Fitness Seller

No Surrender en Hells Angels op de vuist

Visie en beleid, alsof het een sportclub is...

Aan welke kant sta jij mesosaurus?

Ik hoorde dat Satudarah zelfs mensen aanneemt die geen eens een motor hebben? Die leider van de crips hier in holland zou der ook bij komen, tot ie werd dood geschoten. Waar de **** zijn die gasten mee bezig..? Hells Angels van de troon proberen te stoten lijkt mij. In mijn ogen is het een ongeorganiseerde bende die jan en alleman aanneemt en denken dat zo de grootste te kunnen worden. Hells Angels zullen misschien in de minderheid komen, maar die hebben nog steeds het meeste geld en money is power.

Is het een soort baan dan ?

Aan welke kant sta jij mesosaurus?

Welke kanten bedoel je ?

Als je doelt op de MC's........de angels, rest slappe aftreksels.

Als je doelt op voor en tegenstanders van MC's.......voorstanders

Als je doelt op de MC bacon vs Mc chicken.........MC bacon !

Jij weet het me altijd wel moeilijk te maken man

---------- Post toegevoegd 17 May 2013 om 20:15 ----------

Ik hoorde dat Satudarah zelfs mensen aanneemt die geen eens een motor hebben? Die leider van de crips hier in holland zou der ook bij komen, tot ie werd dood geschoten. Waar de **** zijn die gasten mee bezig..? Hells Angels van de troon proberen te stoten lijkt mij. In mijn ogen is het een ongeorganiseerde bende die jan en alleman aanneemt en denken dat zo de grootste te kunnen worden. Hells Angels zullen misschien in de minderheid komen, maar die hebben nog steeds het meeste geld en money is power.

Belangrijker, die organisatie zit strak en goed in elkaar, het is een bedrijf, zakelijk.
Even los van de diensten die ze als bedrijf leveren.

crips in nederland? :roflol:

Welke kanten bedoel je ?

Als je doelt op de MC's........de angels, rest slappe aftreksels.

Als je doelt op voor en tegenstanders van MC's.......voorstanders

Als je doelt op de MC bacon vs Mc chicken.........MC bacon !

Jij weet het me altijd wel moeilijk te maken man

---------- Post toegevoegd 17 May 2013 om 20:15 ----------

Belangrijker, die organisatie zit strak en goed in elkaar, het is een bedrijf, zakelijk.
Even los van de diensten die ze als bedrijf leveren.

O ja, weet het zelf ook niet :dunno:

Ik dacht tussen No surrender en Hells Angels.

Owja dat heb ik gezien toen volgens mij, sindsdien lach ik n*gers op straat uit die boos kijken en wat roods dragen.

Bij ons loopt een crip rond die allemaal een t-shirt aanhebben met "beeing perfect isn't Always this easy".

Voornamelijk chubby kerels, beetje dat powerlifters volk. Mercedesrijders enzo.

Te lachwekkend om daar iets tegen te roepen verder.

Bij ons loopt een crip rond die allemaal een t-shirt aanhebben met "beeing perfect isn't Always this easy".

Voornamelijk chubby kerels, beetje dat powerlifters volk. Mercedesrijders enzo.

Te lachwekkend om daar iets tegen te roepen verder.

Idd zulke mensen horen dat toch niet want die luisteren snoeiharde metal via hunnie mp3 spelert van de aldi.

Terug
Naar boven