XXL Nutrition

Nk powerliften 2010

Er zijn al meerdere inschrijvingen bekend.

• Topic Starter Topic Starter
ja dat is nogal frustrerend als ik andere gasten dikke gewichten zie buigen en tillen en ik voor een tijdje niet eens met 50 kg dat kan doen :o daar kan ik niet zo goed tegen

Wat flauw...dan moet je ook hier geen logs lezen van gasten die "dikke gewichten" liften :p.
Of lees je alleen de logs van hen die minder dan jou tillen? ;)

Rene hoe moet ik me inschrijven voor het beginnerswedstrijd in Mei en weet jij of suited lifts zijn toegestaan? :p
(lol heb gezocht maar kon niks vinden)

Wat flauw...dan moet je ook hier geen logs lezen van gasten die "dikke gewichten" liften :p.
Of lees je alleen de logs van hen die minder dan jou tillen? ;)

hahaha :D lezen is wat anders dan zien he :p ik ben er wel aan gewend nu, heb intussen al 3 weken niet zwaar getild en gebogen, maar op zo'n wedstrijd dan wil ik ook meteen weer vol deadliften en buigen maar dat gaat nu nog niet door me blessure :o en daarbij is het helemaal aan de andere kant van het land.
maar goed genoeg gezeikt haha

cuijk BRABANT TOCH JONGUUUUH ..ik kom wel
KIJKEN!

Rene hoe moet ik me inschrijven voor het beginnerswedstrijd in Mei en weet jij of suited lifts zijn toegestaan? :p

Hoi Minotaures,

De beginnerswedstrijd is een mooi initiatief en wordt ook dit jaar weer in Papendal gehouden op zaterdag 22 mei.
Zeer zeker aan te raden aan hen die de intentie hebben om in de toekomst aan powerliftwedstrijden mee te doen.
Het is naar mijn mening overigens niet(!) toegestaan om te liften in gear.

Ik zal met de voorzitster van de NPB contact opnemen om te kijken of ik een inschrijvingsformulier moet zetten op de website van de NPB, of dat het voldoende is om een mailtje naar één van de huidige bondscoaches te sturen (Leon Smeets & Ab Wolders) of een bestuurslid van de bond.
Ik kom er op terug, O.K.? :)

Hoi Minotaures,

De beginnerswedstrijd is een mooi initiatief en wordt ook dit jaar weer in Papendal gehouden op zaterdag 22 mei.
Zeer zeker aan te raden aan hen die de intentie hebben om in de toekomst aan powerliftwedstrijden mee te doen.
Het is naar mijn mening overigens niet(!) toegestaan om te liften in gear.

Ik zal met de voorzitster van de NPB contact opnemen om te kijken of ik een inschrijvingsformulier moet zetten op de website van de NPB, of dat het voldoende is om een mailtje naar één van de huidige bondscoaches te sturen (Leon Smeets & Ab Wolders) of een bestuurslid van de bond.
Ik kom er op terug, O.K.? :)

Dankje wel, ja vond het als jonkie wel interessant om daaraan mee te doen. Heb op de echte wedstrijden vrij weinig te zoeken alhoewel ervaring en ontmoetingen met anderen nooit mis is. (krijg je ook veel nuttige tips) :)

Hoi Minotaures,

Ik had beloofd om op jouw vraag terug te komen, en belofte maakt schuld ;) Ik heb contact opgenomen met de bondscoach Leon Smeets die tevens ook mijn trainer is. Als mensen die belangstelling hebben in de beginnerswedstrijd een mailtje naar Leon sturen is dat voldoende!
Zijn emailadres:

lljmsmeets@home.nl

8 DAGEN TE GAAN:D:):eek:;)

ik beloof niks maar het kan zomaar dat er een schreeuwlelijk in het publiek zit met een pak chocomel.

ik beloof niks maar het kan zomaar dat er een schreeuwlelijk in het publiek zit met een pak chocomel.

Bedoel je soms deze schreeuwlelijk? ;)

gijschoco-1.jpg

Niet die foto. Mijn quads komen daar niet zo goed uit.

Niet die foto. Mijn quads komen daar niet zo goed uit.

:roflol: Je bent ook nog ijdel?

Deze wellicht dan, komt je biceps goed uit ;)

sweelinckvoetbal2009052.jpg

Tenslotte heb ik deze nog gevonden: Daar zijn armen en benen goed bedekt, en komt het pak chocomelk goed uit ;)

gijschoco.jpg

NOG MAAR 7 DAGEN TE GAAN :haar::haar::hello::wl::lifter::meal::burger:

Terug
Naar boven