Fitness Seller

Belangrijk Nieuws Nk junioren en masters 18 december

Uhhh heb ik wat gemist? Zou wel handig zijn :) heb mn broer gevraagd te helpen, maar heb alleen iemand nodig die een beetje kan banderen :o

Ik ben dr natuurlijk bij :D

Kom andere Bart helpen, haha tenminste denk dat ie zo heet, maar wil jou best banderen als ik er iig tijd voor heb

Gewoon je eigen eten meenemen. Niks irritanters als de hele dag kijken naar lui die zware gewichten verplaatsen en zelf het idee te hebben dat je krimpt omdat er niks te eten is.

Haha oja dat was het dacht ik, iig die kerel die zo trilt tijdens het uitlopen met buigen, weet ook niet of die hier een account heeft

Haha oja dat was het dacht ik, iig die kerel die zo trilt tijdens het uitlopen met buigen, weet ook niet of die hier een account heeft

Ja das Frank hij heeft hier wel een account maar niet zo actief (neander)

Heb er verdomme wel zin in, nog 1 tentamen vrijdag en dan de stress eruit liften.

Thanks g-man/Eddine, denk dat ik zelf eten meeneem en eventueel een broodje daar haal :).

ow nee help frank en jorg maar ;)

Ik zie daar wel wie bandeert, tik wel iemand aan, kan zelf ook wel redelijk banderen :o

Ja heb wel een account!

Wat ik nog wilde vragen: is het misschien mogelijk dat jij je riem meeneemt en dat ik die gebruik? Ik leen nu namelijk steeds een riem in de sportschool.

Is trouwens die Lever belt van goodlift wat?

Ja die lever belt is wel goed, alleen heel stijf (pijnlijk) in het begin. Heb hem ook alleen is te groot nu :D

beetje last minute though, heb onderhand 5 sportzaken en 2 schoenenwinkels gehad, maar kan niet iets van deadliftslippers of balletschoentjes :o of vechtsportschoentjes vinden, laat staan richting mijn maat (48) maatje 42 is het grootste wat ik kon vinden en bestellen tot maatje 45...

Enig idee?

(Gewoon sloffen aan doen, mag dat? :o)

Heb je geen schoenen met een dunne platte zool?

pantoffels of dagelijkse schoenen

Volgens mij moet je "sportschoenen" aan, maar als je als dagelijkse schoenen all stars of vans of zo hebt lijkt me prima toch? Of asics, ik roep maar wat.

heb even rond gezocht door t huis en mn broer zn schoenen, normale gympen, sportschoenen, hardloopschoenen of kisten... dan houdt t helaas op

Zaalvoetbal schoenen kan ook als je die voor gym had of zo, ik weet het verder echt niet. Of je haalt bij een scapino achtige zaak nep all stars...

Ik heb maar maat 44-45 anders had je mijn schoentjes wel kunnen lenen.

hmm zal vrijdag bij mn training wel even proberen wat nog een beetje lekker tilt...

heb maat 47 breed, normale 48 past dan wel, is altijd k*t bij zoeken van schoenen

heb jij niet toevallig een oud paar liggen oid? prop ik mn voetjes er wel in, is toch maar voor een minuutje ofzow

dus je moet zondag om 9 uur al aanwezig zijn. maar beginnen alle gewichtklasses tegelijk of apart?

dus je moet zondag om 9 uur al aanwezig zijn. maar beginnen alle gewichtklasses tegelijk of apart?

Nee tussen 9 en half 11 weging en ik denk dat het in groepen is dus niet per gewichtsklasse. Als je bijv in de eerste groep zit begin je om 11 uur en 2e groep warmt dan op.
Dat hoor je dan.

En bart ik neem me turn dingen wel mee ik lift nu op andere schoenen dus van mij mag je het proberen.

ow nee help frank en jorg maar ;)

Ik zie daar wel wie bandeert, tik wel iemand aan, kan zelf ook wel redelijk banderen :o

Je moet het zelf weten maar ik vind het altijd fijn als zulke dingen van tevoren geregeld zijn... zodat je zeker weet dat je iemand hebt die je kan banderen en die het ook nog een beetje kan.

Zelf banderen kan ik ook wel maar dan ben ik al kapot voordat ik onder het halter moet+dat ik het bij mezelf lang niet zo strak kan als dat ik nodig heb...

• Topic Starter Topic Starter
hallo ik ben er ook nog

Terug
Naar boven