MuscleMeat

No legs, no back, no mass, no life!

Ow ok. Beter doe je ff rustig aan dan.

• Topic Starter Topic Starter
Roeien, zoals meneer Pendlay dat doet
5x5x80 pr
3x85
strict as hell

Bank Pers
3x80
8x85 pr
1x90
1x95
1x100
1x102,5 pr,

Wijde Greep Kinnen
5xbw
3xbw+10 pr
5xbw
4xbw+10 pr
5xbw+10 pr
8xbw

Onderdompelen
10xbw
3xbw+10 ( gestopt )
2x8xbw

Valsspeel Zijwaarts Heffen
3 sets

Barbell Rolls ( voor onderarmen )
stuk of 5 sets

- tevreden met de pr's
- begin nu redelijk vaak last te krijgen van mn ellebogen, heeft iemand misschien tips voor revalidatie/herstel oid?

Mooie PR's ja :thumbs: Net wat sterker op UB dan mij denk ik.

- begin nu redelijk vaak last te krijgen van mn ellebogen, heeft iemand misschien tips voor revalidatie/herstel oid?

Op elitefts raden ze volgens mij hoge herhalingen elastiek extensiesaan en ook misschien wat lichte hamer krullen?

Elastiek verlengingen zouden idd de oplossing kunnen bieden.

Ok, bedankt voor de tip. Ik zal op rustdagen of na de training wat setten slechte billen verleningen toevoegen dan! ( sets bad-ass extensions voor de niet-baffers )

kinky rows dude :D en die bank is ook nie mis

Aardig wat pr'n, keep it up.

Netjes je Bank is een 0,5 kilo zwaarder als ik Gefeliciteerd :D!!

hehe, die 102,5 wou ik eerst niet doen uit principe, die 1,25 schijfjes zijn gewoon gay. Er zit nog wel iets meer in trouwens, 105 moet ook zeker lukken.

Waarom was je gestopt met onderdompelen? Door je ellebogen?

Goede sofa pers trouwens ouwe gewichtshufter.

Ja, door ellebogen en k*tgroove.
Ik vind dips sowieso niet zo fijn, maar het is denk ik wel 1 van de beste tricepsoefeningen, en ik bench al 3x per week dus nog een extra bench/lockouts voor triceps heb ik geen zin meer in. Weighted dips vind ik echt superk*t, dus ik doe ze voorlopig alleen maar zonder gewicht, wel full rom natuurlijk.

begin nu redelijk vaak last te krijgen van mn ellebogen, heeft iemand misschien tips voor revalidatie/herstel oid?

Ik heb momenteel een lichte tenniselleboog. Bij de meeste oefeningen heb ik er geen last van, enkel bij dingen waarbij ik mn elleboog roteer/draai. Dus power cleans doe ik niet, curls ook niet. Wat ik doe is het volgende : glucosamine nemen, masseren met een ijsblokje, ontstekingsremmend middel op voorschrift (meloxicam), meermaals daags rekoefeningen, op non-trainingsdagen massa's high-rep pushdowns met een mini-band.

Ik heb momenteel een lichte tenniselleboog. Bij de meeste oefeningen heb ik er geen last van, enkel bij dingen waarbij ik mn elleboog roteer/draai. Dus power cleans doe ik niet, curls ook niet. Wat ik doe is het volgende : glucosamine nemen, masseren met een ijsblokje, ontstekingsremmend middel op voorschrift (meloxicam), meermaals daags rekoefeningen, op non-trainingsdagen massa's high-rep pushdowns met een mini-band.

Dat klinkt wel iets anders als wat ik heb, maar het zal natuurlijk wel helpen. Hoe doe je die rekoefeningen? Gewoon bicep- en tricepstrechtes? De rest zal ik ook eens proberen, behalve de glucosamine :o.

Straks;

Deadlift
3x180 pr

Squat ( relaxed )
3x115
3x120
2x125

CS Rows
10x50
3x10x60 pr

Platform Deadlift
5x3x140 pr

Grippers
3 sets

oefeningen zijn moeilijk uit te leggen... het is meer om spieren in de onderarm en rond de elleboog te rekken... diverse oefeningen waarbij je de rug van je hand ergens tegenaanduwt... als je eens googelt naar tenniselleboog zal je ze wel vinden

en waarom geen glucosamine ? iedereen lijkt dat tegenwoordig zo goed te vinden

Ja idd waarom geen glucosamine?? Iedere krachtsporter zou het eigenlijk moeten gebruiken... als blessure preventie of herstellend... krachtsport is nogal een belastring op je gewrichten he... De meeste fysiotherapeuten die ik ken adviseren het tegenwoordig...

Squat
20x110 pr

Farmer Walk
60m x75 pr
52m x75
58m x75

Yoke OH-press
5x30
5x40
5x50
2x60 ( tussendoor 1 rep fail )
1x65
3x1x70 pr
ik ben duidelijk beter in singles

Sled Pull
20m x80
20m x115
20m x135 pr
20m x145 pr met enkele stops

Fatbar holds
paar keer maar, ging k*t

- best wel blij met mijn 20x110 :o

Lekkere Squat Robbert!

Nice squat "Robert + letter K"!

Had je nog (veel) over na die 20 reps?

Nee, niet echt. 25x of met 115kg zou niet gelukt zijn denk ik.

Terug
Naar boven