AndroidHealthClinic

No Surrender en Hells Angels op de vuist

zou dan stukken meer open minded worden. dit is geen gezond wereldbeeld anders

mwah, als je me alleen deze ene uitspraak ziet doen dan kom ik waarschijnlijk rancuneus over, maar ik ben best open minded. Ik heb alleen een broertje dood aan bewondering van HA als goudeerlijke volkse jongens. Ik heb al die interviews van ze op youtube opgezocht en hun denkwijze en de manier waarop ze hun problemen oplossen staat me niet aan. Ze zijn waarschijnlijk door bedreiging en mishandeling in handen gekomen van coffeeshops op de wallen. Ze slaan een oude zwakkere man in zijn gezicht omdat hij iets gezegd heeft dat ze niet bevalt. Ze hebben moeite met het samenstellen van een goedlopende zin, en hun manier van spreken doet me sterk denken aan die van Holleeder; steeds een intimiderende ondertoon die zegt; "ik zou maar op je woorden passen, je weet waartoe we in staat zijn" Daarin ben ik ook niet de enige.

Motorclub No Surrender richt binnenkort een groot 'chapter' op voor jonge Marokkanen en Turken.

De motorclub groeit snel en richt binnenkort het chapter 'Losrifinos' op. De naam verwijst naar het Rif-gebergte.

Panorama was aanwezig bij de inhuldiging van 15 Turkse en Marokkaanse bikers die hun 'colors' kregen. 'De vijftien nieuwe leden zullen eerst grondig worden ondergedompeld in de sfeer, visie en beleid van No Surrender. Daarna worden zij de "mentors" van zo’n 150 jonge Turken en Marokkanen die binnenkort prospect worden en over een maand of zes full member', schrijft het weekblad. Later splitst dit chapter op in een Marokkaans en Turks deel.

Uit de reportage blijkt verder dat kickbokser Lloyd van Dams ook lid is van No Surrender. Ook vertelt oprichter Klaas Otto waarom Willem Holleeder zo snel uit de club stapte. 'Willem past niet echt in de MC-wereld, maar ik vind het wel een aardige kerel.

http://www.at5.nl/artikelen/103170/no-surrender-komt-met-grote-marokkaanse-motorclub

Lekkere mix en allemaal voor het clubgevoel eh....gezellige samenkomsten.

Het is dus eigenlijk een soort blank (hells angels) tegen "zwart" (No surrender , Satudarah) ?

Laatst bewerkt:
Of hij echt de baas was betwijfel ik. Denk meer een soort van perschef vanwege zijn rustige overkomen naar de media.

Geneuzel met die clubjes criminelen.
Past wel goed in het profiel natuurlijk 150 kansenmedebewoners erbij :o

Uhw! Waarom accepteren ze dan wel lederhosen en van die leren vestjes?

Maare ff serieus,
Satudarah is druk bezig bij mij in de buurt.
Maar daar mag je gewoon bij zonder motor of motorrijbewijs.
Dan missen ze wel de essentie van een motorclub vind ik.

Klopt niet helemaal. Zonder brommert geen volwaardig lid, wel support, hangaround of soms prospect.

Terug
Naar boven