- Waardering
- 7.029
- Lengte
- 1m79
- Massa
- 105kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ben gebleven tot Pjotr zijn squat. 330 nieuw wedstrijd pr. Erg indrukwekkend.
Verder gepraat met wat lui zoals Huggy, Dr Strong (beer trouwens), Peter Baltus maar verder is zelfs zo'n nk pl een saaie gebeurtenis jammer genoeg. Niettemin zijn de zware beurten natuurlijk wel mooi om te zien.
verder is zelfs zo'n nk pl een saaie gebeurtenis jammer genoeg. Niettemin zijn de zware beurten natuurlijk wel mooi om te zien.

. Ik had dat overigens al toen ik gevraagd werd kenbaar gemaakt, en denk dat ze het ook snel genoeg doorhadden
. 

, die wel lieten zien dat Wil sterk genoeg is voor meer (totaal 555kg) 

Huggy heeft tenslotte als lader en vanger ook flink wat PR's gezet.
Was leuk je te ontmoeten, damn man wat een (grizzly)bear ben jij zeg!
ik heb in elk geval een nieuw persoonlijk record zweten gehaald
vandaag...pff...wat was het ook warm op dat plankier onder die felle lampen. Was ook leuk om jou te ontmoeten, we zien ons beslist binnenkort weer op een wedstrijd.
.ik heb in elk geval een nieuw persoonlijk record zweten gehaald
vandaag...pff...wat was het ook warm op dat plankier onder die felle lampen. Was ook leuk om jou te ontmoeten, we zien ons beslist binnenkort weer op een wedstrijd.
P.S. ik vrees dat als ik tijdens de hele wedstrijd had moeten laden/vangen ik ook rijp was geweest voor de paramedics.

)Hehe, je zweette inderdaad als een gek. Begrijpelijk als je dat gek*t met de schijven verricht onder de felle lampen.
Volgende keer toch maar geen lader/vanger?
We zien inderdaad elkaar vast nog terug! (ik denk dat de NK BD ook wel op mijn agenda zal staan)

Ik denk niet dat ze me nog zullen vragen
Het moet namelijk een beetje vlot gaan...en ik ben verre van vlot.

Je doet het gewoon rustig aan, zo zou ik het ook aanpakken.
Krijgen de andere lifters ook nog eens extra rust!

Maar een wedstrijd moet niet uitlopen tot midden in de nacht
Ik ben ook dat vele bukken totaal niet gewend en kreeg last van mijn onderrug (had uit voorzorg snel mijn riem omgedaan) en was echt opgelucht toen ik werd afgelost.
Ik zeg dat vaker...ik kan alleen nog maar bankdrukken, maar ze willen me niet altijd geloven![]()

(van sommige lifts werd je ook niet warm of koud terwijl ze suited gedaan werden
)
maar verder is zelfs zo'n nk pl een saaie gebeurtenis jammer genoeg. Niettemin zijn de zware beurten natuurlijk wel mooi om te zien.
Ben ik niet met je eens. Ik moet zeggen dat Ielja (en de mede organisatorische vereniging Friends of Powersport) en de speaker van die dag William Paay goed geprobeerd hebben het enigszins enerverend te maken en ook bepaalde dingen probeert uit te leggen
Het is eerder dat het publiek af en toe wat dood is.. en zeker in het begin niet "durft" aan te moedigen?
(al had ik niet echt te klagen daaromtrend)
Hey huggybear1968 Pjotr heeft in de -100 klasse mee gedaan en woog 92kilo.
In jou tekst lijkt het er op dat ie in de -90 klasse heeft mee gedaan.
Maakt ook niet uit het zijn top gewichten.
Jammer dat ik er niet bij kon zijn.
Er werden indrukwekkende kilo's getild, met een onbetwiste nummer 1 die dag, Pjotr v/d Hoek! (beste lifter en goed voor bijna 550 Wilkspunten!)
SQ 330 - BP 235 - DL 305 totaal 870kg bij een BDW van zo'n 90kg