- Waardering
- 1.987
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 82kg
- Vetpercentage
- 12%
mensen in mijn omgeving zijn uiterst vriendelijk tegen mij. ze vragen meerdere keren per dag aan me of het wel gaat.
Owja juist;
Alles goed met je?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
mensen in mijn omgeving zijn uiterst vriendelijk tegen mij. ze vragen meerdere keren per dag aan me of het wel gaat.
Ik zou maar oppassen binnenkort willen ze geld van je 'lenen'.mensen in mijn omgeving zijn uiterst vriendelijk tegen mij. ze vragen meerdere keren per dag aan me of het wel gaat/of ik me wel lekker voel/ of ik me wel goed voel.
zou dan stukken meer open minded worden. dit is geen gezond wereldbeeld anders
De motorclub groeit snel en richt binnenkort het chapter 'Losrifinos' op. De naam verwijst naar het Rif-gebergte.
Panorama was aanwezig bij de inhuldiging van 15 Turkse en Marokkaanse bikers die hun 'colors' kregen. 'De vijftien nieuwe leden zullen eerst grondig worden ondergedompeld in de sfeer, visie en beleid van No Surrender. Daarna worden zij de "mentors" van zo’n 150 jonge Turken en Marokkanen die binnenkort prospect worden en over een maand of zes full member', schrijft het weekblad. Later splitst dit chapter op in een Marokkaans en Turks deel.
Uit de reportage blijkt verder dat kickbokser Lloyd van Dams ook lid is van No Surrender. Ook vertelt oprichter Klaas Otto waarom Willem Holleeder zo snel uit de club stapte. 'Willem past niet echt in de MC-wereld, maar ik vind het wel een aardige kerel.
Het is dus eigenlijk een soort blank (hells angels) tegen "zwart" (No surrender , Satudarah) ?
Uhw! Waarom accepteren ze dan wel lederhosen en van die leren vestjes?
Maare ff serieus,
Satudarah is druk bezig bij mij in de buurt.
Maar daar mag je gewoon bij zonder motor of motorrijbewijs.
Dan missen ze wel de essentie van een motorclub vind ik.
Klopt niet helemaal. Zonder brommert geen volwaardig lid, wel support, hangaround of soms prospect.
Het is dus eigenlijk een soort blank (hells angels) tegen "zwart" (No surrender , Satudarah) ?
Ja die LIJDER (wacht op swagger)
is toch zwart bruin weet ik veel ?!Ok dat scheelt nog iets!
Al blijf ik het jammer vinden dat het steeds minder met biken te maken heeft.
Dat hele motorgebeuren dient als dekmantel voor hunnie duistere praktijken.