Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Volgens mij , moet je een IQ lager dan 90 hebben.. om erbij te kunnen.
Wat ben je ook een stoere man achter je pctje he, get a life je bent 39 man voor wie de **** moet jij je bewijzen op een forum met je groetjes shit..

Hu jarrno ? sorry maar ik heb echt geen idee over wie je het nu hebt,Valt me keer op keer op, is het niet Jarno die je een slome etc etc noemt zijn het wel hells angels die je de grond in trapt..
Ik vind het altijd aandoenlijk als jochies van 17 hier gaan zijn wie ze graag willen zijn, op jouw leeftijd is dit bijna meelijwekkend.

Hu jarrno ? sorry maar ik heb echt geen idee over wie je het nu hebt
http://forum.dutchbodybuilding.com/...-dansen-op-ijs-326207/index3.html#post7347755
En daarna reageerde je niet meer.
geen excuses aanbieden als hij niet tegen grappen kan dan pleegt hij maar lekker zelfmoord.
Okay Nosje.
Zo kunnen we hier verder,
O dat ja... echt goed gevonden man is toch GVD een lompe LUL als je gaat schaatsen (kunst schaatsen) fl**ker OP zeg... ik ben trouwens ook klaar met normaal doen,
schoenmaker hou je bij je lees !
dus, breng het maar !!!![]()

of hij mocht niet van Sanca 

alsof er pillen helpen tegen hetgeen wat ik heb, beetje naief van jezelf vind je niet?