Fitness Seller

Nitwit's log

Bezoekers in dit topic

Nette vooruitgang en ook een mooie bouw zo te zien :D
 
Helpt die tape wat?

Je BP is gelijk aan je BOR?
Netjes
 
netjes! ;O

hoezo wil je bulken dan? en hoeveel wil je erbij ?
k zou zeggen onderhouden zo! ( kunje ook raar opvatten maar zo bedoel ik het niet)
maar doen waar je je zelf best bij voelt natuurlijk

Nou, ik ben al weer langzaam aan van dat idee af aan het komen door Mascha's post. Ik denk dat ik eerst eens ga kijken hoelang ik blijf groeien met het vet % dat ik nu heb.
Binnenkort wordt mijn vet % met een tang opgenomen, ben benieuwd wat daar uit komt.

---------- Post toegevoegd Sat 17 Dec 2011 om 11:08 ----------

Nette vooruitgang en ook een mooie bouw zo te zien :D
Dank je. Ik ben er niet altijd blij mee (love handles :mad:) :rolleyes:

---------- Post toegevoegd Sat 17 Dec 2011 om 11:10 ----------

Helpt die tape wat?

Je BP is gelijk aan je BOR?
Netjes

Ja, als de pijn zich weer snel gaat verspreiden dan zet hij na de behandeling tape er op. Dat geeft weer wat meer balans op de een of andere manier.

Meestal heb ik op 1 punt pijn, dan ineens op 2 (door anders lopen/zitten van pijn op punt 1) en vervolgens is het een domino effect. Behandelen, tape er op; dagje meer rust pakken en dan gaat het wel weer.

---------- Post toegevoegd Sat 17 Dec 2011 om 11:11 ----------

BP is inderdaad gelijk aan BOR. BOR gaat met sprongen vooruit, BP heb ik veel meer moeite mee om vooruit te komen. Dat is echt een beetje een ellende. Ik denk dat ik ben begonnen met c.a 30 kg en nu pas op 45KG en dat is echt nog met de nodige moeite hoor.
 
jah dat kun je ook doen, je weet wel wanneer ( hoeveel kcal /khd/vet) je groeit en wanneer je afvalt ?
en dan bedoel ik niet via de computer maar hoe je eigen lichaam reageert.
want dan zou je er ook gewoon een klein beetje boven kunnen gaan zitten



# follow dan, ben ik ook wel benieuwd naar
 
Ik zit nu rond de 2200/2300kcal (2283 is mijn onderhoud volgens de computer), daar doe ik het goed op. Ga ik er iets boven zitten dan merk ik dat nog niet zo heel erg, afhankelijk van de pijn en hoe ik wel./niet kan sporten, duik ik er onder merk ik het wel gelijk. Dan lijkt het ook wel of ik te weinig heb om lekker te kunnen trainen.
 
Precies jouw benen wil ik hebben haha hele mooie vormen! Dat is vanaf nu m'n streefdoel. :D
Ben benieuwd hoe je rug eruit ziet.
 
als je daar nog iets boven gaat zitten dan ? en waar groei je van ? ( vet of khd)

je gebruikt verder niets denk ik ? geen pwo of bcaa's ofzo?

want persoonlijk kan ik wel lekker trainen met weinig eten icm een pwo ( beter als veel eten en preworkout)
 
Precies jouw benen wil ik hebben haha hele mooie vormen! Dat is vanaf nu m'n streefdoel. :D
Ben benieuwd hoe je rug eruit ziet.
Dan moet je 1 pagina door bladeren :D

---------- Post toegevoegd Sat 17 Dec 2011 om 11:23 ----------

als je daar nog iets boven gaat zitten dan ? en waar groei je van ? ( vet of khd)

je gebruikt verder niets denk ik ? geen pwo of bcaa's ofzo?

want persoonlijk kan ik wel lekker trainen met weinig eten icm een pwo ( beter als veel eten en preworkout)

Ik gebruik niets nee, ja: whey, sport vit. en extra cal+mag & visolie. that's all.

PWO ben ik naar aan het kijken geweest, maar ik ben van mening dat ik het op eigen kracht, goed eten en genoeg rust ook wel haal.

Ik moet maken dat ik niet te hoog in mijn vet % zit, (20%) anders komt het niet goed, daar reageert mijn lichaam behoorlijk op.
 
jaah pwo is ook iets extra's niet iets essentieels maar kan wel erg lekker zijn vooral op de dagen dat je moe bent ( ik gebruik het eigenlijk alleen op de dag dat ik bi+triceps pak)

Hoe bedoel je dat? vanaf 20% begin je harder te groeien of ?
 
Oh hehe was van pagina 1 naar 3 gegaan, mooi ja!
 
jaah pwo is ook iets extra's niet iets essentieels maar kan wel erg lekker zijn vooral op de dagen dat je moe bent ( ik gebruik het eigenlijk alleen op de dag dat ik bi+triceps pak)

Hoe bedoel je dat? vanaf 20% begin je harder te groeien of ?

Wat er nou precies gebeurd ben ik nog niet aan uit (zo heel lang ben ik ook nog niet bezig
Als ik hoog in EI zit dan krijg ik last van mijn maag en hou ik veel vocht (?) vast en zet ik uit. :eek:
Als ik hoog in VT zit dan reageert mijn lichaam ook precies averechts. (logisch ook wel ..)
Ik zit nu 35/45/20 ongeveer, dat pakt lekker uit. 40/40/20 ging niet goed.
KH wat hoger lijkt het beste te werken voor mij.
 
ik ook nog niet hoor, sinds april

en met kh wat hoger blijf je dus op je 19% bedoel je of ?

want zodra ik men khd omhoog gooi groei ik kwa vet% zo hard, en met vet juist weer niet.

( ik begin beetje vaag te typen hah)
 
Ik merk dat als ik op die 45% KH blijf hangen, dat ik het beste groei en geen vet op mijn lichaam erbij krijg. Even simpel gezegd.


Ieder lichaam is dus anders ;-)
 
Goede vooruitgang zeg.
Nice legs;$
 
Thanks, nooit gedacht dat ik ze in vorm zou krijgen. Ik ben er ook nog niet, kuiten doen niet lekker mee en mijn boven benen mogen nog wat voller maar het leeuwendeel is al achter de rug ;-)
 
ga je hier wel volgen ;)
 
Kun je doen, het activiteit niveau hier ligt wat hoger ;-)

---------- Post toegevoegd Sat 17 Dec 2011 om 16:51 ----------

Even een vraag: Hoe zouden jullie mijn lichaam typeren? Ik zit zelf een beetje te dubben. Geen ecto m.i. meso?
 
hahahaha ietsjes maar he... ;)
 
Ik was met een beetje slap gevoel naar de gym gegaan, maar al met al toch lekker bezig geweest.

Nog altijd geen SQ mogelijkheden ivm mijn rug. Dus benen weer met rust gelaten.
:(

BOR 1x8 35/1x8 40/1x8 45/1x6 50
BP 1x8 30/1x8 35/1x6 40/1x6 45
Pullups hammergrip, 1x7/1x5/1x5 (voorlopig doel--> 1x10)
MP 1x8 15/1x8 20/2x6 25
BB curl 2x8 15/1x6 20 (4e set overgeslagen, irritant pomp in mijn armen.)
Kickback 4x8 6kg (nieuw deed ik nooit)
Flys 4x8 7kg
Dumb. press 4x8 8kg
Twists 3x 25
Planken 3x 1min.
Calf Raises bw 3x15
Hanging leg raises 3x15 (ik hang alleen in het diprek ivm veel beweging als ik vrij hang)
 
Pullups zijn goed! BOR ook. Sterke lats.
 
Back
Naar boven