Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Vanochtend op de weegschaal gestaan 90.8 kg. Jeuj. Afgelopen 9 dagen iets van 1.5 kg afgevallen. Loop ook zo'n 5 uur per dag met post en dan nog ruim 30 min fietsen naar de gym en weer terug. Momenteel eet ik als ik een goede dag heb 3500 kcal. Zal dus meer moeten worden als ik daar nog eens niet mijn gewicht mee onderhoud. Volgende week meer eten, meer slapen en volgens nieuw schema trainen.
Wel apart dat je bench niet omhoog gaat, wanneer heb je voor het laatst je 1Rm getest?
Ik zie ook al dat je wide benched, doe je dit vaker? Je dips van een tijdje terug zijn ook dik in orde.
Je overhead en shoulder dumbbell press zijn daarentegen wel minder. Die spiergroepen zorgen bij mij toch voor dat beetje
meer power en stabiliteit. Vooral die stabiliteit doet het hem imo.
Begin augustus ergens, en dan afgelopen week de floorpress. Wide bench was dit de eerste keer, voelde goed aan dus die ga ik vaker doen. Denk dat mijn schouders ook gewoon zwak zijn ondanks dat ik toch geregeld incline/oh werk doe de laatste tijd. Vandaag weer eens een keertje dumbbell shoulder press.
Comment: Mijn benen en met name quads waren nog helemaal gaar van vorige sessie dus had niet echt hoge verwachtingen. Na deads dus nog maar wat assistance oefeningen gedaan, jammer dat er weer een heel stuk eelt moest afscheuren ondanks het gebruik van straps. Hoop dat ik maandag wel pull ups kan doen.