Fitness Seller

NK winnares Body-Fitness Ashmara Brader op NL 2

Veel naïevelingen. Deze vrouw zal natuurlijk niet bekennen dat ze gebruikt (heeft), want ze heeft sponsors. Ze werd in 2009 NK bodybuilding, alsof dat naturel haalbaar is.
Even een screenshot uit een youtube filmpje van deze topatleet. Kom op jongens, als je bij hoog en laag beweerd dat dit voor een vrouw naturel haalbaar is dan heb je echt heel weinig ervaring in deze sport.

Maar nogmaals: ik heb veel respect voor deze vrouw, echt een topatleet.

Laatst bewerkt:
Wat zeur je nou over die stem? Die heb ik niet gehoord...
ik heb het over die gruwelijk brede armen, rug, benen etc...
DAAROM zou ik niet direct zeggen dat ze naturel is. Ik heb geen uitspraak gedaan dat ik WEET of ze naturel of niet is (ik heb geen flauw benul)

Misschien moet je even lezen waar ik op reageerde. Iemand zegt te denken dat haar lagere stem het gevolg is van gebruik omdat ze een bepaald fysiek heeft. Ik (en zijzelf) zeggen dat ze een absces in haar keel had, dus dan is dat geen goed moment om haar stem te beoordelen. Zo vreemd is dat toch niet?

@Ace1990:
Niemand heeft iets ontkent of bekent. Daar gaat het mij ook niet om. (overigens is dat hele sponsor verhaal lachwekkend)

Even heel simpel voor de mensen die het nog niet snappen.

1) je kunt pas wat zeggen over een verlaging van de stem, als je weet hoe die voor eventueel AS gebruik was. Zonder vergelijkinsmateriaal kan je toch geen vergelijking maken?

2) het is niet handig om de stem van iemand te beoordelen op het moment dat die een flink absces in de keel heeft. That's all.

Laatst bewerkt:
Wij oordeelden volgens mij aan de hand van haar fysiek en niet aan de hand van haar stem.

Ennuh, dat sponsor verhaal lachwekkend? Hoeveel ervaring heb jij met deze sport op hoog niveau?

Nee, daarom bedankt ze haar voor de complimenten. :rolleyes:

---------- Toegevoegd om 00:43 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:39 ----------

Beetje raar om haar stem te beoordelen op een moment dat ze een flink absces in haar keel heeft waardoor ze niet eens meer kon slikken en meteen opgenomen moest worden.

Ik weet niet van jou, maar als ik een keelontsteking heb klink ik heel anders dan normaal....als er uberhaupt nog geluid uit komt. :D

---------- Toegevoegd om 00:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:43 ----------

Ik ken een dame die weleens met "meneer" wordt aangesproken aan de telefoon terwijl deze persoon niet rookt, niet drink en al helemaal geen AS gebruikt.

Natuurlijk ga ik niet beweren dat het in dit wereldje altijd natuurlijk is, maar het is wel jammer dat men zonder te weten hoe de persoon voor AS gebruik was, gaat redeneren dat het wel door gebruik moet komen. Hetzelfde geldt voor vermannelijking van het gezicht. Mensen vergeten vaak dat niet iedere vrouw een smal gezichtje heeft. Kijk maar eens naar een Bridget Maasland, als die eens op een stevig dieet gaat weet ik zeker dat iedereen hier gaat roepen dat ze vermannelijkt is zonder ook maar één androgeen middel gebruikt te hebben. ;)

Dat is mij ook al een paar gebeurd. :mad:

Wij oordeelden volgens mij aan de hand van haar fysiek en niet aan de hand van haar stem.

Eindeloze discussie gaat dit worden. Laten we het er maar op houden dat ik jou niet begrijp, goed? :)

Ennuh, dat sponsor verhaal lachwekkend? Hoeveel ervaring heb jij met deze sport op hoog niveau?

0,0 ervaring, ik ben een n00b. Geen idee hoe het er aan toe gaat, ik praat alleen maar wat mensen na joh. ;)

Veel naïevelingen. Deze vrouw zal natuurlijk niet bekennen dat ze gebruikt (heeft), want ze heeft sponsors. Ze werd in 2009 NK bodybuilding, alsof dat naturel haalbaar is.
Even een screenshot uit een youtube filmpje van deze topatleet. Kom op jongens, als je bij hoog en laag beweerd dat dit voor een vrouw naturel haalbaar is dan heb je echt heel weinig ervaring in deze sport.

Het gaat er denk ik eerder om dat iemand zegt "hee kijk eens wie er gewonnen heeft" en meteen komt er een flapdrol aan met "Zware stem, aas?!".

Het is irritant. Dat is iets wat je zou verwachten van een mentaal onderontwikkelde proleet met bierbuik die een excuus moet verzinnen waarom hij er als een zak aardappelen bijloopt en een ander niet.

Mooi gespierd maar ik vreet mijn hoed op (die ik niet heb) als ze helemaal Naturel is.
En die stem .......... tja ???
Desondanks een mooi fysiek

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Dit vind ik echt een prachtige foto van haar!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

is die aflevering te zien want op doet het niet.

Het gaat er denk ik eerder om dat iemand zegt "hee kijk eens wie er gewonnen heeft" en meteen komt er een flapdrol aan met "Zware stem, aas?!".

Het is irritant. Dat is iets wat je zou verwachten van een mentaal onderontwikkelde proleet met bierbuik die een excuus moet verzinnen waarom hij er als een zak aardappelen bijloopt en een ander niet.

Quote dan volgende keer degene die haar zware stem linkte aan AAS. Ik linkte de AAS aan haar fysiek.

Ik ben een fan.

Terug
Naar boven