AndroidHealthClinic

NK winnares Body-Fitness Ashmara Brader op NL 2

Cynthia

Ripped Bodybuilder
Waardering
515
http://www.nederland2.nl/uitzendinggemist/programma/geluk-in-uitvoering/4915

En dan de uitzending van woensdag 28 april.

Had zelf de uitzending op tv gemist, misschien sommigen van jullie ook wel…
Echt superknap hoe ze na prive-tegenslagen en een ziekenhuisopname vlak voor de wedstrijd nog steeds het NK heeft gewonnen. Echt een hele mooie atlete, nog wel uit Nederland en toch niks over op DBB...

10rsoao.jpg

fabp0h.jpg

98x5lj.jpg

256xuvm.jpg

von69g.jpg

2n0n4oy.jpg

2433ozk.jpg

oa3dw3.jpg

196zox.jpg

263jyxk.jpg

vond alleen dat ze zo zware stem had

aas???

KEELABSES heet dat

---------- Toegevoegd om 16:15 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:14 ----------

thx Cynthia!

Deze dame verdient ook wel 2 topics. :thumb:

echt een hele mooie atlete!!

Top: ziet er goed uit meid :thumbs:

Laatst bewerkt:
Deze dame verdient ook wel 2 topics. :thumb:

bovendien is jouw topic beter vanwege de foto's;)
Ik zie hier aan dat ik toch voorzichtig moet zijn met uitlatingen over bodyfitness want dit ziet er toch wel heel behoorlijk uit, als ik me zoiets als doel wil stellen is dat hoogstwaarschijnlijk al teveel gevraagd:o
en idd

Echt superknap hoe ze na prive-tegenslagen en een ziekenhuisopname vlak voor de wedstrijd nog steeds het NK heeft gewonnen.
+1

Het is inderdaad een pracht atleet. Ik denk dat we hetzelfde kwaliteit doorzettingsvermogen delen.

---------- Toegevoegd om 18:05 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:05 ----------

KEELABSES heet dat

---------- Toegevoegd om 16:15 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:14 ----------

thx Cynthia!
En jij bent "Ashmara Brader" ?

Laatst bewerkt:
Net de herhaling zitten kijken.
Fijne mentaliteit & superfysiek heeft ze.

Mooi lichaam! Het viel mij op dat veel figure dames (met een vrouwelijk gezicht) een zware stem hebben.

Ik heb zelf ook een lagere stem dan de meeste vrouwen, dit zegt dus niet direct iets. Het zou wel kunnen.

Ik heb zelf ook een lagere stem dan de meeste vrouwen, dit zegt dus niet direct iets. Het zou wel kunnen.

Als ik haar fysiek zo zie denk ik niet dat ze van nature zo'n lage stem heeft ;)

Met alle respect voor haar natuurlijk, wat een fysiek en dat met al daar tegenslagen. Bravo.

Als ik haar fysiek zo zie denk ik niet dat ze van nature zo'n lage stem heeft ;)

Met alle respect voor haar natuurlijk, wat een fysiek en dat met al daar tegenslagen. Bravo.

Vergis je niet, sommige vrouwen hebben echt een lagere stem. En nee, die doen niet allemaal aan krachttraining.

Mooi lichaam! Het viel mij op dat veel figure dames (met een vrouwelijk gezicht) een zware stem hebben.

Het idee dat je van 1 cyclus test meteen een kerel wordt klopt totaal niet. Dat wordt veroorzaakt door jaren te gebruiken, bot en kraakbeen heeft lange tijd nodig om te groeien en dat bot + kraakbeen gaat langzaam weg wanneer de hormonale stimulus er niet meer is.

Effecten op stembanden, vetverdeling en het gebied "down below" gebeuren veel sneller. Individuele gevoeligheid speelt ook een grote rol, sommige vrouwen hebben gewoon weinig gevoeligheid voor test.

Er zijn echt genoeg buffels met een normale stem en een schattig gezichtje. Het gaat er voornamelijk om hoeveel, hoe lang en wat voor middeltjes je gebruikt. En als je ouder wordt (30+) en je wil een wedstrijd draaien dan zal je 9 van de 10 keer schrikken als je in de spiegel kijkt, want op latere leeftijd gaat het vet op je gezicht veel sneller weg en dan hou je echt geen schattig koppie over. Maar dat is natuurlijk tijdelijk, en alleen als je echt naar 10% ofzo gaat.

Wel grappig hoe een schattig mager meisje met een hese stem verkouden is, en een bodybuildster natuurlijk meteen aan de juice moet zijn.

Het is inderdaad een pracht atleet. Ik denk dat we hetzelfde kwaliteit doorzettingsvermogen delen.

---------- Toegevoegd om 18:05 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:05 ----------

En jij bent "Ashmara Brader" ?

Nee, daarom bedankt ze haar voor de complimenten. :rolleyes:

---------- Toegevoegd om 00:43 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:39 ----------

Beetje raar om haar stem te beoordelen op een moment dat ze een flink absces in haar keel heeft waardoor ze niet eens meer kon slikken en meteen opgenomen moest worden.

Ik weet niet van jou, maar als ik een keelontsteking heb klink ik heel anders dan normaal....als er uberhaupt nog geluid uit komt. :D

---------- Toegevoegd om 00:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:43 ----------

Ik ken een dame die weleens met "meneer" wordt aangesproken aan de telefoon terwijl deze persoon niet rookt, niet drink en al helemaal geen AS gebruikt.

Natuurlijk ga ik niet beweren dat het in dit wereldje altijd natuurlijk is, maar het is wel jammer dat men zonder te weten hoe de persoon voor AS gebruik was, gaat redeneren dat het wel door gebruik moet komen. Hetzelfde geldt voor vermannelijking van het gezicht. Mensen vergeten vaak dat niet iedere vrouw een smal gezichtje heeft. Kijk maar eens naar een Bridget Maasland, als die eens op een stevig dieet gaat weet ik zeker dat iedereen hier gaat roepen dat ze vermannelijkt is zonder ook maar één androgeen middel gebruikt te hebben. ;)

Ace zegt toch ook 'als ik haar fysiek zo zie'..?!
Op basis van haar FYSIEK zou ik ook niet direct zeggen dat deze dame naturel is... en de docu heb ik helaas niet gezien...

Ace zegt toch ook 'als ik haar fysiek zo zie'..?!
Op basis van haar FYSIEK zou ik ook niet direct zeggen dat deze dame naturel is... en de docu heb ik helaas niet gezien...

Maar dan kom je dus weer uit op het punt dat ze een absces in haar keel had. Ik ken niemand maar dan ook niemand die met een flinke ontsteking in zíjn of haar keel nog normaal klinkt.

En ik val in herhaling, maar om te weten of iemands stem zwaarder is geworden zou je ook moeten weten hoe ze vroeger klonken. Er zijn vrouwen die nooit wat gebruikt hebben die van nature een zwaardere stem hebben dan sommige bodybuildsters.

Overigens zijn er maar weing mensen op deze site die echt weten wat er naturel mogelijk is bij mannen om over vrouwen maar te zwijgen. ;)

Maar dan kom je dus weer uit op het punt dat ze een absces in haar keel had. Ik ken niemand maar dan ook niemand die met een flinke ontsteking in zíjn of haar keel nog normaal klinkt.

En ik val in herhaling, maar om te weten of iemands stem zwaarder is geworden zou je ook moeten weten hoe ze vroeger klonken. Er zijn vrouwen die nooit wat gebruikt hebben die van nature een zwaardere stem hebben dan sommige bodybuildsters.

Overigens zijn er maar weing mensen op deze site die echt weten wat er naturel mogelijk is bij mannen om over vrouwen maar te zwijgen. ;)

Wat zeur je nou over die stem? Die heb ik niet gehoord...
ik heb het over die gruwelijk brede armen, rug, benen etc...
DAAROM zou ik niet direct zeggen dat ze naturel is. Ik heb geen uitspraak gedaan dat ik WEET of ze naturel of niet is (ik heb geen flauw benul)

Terug
Naar boven