MuscleMeat

No Surrender en Hells Angels op de vuist

dat lijkt me nou niet echt een geruststellende gedachte als ze op je gaan letten. en waarom zou dat fijn zijn. ik heb zoiezo geen respect voor tuig, alleen voor mensen die netjes werken.
straks moet je nog betalen ook voor hunnie "bescherming"

Veel van die mensen hebben gewoon een keurige baan hoor. Er zit zeker tuig tussen, absoluut, echter niet allemaal.

Ik bedoel met op je letten niet zo zeer bescherming. Ik kan prima voor mezelf opkomen.
Bedoel eerder zoals familie dat doet.

Begrijp me niet verkeerd, ze zitten in kennissenkring, niet in vriendenkring.

Zal zeker gajes bij zitten, maar dat zit bij de voetbalclub de ijselmeervogels ook

Veel van die mensen hebben gewoon een keurige baan hoor. Er zit zeker tuig tussen, absoluut, echter niet allemaal.

Ik bedoel met op je letten niet zo zeer bescherming. Ik kan prima voor mezelf opkomen.

Zal zeker gajes bij zitten, maar dat zit bij de voetbalclub de ijselmeervogels ook
Dus zij doen niet mee aan criminaliteit?

Zelfde als met de fanatieke aanhang van voetbalclubs dus. % Hoolies en een groter % fanatiek alleen sluiten in dat soort verenigingen de een de ander niet uit en is er een soort overlapping.

Kan ik niet over oordelen, zo goed ken ik die gasten niet.

Deel enkel mede wat mijn ervaringen zijn, en die zijn goed, shoot me !
Dat er zeer vriendelijke gasten tussen zitten die respect hoog in het vaandel dragen ga ik absoluut niet tegenspreken. Dat sommigen goede vaders zijn en trouw aan hun vrouw blijven etc. ook niet. Ze zijn ook niet allemaal 1% he.

Dat beide organisaties nog bestaansrecht hebben vind ik persoonlijk waanzinnig, maar ja.

Dat "opletten" of "kennen" enz ik hou daar niet zo van.

Weet je waarom?
Elk verhaal heeft twee kanten.

Je ziet weleens van die mensen die ermee te koop lopen dat ze die en die kennen enz en dan gaan ze daar hulp zoeken als ze een keer ergens onterecht behandeld worden in hun idee, of een pak slaag krijgen in een ruzie die ze zelf hebben gezocht.
Is geen eerlijke wedstrijd dan.

Gewoon je eigen boontjes doppen en beter nog geweld zoveel mogelijk proberen te vermijden of zo min mogelijk je handen vuil maken.

hoe ik over ze denk wil ik ze stuk voor stuk ook in hun gezicht vertellen, en daar zit hem dan meteen waar ik een hekel aan heb en het zelfde over ze denk als kampers, hooligans en berber apen... machtsvertoon door groep vorming!!!

• Topic Starter Topic Starter
Willem van Boxtel, die tot 2004 president was van de Amsterdamse Hells Angels, is deze week officieel benoemd tot president van het Amsterdamse chapter van de nieuwe motorclub No Surrender. Dat meldt De Telegraaf, die een foto in handen heeft waarin de landelijke voorzitter Klaas Otto Van Boxtel zijn ’colours’, een lederen motorjack met het embleem van No Surrender, overhandigt.
De geruchten dat 'Big Willem' de functie zou krijgen, ging al langer. De benoeming zou door de Hells Angels als provocatie op kunnen nemen, omdat Van Boxtel 'bad standing' uit de club werd gegooid omdat hij met Willem Endstra een aanslag op Holleeder zou hebben beraamd.
Klaas Otto, die eerder in het bestuur van Satudarah zat, zegt in De Telegraaf dat hij niet vreest voor een escalatie. 'Wij zijn niet uit op een confrontatie met andere motorclubs', aldus Otto in De Telegraaf.
Vrijdag bevestigde het OM dat leden van de Hells Angels en No Surrender op 31 maart, Eerste Paasdag, met elkaar hebben gevochten in een kroeg op de Amsterdamse Wallen. Dat café was tot 2004 in handen van Willem van Boxtel en werd later overgenomen door een andere Hells Angel.
De leden van No Surrender zouden verhaal zijn komen halen omdat een van hun vrienden enkele dagen daarvoor was mishandeld door Hells Angels. Bij de knokpartij in de kroeg viel een zwaargewonde, waarschijnlijk gaat het om een Hells Angel.

hoe ik over ze denk wil ik ze stuk voor stuk ook in hun gezicht vertellen, en daar zit hem dan meteen waar ik een hekel aan heb en het zelfde over ze denk als kampers, hooligans en berber apen... machtsvertoon door groep vorming!!!

Machtsmisbruik door groepsvorming is zorgelijk inderdaad. Niet elke groep volgt een bedreiging natuurlijk

Vertel ze dat face to face, jij brute Alpha leader !
Geen probleem hoor :)
ik was is een keer in Amsterdam (kon ik het nog niet heel goed) en toen moest ik een pin automaat vinden,
en toevallig stond er z'n knuppel met embleem op het plein,

ik sloeg hem op zijn rug (best hard eHeheh) en vroeg waar die schijt pin automaat was,
hij gaf ongeveer hetzelfde antwoord,

"DIE SCHIJT PIN AUTOMAAT IS DAAR" hij wees me vervolgens de wegh :D
ook, ik was wel aangeschoten maar ik heb zo en zo schijt aan mensen die denken boven een bepaalde gratie te horen
smugf.gif

Een vriend van mij zit nu bij de Hells Angels , ik heb helemaal dubbel gelegen van het lachen,
elke keer als ik hem toevallig zie, begin ik weer te lachen :roflol:

Terug
Naar boven