Dr STRONG
Cool Novice
- Waardering
- 11
- Lengte
- 1m93
- Massa
- 132kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Het is net zoals schaken. Stuk leuker om zelf te doen dan te kijken.

En ja, als het publiek niet wil aanmoedigen dan houdt het op. Blijkbaar is het stoerder stil te blijven zitten en armen over elkaar, dan te juichen.
Hmm eens kijken of ik het red om volgend jaar mee te doen. We moeten toch op zijn minst proberen om die mannen wat meer tegenstand te bieden.

ik vond persoonlijk Pardeep het heel goed doen voor zijn 80kg BW hij had ook een PR deadlift dacht ik.

Ik denk niet dat ze me nog zullen vragen
Het moet namelijk een beetje vlot gaan...en ik ben verre van vlot.
Wat ik mij afvraag: is het altijd al zo geweest dat PL wedstrijden ergens in een achteraf sportschooltje worden gehouden? is er niet een tijdperk geweest dat het een grotere sport was, met veel meer toeschouwers?
wat dat betreft kunnen wij in Nederland wel wat leren van de Amerikanen. Daar wordt er tijdens PL wedstrijden harde metal / rock gedraaid. Dat is toch een positieve stimuli waardoor de toeschouwers veel sneller de neiging hebben om te roepen/schreeuwen enz.
Voordeel was dat die mannen in de strongman wedstrijden exposure opleverden.
Denk dat het al een stuk drukker zou zijn als je een Jarno op het plankier hebt staan, zo moet je dat een beetje zien, denk ik...
Powerliften zoals ik het ervaren heb op een NK heeft een erg steriele uitstraling. Je zou voor de grap eens opnames moeten zien van de regionale bankdrukwedstrijden bij ons in de sportschool. Daar zijn bergen familie/kennissen, etc aanwezig en dan gaat het dak er af bij zo'n beetje elke beurt waar hard voor gewerkt wordt. Aansluitend is er een feestavond waarbij de prijzen uitgereikt worden en hopla de mensen gaan recht uit de douche aan het feesten.
Nou is niet iedereen gezegend met zo'n hondstrouwe schare aanhang als veel van de mensen die bij ons trainen, maar zoiets zou je toch moeten proberen op te zoeken ook bij een wedstrijd als een NK, denk ik. Wellicht aanhaken bij een groter event ofzo, ook nog een mogelijkheid.
[/QUOTE]Edit: ter illustratie.
Nee, het is geen mooie beurt, maar het gaat om het idee: http://www.youtube.com/watch?v=K1Sy2y6PJtk
)
Vind je het niet een beetje zonde dat je bijna gehandicapt bent (door je omvang).
Je zou toch best wel 35kg kunnen cutten en nog steeds 190 raw drukken?

. Dat ik trager ben dan de gemiddelde mens boeid me niet zo...ik heb weer andere kwaliteiten die de mensen die me goed kennen weten te waarderen
en daarbij is nobody perfect.