Fitness Seller

Nivea For Men Summer ! Zonnebruiner Vraag !

skillzmen1

Dutch Bodybuilder
Waardering
1
Lengte
1m76
Massa
74kg
Vetpercentage
13%
Hoi,

heb een paar vraagjes over : Nivea For Men Summer

Omdat ik 16j ben en ze me nog niet in de zonnebankstudio binnenlaten,
moet ik nu een zonnebruiner gebruiken.
Alleen heb ik dit eerder nog nooit gebruikt... daarom zou ik graag willen dat iemand deze paar vraagjes kan beantwoorden :P

Werkt dit product goed, krijg je er een mooie kleurtje van ? Iemand ervaring ?

Ik zie dat er staat : Ogen vermijden... maar betekent dat dat ik dan mijn oogleden niet mag insmeren ?

Hoe lang duurt de werking ? Zou graag voor de kerstvakantie een bruine gezicht willen.

Kan ik dit ook op mijn nek insmeren en hals, of misschien mijn hele lichaam ? LoL xD

Nog tips voor het insmeren ?

Alvast bedankt.

Altijd oppassen dat je niet teveel gebruikt van dat spul. Heb wel eens iemand gezien die had wat teveel gesmeerd en had overal oranje vegen. Dus als je het gebruikt, gebruik het dan met mate en heel erg goed insmeren. Dus zorgen dat je alles goed meepakt.
En je nek en hals kun je er vast wel bij meepakken.

• Topic Starter Topic Starter
Altijd oppassen dat je niet teveel gebruikt van dat spul. Heb wel eens iemand gezien die had wat teveel gesmeerd en had overal oranje vegen. Dus als je het gebruikt, gebruik het dan met mate en heel erg goed insmeren. Dus zorgen dat je alles goed meepakt.
En je nek en hals kun je er vast wel bij meepakken.

Bedankt voor je reactie :thumb:

---------- Post toegevoegd Sun 27 Nov 2011 om 20:55 ----------

Kan je er wat meer over vertellen ?
Dit is ook voor gezicht, neem ik aan ?

Ik ben 17 en mag de zonnebank gebruiken, ken mense die ze al gebruiken vanaf 15 in een schoonheidssalon. :/
Heb zelf geen ervaring met die producten maar ken wel mensen die ze gebruiken. Al wat ik kan zeggen is héél goed insmeren, niets missen en niet te overdadig gebruiken.

Je krijgt van dat Nivea spul maar een hele lichte tint..
Zou kunnen dat het te maken heeft met hoeveel pigment je hebt, ik word er iig niet bruin van..

Heb een nieuw product gevonden : L'oréal paris men expert Hydra Energetic

Is dit wel voor bruiner worder ?

doe gwn zonnebank, alleen dan ipv half uur 15 min.

Mn pa heeft dat nivea spul ook en het is niet dat je in 1 keer bruin bent maar je krijgt een klein tintje.. wat juist mooi is, en zo lijkt het ook niet onnatuurlijk.

Smeer het soms na de zonnebank(15min) op mn gezicht haha.

GTL, yeahhh buddy

lol heb al wat verpakkingen daarvan gebruikt..doet voor mij 0,0000000000001 zeg maar nix! dus ik gebruik weer gewone niveau creme voor het slapen gaan.

zonnebank is met euro per minuut belachelijk duur (nouja is ergens wel uit te leggen maar als tegenstander van nepbruik vind ik het ook moeilijk om zoveel uit te geven daar aan) maar het werkt. ga 1 x per week al 10 weken en ben een halve n*ger nu.

ik overweeg ooit eigen zonnenbank weer maar nu geen ruimte. en toen ouders die van hun wegdeden had ik nog geen interesse jaren terug

Maar jongens zoals ik al zei ik mag niet naar binnen in de zonnebank studio LoL !
Daarom heb ik geen keus : Weet iemand dan een wel goeie gezichtbruiner voor mannen xD ?

lekker tan op voor het stappen jwz

519907_abd4e5d9-9d4a-4369-9d77-7b240a7fa12a_prod.jpg

He ik heb een zelfbruiningsdoekje gekocht van de Kruidvat ! Van het merk : Vichy

Weet iemand hoe ik dit het best op kan brengen... ?
Zodat ook ' oogleden, oren, hals en onderkin ' ook goed bruin worden.

Terug
Naar boven