XXL Nutrition

Nitwit's log

Naar aanleiding van de foto's..
Abbo :p

• Topic Starter Topic Starter
Thanks, die groeien ook hard momenteel!

dat heb ik nog geen 1meid zien doen @ sportscholen hier, pull ups
netjes weer;o

Goed om te zien dat je al veel progressie hebt geboekt in korte tijd. Ik blijf je volgen!

Thanks guys.

Vandaag ga ik een poging HIT training op de crosstrainer doen. Mijn cardio heb ik lange tijd versloft (niet leuk en m.i. ook niet zo belangrijk) dus dat gaat wat worden.
Voorheen heb ik altijd 4x per week 10km hardgelopen, daarna knieproblemen ontwikkeld waardoor ik van dat geloof ben afgevallen.

Nu wil ik toch cardio gaan oppakken.

We zullen zien.

Jaloers op je pull ups :P

Succes met de cardio vandaag :D

Ze gaat hard, ze gaat lekker!!!!! prrrrrtttt even een abbo :P

leuk om te volgen dit!

Cardio is 'm niet geworden. Op het moment dat ik wilde gaan kon ik bij de dierenarts binnen lopen met de hond..die loopt op 3 poten. Dus tja. Moest wel even gebeuren.

Morgen gewoon trainen, dus cardio poging schuift op.

Wel even bloed laten prikken vandaag, eens zien wat mijn vit./min. waarden doen met het gesport. Ben benieuwd of alles klopt. Ook ivm supps.

welke waarden laat je controleren?

Vit. B's, magnesium, en ze heeft nog een aantal dingen aangevinkt wiens naam mij ontgaan zijn.
Ik had uitgelegd dat ik veel sport, mijn eten daar op aanpas en vit. supps gebruik. Toch heb ik af en toe last van een wat slap gevoel + ik ben gewoon benieuwd of alles wel klopt.

Lage bloeddruk wil het slappe gevoel ook wel verklaren, maar dat viel wel mee deze keer 110/75. Dat is wel eens 98/54 geweest.

Niet de lever waarden?

goed bezig!
Heb je mela gebruikt? Na de zomer flink bruin geworden.

Keep it going!

hier nitwit ;)

[Link niet meer beschikbaar]

zie trouwens net foto's van je rug... sorry had ze niet gezien, ziet er echt goed uit! Mooie progressie al!

Oh nee. Niet gebruikt ;-)

Training van vandaag staat er wat modderig, maar ik besloot halverwege toch mijn benen en rug mee te nemen. Met risico op pijn. Gewichten heb ik derhalve laag gehouden.

BOR: 1x8x40kg/2x8x45kg/1x8/50kg

BP: 1x8x35kg/1x8x40kg/1x6x45kg/PR:1x3x50kg :D

Pullups hammergrip: 1x6/1x5/1x5

Leg press: 1x10x52kg/1x10x61kg/1x10x70kg/1x10x79kg/1x10x88kg

BB curl: 2x8x15kg/2x8x20kg

Upright row: 1x8x15kg/2x8x20kg/1x6x25kg (aftasten;lang niet gedaan)

Toen toch maar voor de DL gegaan, heel laag gehouden en maar goed ook, ik voel mijn spieren.
1x5x40kg/1x5x50kg/3x5x55kg

DB Shoulder press 1x8x7kg/1x8x8kg/1x8x9kg/1x8x10kg (volgende keer bij 9kg beginnen)

Dips (tussen 2 bankjes) 3x10

Leg raises 1x15
Knee raises 2x15
Calf raises 3x20
Planken; 2x 1min.

Ik had een hoop zaken achteraf zwaarder kunnen doen, dat is dus de insteek voor volgende training. DL ga ik voorzichtig weer meenemen en hopelijk de SQ binnenkort ook!

Naar aanleiding van de foto's..
Abbo :p

dat heb ik nog geen 1meid zien doen @ sportscholen hier, pull ups
netjes weer;o

Pullups door een meid, nice!

Abbo.

Goed om te zien dat je al veel progressie hebt geboekt in korte tijd. Ik blijf je volgen!

Ze gaat hard, ze gaat lekker!!!!! prrrrrtttt even een abbo :P

leuk om te volgen dit!

Stelletje slijmjurken :roflol:

Terug
Naar boven