Fitness Seller

Review NO-XPLODE - BSN

Beoordeling:
star9.png
9/10 ++Aanrader
Soort supplement: Creatine + transportsysteemWat is de werking van dit supplement volgens de producent? Nitrous + Creatine + Mental FocusVoor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Bulken (groeien)Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 3 wekenHoe is de smaak van dit supplement? Ik had de Fruitpunch-smaak en die was aanvaardbaarWelke dosis heb je gebruikt? Eerste week 1,5 scoops, vanaf dan 2 scoops (2a3 aanbevolen) inname: op trainingsdagen 30 min voor training, anders op nuchtere maagWaar heb je het supplement gekocht? 1Fast400.comWelke extra voordelen gaf deze winkel? Lage prijsWat heb je voor dit supplement betaalt? $33,49Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? JaMijn review:
Het product op zich is uitstekend, ik vind enkel de prijs er een beetje over (en het is dan nog veel goedkoper dan op de meeste andere sites) als je voor 3 scoops per dag zou gaan want er zijn per pot 40 scoops aanwezig. En voor een deftige kuur moet je het toch een week of 6 à 8 nemen denk ik.

De pumps zijn goed en de krachttoename is ook serieus voelbaar (al vanaf de eerste dosis) en bovenal, je voelt je echt goed in je vel en veel zin om te trainen. Ik ga het nog kopen maar enkel nemen op dagen dat ik me niet zo goed voel of niet veel zin heb om te trainen. En ik zal het ook zeker gebruiken na mijn as kuur als extra motivering om toch te gaan trainen zonder gear :) Normaal dus een 10, maar wegens te duur een 9. Het is echt een aanrader.

no-xplode.jpg

Ik heb vandaag, eigenlijk na het lezen van deze posts, een pot BSN NO-XPLODE gekocht bij TNHC.

Morgen komt er met de post een pot Ecdysize (90) capsules binnen.

Deze wil ik (in geringe combinatie met whey, want ik probeer zeker 200 gram eiwit uit voedsel te halen) als stack gaan gebruiken de komende weken. Ik weet dat de meesten sceptisch zijn tegenover Ecdysize, ik heb de topics erover gelezen, maar ik wil de gok wagen. Ik ga ervanuit dat het weggegooid geld is, want ik heb ook de links naar de onderzoeksresultaten op ratten bekeken, en inderdaad, er bestaat geen connectie tussen de werking op de mens, en van die op insecten/ratten.

Mijn stats:
22 jaar
106 kg
15-16 BF
1,92 meter

Vandaag heb ik wel voor het eerst al NO-XPLODE gebruikt, en ik merkte van 2 scheppen een redelijke energyboost, en een zeer dikke pomp. Ik denk dat het nog beter kan, aangezien ik de dosis vandaag een half uur na de maaltijd had ingenomen. Morgen ga ik het op een nuchtere maag proberen.
Ik was vandaag vooral net voor het trainen (een half uur na het innemen) erg 'opgefokt'. Had moeite met omkleden en handschoenen aantrekken, omdat ik alles te snel wilde, een soort rush (alsof ik een enorme adrenalinekick had). De bicep/tricep training ging vervolgens dus erg goed. Zeker meer energie, concentratie, en zoals eerder gezegd: wrede pomp.

Ik zal als ik er aan denk, wat stats bijhouden HIER, en mijn bevinden opschrijven.

Agelopen weekend de eerste keer ingenomen op een lege maag in combinatie met Nitrix. Nitrix was ik al een week eerder mee begonnen en begon wel degelijk een pomp te voelen die voller was en langer bleef dus vandaar Explode ook erbij gehaald.
Jammer dat ik al 2 uur niets had gegeten en mijn training een beetje tussendoor heb gepropt. Resultaat - nuchtere maag met nitrix en explode. Ging wel loeihard, zelfs na de training nog. Volgende keer dus iets eerder innemen. Moet wel zeggen dat ik redelijk gevoelig ben voor grotere dosis caffeine, vandaar dat ik loeihard ging. Merkte wel dat ik toch minder gehaast was en langer focus behield en niet wilde afraffelen op het eind. Pas 1 week BSN en bij mij begint het goed te doen - tja ben ook nog een beginner.......

net voor het eerst no explode genomen voor de 1ste keer 1 schep genomen (je mag er 2-3)
op een nuchtere maag half uurtje voor het trainen

ging bicep doen

schema:
dumbbell curl 3* 12-12-12 (laatste pr)
Incline dumbbell curl 3* 12-10-10 (laatste pr)
preacher curl 3* 12-10-8

daarna tricep
reverse push down (kabel) 3* 12-10-10
push down normaal (kabel) 2* 10-10 (laatste pr)
liggend tricep extension stang 2* 10-10 (laatste pr)

had nog super veel kracht energie over ging nog
close grip bench press 12-12-6 (pr met 2 herhalingen meer)

me armen zijn normaal tijdens het trainen 36,5 cm
nu waren ze 38 cm

aders waren veel en veel groter en dikker....
na het trainen nog steeds veel energie maar moest eten

vrijdag met volgende training ook nitrix en cellmass erbij gebruiken!

ben bang om volgende keer 2 scheppen te nemen :p

Heb je hiervoor ook andere creatines genomen ? En hoe heb je die ervaren in vergelijking met deze No Explode...

je zult merken dat de werking minder zal worden na een paar trainingen maar toch wel een goed product, helemaal als ie wat goedkoper zou zijn..

Ik zie hem ook elke keer staan op de plank bij de shop.. maar vind de prijs erg hoog.. Ik heb nu zelf muscle tech creatine gekocht om uit te proberen.. was 10 euro voor 300 gram.. Maar als je het in amerika bestelt is het toch aanzienlijk goedkoper...

ik heb 1 keer creatine gehad van bodylab werkte voor geen fl**ker!

vandaag rug borst training gedaan superset
stond helemaal strak en opgepompt was nog nooit zo erg geweest, thuis voor de spiegel wel even gekeken:o

niet onder de indruk.. heb het product een kans gegeven.. ik geef het een 6

Ik ben zeer tevreden over dit product, heb het product 2 keer gekocht over een periode van 6 maanden.

Omdat ik helaas weinig stats bij hou kan ik niets vertellen over massa die ik gewonnen heb, maar op het oog zie ik absoluut vooruitgang, en daarbij heb ik ook veel positieve reacties (zowel binnen als buiten de gym) over mijn lichaam.

Nu mijn vakantie voorbij is kan ik helaas dit product niet meer gebruiken, ivm moeilijk in slaap komen door de caffeïne. :D

ben nooit fan geweest van pro-workout producten maar deze vind ik wel redelijk....

7/10

Ok, vandaag voor het eerst NO-explode geprobeerd.
Grote maaltijd om 15.30 (KH/EW)
om 17.30 nog een eiwitshake met water.
18.30 NO-explode.
19.00 uur trainen.

Voelde helemaal niks. Heb ik het wel goed ingenomen? of moet ik eerst m'n lichaam laten wennen of zo?
ik had dit ook met NOZ, merkte er vrij weinig van.
misschien is dat gewoon door dat ik er dus (blijkbaar) niet op reageer.

ik hoop dat ik iets verkeerd doe :P
dan kan ik er als nog op reageren misschien.

Hey, thanks if you can help me!

je doet ook iets verkeerd....je moet het op HELEMAAL lege maag innemen(dat is dus 2-3 uur na een grote maaltijd)...en gewoon wat meer scoops naar binnen werken dan :P

hahah vandaar dus.
morgen weer proberen, dan beter ;)

ga morgen 3 scoops proberen, kijken hoe het aanslaat.

ik had m een uur na de whey genomen, op de verpakking stond dat dat ok was, blijkbaar bij mij niet:rolleyes:

maar hey bedankt he voor je comment!

ik hou jullie op de hoogte!

en nu karma :D

idd, ik zou voor de zekerheid 1.5-2uurtjes wachten na een kleine maaltijd.

anders mag je hem naar mij opsturen..:D

:eek: 3 scoops bij mij is 1 scoop al genoeg dan mag ik blij zijn als ik rond 12 uur in slaap val:)

ondertussen gebruik ik ook 2a2,5 schep
de 1ste keer merkte ik het al met 1 schep

ondertussen armen 1,5 cm gegroeid koud en 2 cm tijdens trainen.

van 36 naar 38 tijdens trainen
van 35 naar 36,5 koud

bij mij had het GEEN effect, heb een pot opgebruikt en nam meestal 3 scoops (soms 4)
ik voelde niets, nihil.. nam het altijd op nuchtere maag, soms smorgens voor ontbijt gaan trainen, geen extra pomp,motivatie,kracht of wat dan ook

ik heb iets sterkers nodig denk ik :D

bij mij had het GEEN effect, heb een pot opgebruikt en nam meestal 3 scoops (soms 4)
ik voelde niets, nihil.. nam het altijd op nuchtere maag, soms smorgens voor ontbijt gaan trainen, geen extra pomp,motivatie,kracht of wat dan ook

ik heb iets sterkers nodig denk ik :D

Zonder ontbijt op trainen en dan verwachten dat je een 'pomp' hebt?
Dat kan je natuurlijk van te voren al weten.

Terug
Naar boven