MuscleMeat

Nitwit's log

Ik heb 2 Border Collie's. Op dit moment 1 oude trut ;-) Daar doe ik niet zo veel meer mee, ze mag lekker me lopen en soms clickeren. De andere is 9,5 maand, puber pur sang. Hem ben ik aan het voorbereiden op behendigheid/frisbee/schapendrijven.

Geweldige honden! En een heel stuk slimmer dan die van mij (kruising Labrador x Golden Retriever). Kwam er bij mij in de buurt regelmatig 2 tegen, zonder de juiste uitdaging en lichaamelijke beweging kan het toch wel voorkomen dat ze je meubilair beginnen te slopen? Zou toch ook wel als volgende hond een iets meer baasgerichte hond willen, maar die van mij maakt dan wel al zijn gebreken goed met zijn ontzettend lieve karakter :)

• Topic Starter Topic Starter
Hahha.. Ja dan kunnen ze gaan slopen, of auto's drijven, of fietsers drijven en nippen, of gewoon totaal hyper rondrennen zonder ook nog maar een beetje te luisteren naar iemand.. Kortom; je MOET er iets mee doen, anders drijven ze je tot waanzin. En geloof me; daar zijn ze heel goed in. haha

---------- Post toegevoegd Thu 8 Dec 2011 om 10:30 ----------

Geen hele duidelijke foto, maar deze is van een week of 2 terug denk ik. Beetje moeilijk fotograferen in je eentje ;-)

Laatst bewerkt:
ik lees mee

Zo, vandaag eindelijk een slachtoffer gevonden om mijn rug te fotograferen! ;-) bij deze is het plaatje redelijk compleet!

Laatst bewerkt:
  • Like
Waarderingen: DG80
Je ziet echt vooruitgang.
Keep it up

Thanks! Ik ben zeker van plan om door te gaan!

der komt al wat reliëf op die rug ! :thumbs:

Ja, nou hopen dat het zo doorzet!

---------- Post toegevoegd Fri 9 Dec 2011 om 16:06 ----------

Vandaag een halve training gedaan, was niet de bedoeling dat ik zelf zou trainen maar degene die ik zou helpen trainen was laat.

Sq: 5x5 30/40/40/45/50kg (pijn dus niet verder verhoogd)
BP:5x5 30/30/35/40/42.5kg
BOR: 5x5 30/35/35/40/50
BBcurl: 4x8 -2x8 met 15kg /2x8 met 20kg
Pullups hammergrip; 1x6 1x4 1x4
Flys 3x10 8kg

Beetje aangerommeld dus, maar wel lekker aangerommeld.

Ziet er niet slecht uit al!

goed bezig !

Mooie en benen. En wat een sterke bicep curls

Mooie benen en buik! :)

Thanks! Die 20kg Bbcurl komt vanuit mijn tenen hoor! Maar ik krijg het wel voor elkaar, in de juiste vorm!
Morgen weer een rondje!

Wordt er hier nog wel getraind?

Haha, beetje last van mijn blessures en ik heb een aantal trainingen inderdaad niet gepost. Maar..Ik ben vandaag wel gegaan!

SQ ligt er voorlopig even helemaal uit, daar baal ik van. Maar het is even niet anders. SI gewricht geeft te veel problemen daarna.

BP 1x8 35kg/1x8 40kg/2x6 45kg
BOR 1x8 35kg/1x8 40kg/2x6 45kg
MP 1x8 15kg/1x8 20kg/2x6 25kg
BB Curl 1x8 15kg/2x8 20kg
Flys 3x10 8kg
3x 1 min planken
1x7/1x5/1x4 Hammergrip pullups
Voor de fun; 5x skin the cat

15 min. HIT training om het eens uit te proberen. ;-)

Zoals ik al zei; ik train vrij 'gek' op het moment. Ik doe wat ik kan ivm blessures. Maar ik groei nog steeds.

Bulk stel ik even uit. Tot ik weer voluit kan, ik durf het nu niet aan omdat ik niet voluit kan gaan.

mooie mp is dat

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Leuk! Creatief met tape :)

Ja, de fysiotherapeut had weer een creatieve uitspatting ;-)

Hmm, ik kan goed zien dat ik vocht vasthoud en heeeel slecht heb gegeten deze week. (te weinig en tegelijkertijd slecht eten)
Komende week weer even terug op strikt

netjes! ;O

hoezo wil je bulken dan? en hoeveel wil je erbij ?
k zou zeggen onderhouden zo! ( kunje ook raar opvatten maar zo bedoel ik het niet)
maar doen waar je je zelf best bij voelt natuurlijk

Terug
Naar boven