- Waardering
- 2.135
Noem een kat een kat...
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Noem een kat een kat...
dat lijkt me nou niet echt een geruststellende gedachte als ze op je gaan letten. En waarom zou dat fijn zijn. Ik heb zoiezo geen respect voor tuig, alleen voor mensen die netjes werken.
Straks moet je nog betalen ook voor hunnie "bescherming"
dat lijkt me nou niet echt een geruststellende gedachte als ze op je gaan letten. en waarom zou dat fijn zijn. ik heb zoiezo geen respect voor tuig, alleen voor mensen die netjes werken.
straks moet je nog betalen ook voor hunnie "bescherming"
Dus zij doen niet mee aan criminaliteit?Veel van die mensen hebben gewoon een keurige baan hoor. Er zit zeker tuig tussen, absoluut, echter niet allemaal.
Ik bedoel met op je letten niet zo zeer bescherming. Ik kan prima voor mezelf opkomen.
Bedoel eerder zoals familie dat doet.
Begrijp me niet verkeerd, ze zitten in kennissenkring, niet in vriendenkring.
Zal zeker gajes bij zitten, maar dat zit bij de voetbalclub de ijselmeervogels ook
Ok.... Back to reality? Het is en blijft een criminele organisatie. Of er nu gewone burgers bijlopen of niet.Sommigen. Sommigen niet.
Sommige ogenschijnlijk keurige burgers, sommige ogenschijnlijk keurige burgers niet.
Ok.... Back to reality? Het is en blijft een criminele organisatie. Of er nu gewone burgers bijlopen of niet.
Ok.... Back to reality? Het is en blijft een criminele organisatie. Of er nu gewone burgers bijlopen of niet.
Dat er zeer vriendelijke gasten tussen zitten die respect hoog in het vaandel dragen ga ik absoluut niet tegenspreken. Dat sommigen goede vaders zijn en trouw aan hun vrouw blijven etc. ook niet. Ze zijn ook niet allemaal 1% he.Kan ik niet over oordelen, zo goed ken ik die gasten niet.
Deel enkel mede wat mijn ervaringen zijn, en die zijn goed, shoot me !
Vertel ze dat face to face, jij brute Alpha leader !
??
Het is alpha om hun uiterlijke vertoning kort samen te vatten?
Ik ben onwijs op mijn plaats gezet door jou!
Veel van die mensen hebben gewoon een keurige baan hoor. Er zit zeker tuig tussen, absoluut, echter niet allemaal.
Ik bedoel met op je letten niet zo zeer bescherming. Ik kan prima voor mezelf opkomen.
Bedoel eerder zoals familie dat doet.
Begrijp me niet verkeerd, ze zitten in kennissenkring, niet in vriendenkring.
Zal zeker gajes bij zitten, maar dat zit bij de voetbalclub de ijselmeervogels ook
Bedankt voor de tip. Ik dacht altijd dat de media altijd gelijk had. Net als politici en onderwijzers.bullshit don't believe everything you read in the media.

hoe ik over ze denk wil ik ze stuk voor stuk ook in hun gezicht vertellen, en daar zit hem dan meteen waar ik een hekel aan heb en het zelfde over ze denk als kampers, hooligans en berber apen... machtsvertoon door groep vorming!!!
Geen probleem hoorVertel ze dat face to face, jij brute Alpha leader !