DE GRAAF
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 110
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 105kg
ok !
---------- Post toegevoegd Mon 24 Sep 2012 om 21:31 ----------
jij ook toch ? Nice !
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mogelijk een stomme vraag, maar mag je ook voor één odd meedoen op zo'n NK? bijv alleen deadliften of alleen squatten of banken?
Das wel jammer. Heb het wel bij reguliere wedstrijden gezien, maar kan me voorstellen dat op een NK dit niet de bedoeling is.
Zijn er binnenkort nog RAW bankdrukwedstrijden?
Je hebt m net gemist... vorige week zondag was er een RAW bankdrukwedstrijd bij de NPB. Op het NK bankdrukken kan je natuurlijk ook RAW meedoen, maar dat is pas 24 maart volgend jaar. Verder zijn er competitiewedstrijden bankdrukken in november en januari, daarvoor moet je echter lid zijn van één van de bij de NPB aangesloten verenigingen.
Ik vraag dit omdat ik een neef van mij na jaren lang zeuren eindelijk de sportschool in heb gekregen en die gast drukt nu al 3jes met 170kg op de bank.![]()
Ik wil hem inschrijven voor een wedstrijd om hem te blijven prikkelen. En omdat ik denk dat hij heel ver kan komen. Nu is een NK gelijk wel wat te hoog gegrepen.
Lidmaatschap NPB is eu40,- toch hè?
Ja, 40 euro als je je inschrijft bij een vereniging die aangesloten is bij de NPB. In principe betekent dat niet dat je daar dan ook hoeft te trainen, maar dat je gewoon onder hun naam wedstrijden voor de NPB doet. Als je je niet bij een vereniging wilt aansluiten en je als algemeen lid mee wilt doen aan wedstrijden, komt t geloof ik rond de 110 euro per jaar uit. Lijst van aangesloten verenigingen staat op www.powerliftingbond.nl
Ok, dank je! Ik wil hem niet gelijk mee laten doen met geared wedstrijden. Hij is beginnend en de aanschaf van al die equipment vind ie niks.
Worden op papendal wel eens powerlifting trainingen gehouden? En zou ik daar een keertje kunnen aanhaken? T is op fiets afstand![]()