AndroidHealthClinic

No Surrender en Hells Angels op de vuist

Ben zelf 1x bij zo'n club binnen geweest. Was gewoon een bar waar geld verdient wordt. Niets meer dan logisch als anderen er ook mogen komen want meer mensen is meer geld.

Bij de Audi club komen ook regelmatig liefhebbers die er zelf geen hebben.

Yep, helemaal waar, in Rijtjeshuizen komen ook mensen die er niet in wonen toch.

Heb je wel voorzichtig gedaan met haar?
Beter niet pimpen dat grietje :)

Ze doete met half Marokko dus ik hoefde er niks mee. Ging alleen met haar om omdat haar vriendin leuk was, alleen die was dik verlegen en wilde eerst nooit alleen komen :roflol:

Was toen 18 en dat meisje 16 :o

---------- Post toegevoegd 15 April 2013 om 11:06 ----------

Is dat die ene keer dat je een kroeg hebt afgebroken met je ene arm in het gips?

Ik heb nog nooit mijn arm gebroken :o

Ben zelf 1x bij zo'n club binnen geweest. Was gewoon een bar waar geld verdient wordt. Niets meer dan logisch als anderen er ook mogen komen want meer mensen is meer geld.

Bij de Audi club komen ook regelmatig liefhebbers die er zelf geen hebben.

Ik bedoel natuurlijk niet dat je als gewone nette burger daar niet in de kroeg mag komen zonder motor.
Ik heb het over een leden van die club. Die geen motor rijden en er ook niets mee hebben.
Dat vind ik raar.

Ik bedoel natuurlijk niet dat je als gewone nette burger daar niet in de kroeg mag komen zonder motor.
Ik heb het over een leden van die club. Die geen motor rijden en er ook niets mee hebben.
Dat vind ik raar.

Ah op die manier.. Dacht dat je mensen in t algemeen bedoelde die daar gewoon langs gingen.

Nee ja snap t nut ook niet om lid te zijn van een motor club zonder motor.

laat ze elkaar maar lekker afslachten, zolang ik er maar geen last van heb. Ik zou ze zelf nog wel de wapens willen geven om het makkelijker te maken. paupervolk

De kans is groot dat het in de toekomst nog vaker tot escalaties zal komen. Ik sluit niet uit dat er bij de MC's rotte appels tussen zitten, maar mijn ervaring is dat indien je hun vriendelijk bejegent dit wederzijds zal zijn.

De motorclubs waar ik kwam als kind waren het allemaal grote lieve gasten met dikke motoren. Nooit enigheid gemerkt of iets dergelijks.

Stuk voor stuk zielige knuppels. Je hoeft niet aan te komen met jankverhalen over hoe super aardig ze zijn, hard gewerkt hebben voor het opzetten van een eigen klussenbedrijf en ze voor hun moeder zorgen die ziek is.

Stuk voor stuk zielige knuppels. Je hoeft niet aan te komen met jankverhalen over hoe super aardig ze zijn, hard gewerkt hebben voor het opzetten van een eigen klussenbedrijf en ze voor hun moeder zorgen die ziek is.

Ik mis hier een beetje de onderbouwing

zielig knuppeltje

Uhw! Waarom accepteren ze dan wel lederhosen en van die leren vestjes?

Maare ff serieus,
Satudarah is druk bezig bij mij in de buurt.
Maar daar mag je gewoon bij zonder motor of motorrijbewijs.
Dan missen ze wel de essentie van een motorclub vind ik.

Beste heren moeten nog wel hun rijbewijs halen echter rijden vele vaak 3x per jaar op de motor voor de rest in de goed gepoetste mercedes. Ik kan het wel waarderen die MC's.

Ik mis hier een beetje de onderbouwing

zielig knuppeltje

De onderbouwing is dat ze te snel tot flink fysiek geweld overgaan als ze vinden dat ze gepest worden door de gemene journalisten, politie of als ze een ander onrecht wordt aangedaan.
Hun emotie gebruiken ze als rechtvaardigingsgrond voor dat soort zaken. Ik moet dat maar snappen, dat als ze een beetje onrecht is aangedaan en zij een emotie voelen, liefde voor hun kind, hun huilende moeder, dat ze dan op hun motor stappen en met zn 10en iemand gaan slaan.

Ik snap wel hoe zij denken, want dat soort kampvolk is niet zo moeilijk te begrijpen, en ik vind het zielige knuppels inderdaad.

Laatst bewerkt:
Meen je dit nou echt?

Cool Stary Brah :D

Waarom zo overdreven doen met hard op ze rug slaan, zo onbeschoft aanspreken en juist hem uitkiezen.
Als ik iets moet weten vraag ik degene die het meest voorhanden is en op een respectvolle manier ik ben net zo beleefd tegen een oud vrouwtje als tegen een lid van een motorclub.

Kan je zeggen dat je goed weggekomen bent omdat ik hier genoeg mensen rond zie lopen die de nodige bagage hebben en als je hun zomaar hard op hun rug slaat uit het niets kunnen ze raar reageren.
Chill and be nice, that's the way to go ;)
Na ja zoals ik al zei (had ik eerst moeten melden) was ik al aardig aangeschoten en testte ik me limiet een beetje bij hem, ook om de reden wat ik zo en zo van ze vind en heb 1x een aanvaring met ze gehad , op de motor met 120km :o dan claimen ze ff de snelweg ..

maar goed, je heb wel gelijk.. toonde niet echt van respect van mijn kant en zou het denk ik nuchter iets vriendelijker aangepakt hebben...:)

Maar die vriend, blijf ik gewoon uitlachen :roflol:

d*ck Vrij die heeft nog Dorian Yates op zijn gezicht geslagen jaren geleden, stelletje criminele

d*ck Vrij is toch wel een van de minst sympathieke vechters die ik heb gezien. Zeer vermakelijk is zijn partij waarin hij tijdens een knock down een vreugdedansje doet en 3 tellen later zelf in een klem wordt gezet en moet afkloppen. Wat hoopte hij dan graag dat zijn tegenstander snel los liet terwijl als hij zelf iemand k.o. heeft nog graag een trapje na gaf. Het kan ook aan zijn kop liggen moet ik eerlijk toegeven.

• Topic Starter Topic Starter
d*ck Vrij :grumble:

Terug
Naar boven