MuscleMeat

No Surrender en Hells Angels op de vuist

Geen probleem hoor :)
ik was is een keer in Amsterdam (kon ik het nog niet heel goed) en toen moest ik een pin automaat vinden,
en toevallig stond er z'n knuppel met embleem op het plein,

ik sloeg hem op zijn rug (best hard eHeheh) en vroeg waar die schijt pin automaat was,
hij gaf ongeveer hetzelfde antwoord,

"DIE SCHIJT PIN AUTOMAAT IS DAAR" hij wees me vervolgens de wegh :D
ook, ik was wel aangeschoten maar ik heb zo en zo schijt aan mensen die denken boven een bepaalde gratie te horen
smugf.gif

Een vriend van mij zit nu bij de Hells Angels , ik heb helemaal dubbel gelegen van het lachen,
elke keer als ik hem toevallig zie, begin ik weer te lachen :roflol:

Wordt er een beetje simpel van dat als iemand zijn ervaringen deelt of zijn mening uit hij altijd het slachtoffer wordt als die ervaring of mening niet met het gros gedeelt wordt.

Dus in die zin is de eerder geplaatste post over machtsmisbruik door groepsvorming zo gek nog niet.

Mij heeft het geholpen om wat minder vooroordelen te hebben en wat minder te denken in hokjes.

• Topic Starter Topic Starter
praat jij nooit met vlees dan? wat ben jij een rare vent zeg.

ik was is een keer in Amsterdam (kon ik het nog niet heel goed) en toen moest ik een pin automaat vinden,

ik sloeg hem op zijn rug (best hard eHeheh) en vroeg waar die schijt pin automaat was,

ook, ik was wel aangeschoten maar ik heb zo en zo schijt aan mensen die denken boven een bepaalde gratie te horen
smugf.gif

Een vriend van mij zit nu bij de Hells Angels , ik heb helemaal dubbel gelegen van het lachen,

Mooi verhaal man.

Net het gedeelte dat zo rot is aan dergelijke groeperingen. broederschap gebaseerd op willekeurige symboliek die een artificiele band moet creeeren. Wij tegen de rest van de wereld, en diegenen die toevallig weer andere symbolen dragen. Het lijken net moslims.
Ik heb enkel respect voor wie het verdient, niet omdat we toevallig in hetzelfde clubje zit of de zelfde kennis delen.

• Topic Starter Topic Starter
yadda yadda

Clubjes oprichten is meer iets voor kinderen naar mijn mening.
Als je gewoon een beetje wilt motorrijden kun je dat toch ook gewoon doen. Waarom zo groot mogelijke groep creëren, veel uiterlijk vertoon, bedreigen enz. Snap het gewoon niet. zo snap ik ook niks van fanatieke voetbalsupporters, fanatieke gelovigen enz.

Dus je snapt ook niets van fanatieke bodybuilders die dagelijks samentroepen in een sportschool ? Het fanatisme (motor) doet niet ter sprake. Wel een club oprichten om er dan een halve criminele bende van te maken en een helft die wat meeloopt.

d*ck Vrij die heeft nog Dorian Yates op zijn gezicht geslagen jaren geleden, stelletje criminele

Als kind vierde ik altijd m'n sinterklaas feestjes daar, waren echt gezellige mannen allemaal. Leuke sfeer die er heerst ook. Iedereen staat nog steeds altijd klaar voor elkaar

In Duitsland gaat het al lekker loos met die motorgassies, tussen de Mongols en Angels schijnt recent een grove vechtpartij te zijn geweest waarbij politie heeft moeten schieten (waarschuwing).

Clubjes oprichten is meer iets voor kinderen naar mijn mening.
Als je gewoon een beetje wilt motorrijden kun je dat toch ook gewoon doen. Waarom zo groot mogelijke groep creëren, veel uiterlijk vertoon, bedreigen enz. Snap het gewoon niet. zo snap ik ook niks van fanatieke voetbalsupporters, fanatieke gelovigen enz.
Geeft het gevoel dat ze belangrijk zijn en ergens bij horen; die motorclubs hebben een heel duidelijke hiërarchie met elk zijn eigen 'bevoegdheden' en plichten. Beetje zoals bij het leger. Mensen die daar om één of andere reden nood aan hebben worden daardoor aangetrokken.

Ik wil er ook wel bij. Waar kan ik solliciteren?
Ik heb al een Harley!

smugf.gif

Cool Stary Brah :D

Waarom zo overdreven doen met hard op ze rug slaan, zo onbeschoft aanspreken en juist hem uitkiezen.
Als ik iets moet weten vraag ik degene die het meest voorhanden is en op een respectvolle manier ik ben net zo beleefd tegen een oud vrouwtje als tegen een lid van een motorclub.

Kan je zeggen dat je goed weggekomen bent omdat ik hier genoeg mensen rond zie lopen die de nodige bagage hebben en als je hun zomaar hard op hun rug slaat uit het niets kunnen ze raar reageren.
Chill and be nice, that's the way to go ;)

volgens mij worden mensen die openlijk homo zijn niet toegelaten :(

Uhw! Waarom accepteren ze dan wel lederhosen en van die leren vestjes?

Maare ff serieus,
Satudarah is druk bezig bij mij in de buurt.
Maar daar mag je gewoon bij zonder motor of motorrijbewijs.
Dan missen ze wel de essentie van een motorclub vind ik.

Maare ff serieus,

strafblad is nog wel verplicht neem ik aan?

Maare ff serieus,

Dat gaat natuurlijk nergens meer over. Is net als op een bodybuilding forum zitten zonder te trainen.

Maare ff serieus,

Ben zelf 1x bij zo'n club binnen geweest. Was gewoon een bar waar geld verdient wordt. Niets meer dan logisch als anderen er ook mogen komen want meer mensen is meer geld.

Bij de Audi club komen ook regelmatig liefhebbers die er zelf geen hebben.

Ben zelf 1x bij zo'n club binnen geweest. Was gewoon een bar waar geld verdient wordt. Niets meer dan logisch als anderen er ook mogen komen want meer mensen is meer geld.

Bij de Audi club komen ook regelmatig liefhebbers die er zelf geen hebben.

had je toen je felgekleurde schoentjes aan met bijpassend felgekleurd petje?

Terug
Naar boven