- Waardering
- 761
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Jep, je kan ook eerst zoveel mogelijk reps doen zonder straps terwijl je ze wel al om hebt en dan als je het echt niet meer houdt ze pas om de stang wikkelen.
5 setjes van 3 tegen 87,5 % 1RM (voorspelde 100) vind ik toch al behoorlijk een stevig volume. Om de setjes ervoor er nog maar niet bij te tellen.Volume valt wel mee toch? Nice incline bench Fadder.

Post eens een foto van je traps; ik wil kijken of de theorie van die high reps corresponderen met de praktijk. Ik moet ook dikke traps hebben namelijk.
Mooie trainingen verder. Al een nieuwe riem aangeschaft?![]()
Bedankt Jopthelis, wil mijn schouders graag sterker/groter krijgen. Al zou wat extra pec ontwikkeling ook niet weg zijn.Goed PR op de incline! Specifieke reden dat je incline doet?
Zoals je al zegt dit werkt ook wel goed ik ben ook nog niet van plan te maxxen gewoon wat volume maken met zwaar gewicht, doel is om naar 3x6x90 te gaan en dan te maxxen. Dan ga ik de incline vervangen voor iets anders.Ziekelijk volume weer. Volgende keer eens (gewoon) ramped doen, je doet wel focking veel setjes/reps voor je tegen max aanzit. Maar het blijkt wel ook goed te gaan op deze manier.![]()
Thnx Paljas. Vind het ook wel meevallen, ik pak tenslotten mijn press spieren maar 1x pw aan dus dan kan het wel wat hebben.Volume valt wel mee toch? Nice incline bench Fadder.
Thnx Loo. Voorlopig geen pics pas als ik klaar met de bulk ben, maar mijn traps zijn niet onderontwikkeld iig. Heb deze riem aangeschaft van bodystore:Post eens een foto van je traps; ik wil kijken of de theorie van die high reps corresponderen met de praktijk. Ik moet ook dikke traps hebben namelijk.
Mooie trainingen verder. Al een nieuwe riem aangeschaft?![]()