Fitness Seller

Review NO-XPLODE - BSN

Beoordeling:
star9.png
9/10 ++Aanrader
Soort supplement: Creatine + transportsysteemWat is de werking van dit supplement volgens de producent? Nitrous + Creatine + Mental FocusVoor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Bulken (groeien)Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 3 wekenHoe is de smaak van dit supplement? Ik had de Fruitpunch-smaak en die was aanvaardbaarWelke dosis heb je gebruikt? Eerste week 1,5 scoops, vanaf dan 2 scoops (2a3 aanbevolen) inname: op trainingsdagen 30 min voor training, anders op nuchtere maagWaar heb je het supplement gekocht? 1Fast400.comWelke extra voordelen gaf deze winkel? Lage prijsWat heb je voor dit supplement betaalt? $33,49Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? JaMijn review:
Het product op zich is uitstekend, ik vind enkel de prijs er een beetje over (en het is dan nog veel goedkoper dan op de meeste andere sites) als je voor 3 scoops per dag zou gaan want er zijn per pot 40 scoops aanwezig. En voor een deftige kuur moet je het toch een week of 6 à 8 nemen denk ik.

De pumps zijn goed en de krachttoename is ook serieus voelbaar (al vanaf de eerste dosis) en bovenal, je voelt je echt goed in je vel en veel zin om te trainen. Ik ga het nog kopen maar enkel nemen op dagen dat ik me niet zo goed voel of niet veel zin heb om te trainen. En ik zal het ook zeker gebruiken na mijn as kuur als extra motivering om toch te gaan trainen zonder gear :) Normaal dus een 10, maar wegens te duur een 9. Het is echt een aanrader.

no-xplode.jpg

bedankt voor de reactie truebreaktrue

even ter aanvulling voor degene die dit product willen proberen:
fruit punch en lemonade zijn goed te pruimen,
rasberry vind ik persoonlijk minder lekker.

JA Idd,

Die rasberry krijg je bijna niet door je strot bij no-xplode, als ik er nog aan denk word ik misselijk..

Ik heb nu lemonade, en die is goed te doen!

maar bij cell mass is dan die rasberry wel weer lekker!

Wat ik niet snap....van No explode krijg ik een echt sterke pomp. Hoezo lees ik dan toch overal dat er zoiets als Nitrix (NO product) moet worden bijgenomen voor optimale resultaten?

Pff ik stond laatst te kotsen in de gym. We waren keihard aan het trainen en ineens **** ff naar de plee voel me helemaal vaag worden :kots:Toen de no-xplode eruit was voelde ik me weer helemaal goed en konden we weer verder trainen. Nooit eerder gehad met No-xpl.

Pff ik stond laatst te kotsen in de gym. We waren keihard aan het trainen en ineens **** ff naar de plee voel me helemaal vaag worden :kots:Toen de no-xplode eruit was voelde ik me weer helemaal goed en konden we weer verder trainen. Nooit eerder gehad met No-xpl.

mss net een gevoelige maag, ik heb nog nooit overgegeven van no-xplode maar had wel steeds vanaf inname tot na een half uur van inname last van boertjes laten paar keer ook gehad dat er wat terug in mijn keel kwam

Ja heb ik soms wel eens. Maar standaar heb ik altijd dat ik na inname van No-x na 15 minuten moet schijten. Kan je de klok op gelijk zetten. Het overgeven had ook wel te maken met het ontbijt maar er zat toch ongeveer 1.30 uur tussen.

Vandaag noch een no-xplode ingenomme voor mijn training werkt super en na een half uurtje voel ik het in mijn hoofd licht draaiger maar de pomp is super :D niet over te klagen. En overgeven niet echt wel is zwaar op de maag maar toen zat het al heel de dag niet goed voor de rest geen probleem en geen bijwerkingen .

:roflol: wat is die no-xplode toch een goed product :p

:roflol: wat is die no-xplode toch een goed product :p

Ik vind het een goed pre-workout product maar je moet het niet teveel weken achter elkaar gebruiken, dan voel ik de werking een stuk minder (dit is geen gewenning).

Ik doe het meestal 3 weken achter elkaar, dan weer een maandje niet. etc.

Ik heb de vraag hier al enkele malen zien voorbij komen en ik begrijp het ook niet echt hoe ik mij kan houden aan de aanbevelingen van inname.

Je moet het op een nuchtere maag nemen en daarbovenop mag je dan ook nog eens niets eten of drinken het komende uur. Kan mij niet inbeelden dat dat voor iemand van jullie hier zou lukken zonder zijn eetschema te verkrachten.

Ik eet een maaltijd om 15.00, tegen 18.00ga ik meestal trainen dus pak dat ik 2uur later relatief nuchter ben, dan zou ik no-xplode moeten nemen, allemaal ok tot hier toe maar ik mag dan ook totaal niets eten of drinken erna. Dat is gewoon onmogelijk. 15.00u is mijn laatste volle maaltijd, om 17.00u no-xplode, een uur niets eten, dan is het al 18.00u (tijd om te trainen) neem maar anderhalfuur voor te trainen. Dat is bijna een gat van 5uur in mijn voedingsschema dat ik niets kan eten, lol, dat is wel een zware no go als je het mij vraagt...

Op deze manier valt ook mijn volwaardige maaltijd die ik voor mijn training normaal inneem weg (eiwitshake + enkele stukken fruit). Allé ja, hoe de **** kan je aanbevelingen deftig volgen zonder je eetschema overhoop te gooien?

Ik heb nog nooit een supplement gebruikt, heb enkel intresse om zo'n energiebooster eens te proberen omdat ik tijdens beentrainingen regelmatig misselijk wordt door energiezuipende oefeningen als squat.

Iemand met beter inzicht hierin? Is het zo'n ramp dat je dat inneemt op een niet-nuchtere maag? Ik krijg dat in ieder geval niet klaar zoals het bedrijf de inname voorstelt en kan ook niet echt begrijpen dat iemand anders dat wel kan, met het nuchteremaag verhaal + een uur erna niets eten of drinken + de tijd nodig voor je training is de tijd zonder een maaltijd voor iedereen praktisch hetzelfde...

Laatst bewerkt:
Ik heb de vraag hier al enkele malen zien voorbij komen en ik begrijp het ook niet echt hoe ik mij kan houden aan de aanbevelingen van inname.

Je moet het op een nuchtere maag nemen en daarbovenop mag je dan ook nog eens niets eten of drinken het komende uur. Kan mij niet inbeelden dat dat voor iemand van jullie hier zou lukken zonder zijn eetschema te verkrachten.

Ik eet een maaltijd om 15.00, tegen 18.00ga ik meestal trainen dus pak dat ik 2uur later relatief nuchter ben, dan zou ik no-xplode moeten nemen, allemaal ok tot hier toe maar ik mag dan ook totaal niets eten of drinken erna. Dat is gewoon onmogelijk. 15.00u is mijn laatste volle maaltijd, om 17.00u no-xplode, een uur niets eten, dan is het al 18.00u (tijd om te trainen) neem maar anderhalfuur voor te trainen. Dat is bijna een gat van 5uur in mijn voedingsschema dat ik niets kan eten, lol, dat is wel een zware no go als je het mij vraagt...

Op deze manier valt ook mijn volwaardige maaltijd die ik voor mijn training normaal inneem weg (eiwitshake + enkele stukken fruit). Allé ja, hoe de **** kan je aanbevelingen deftig volgen zonder je eetschema overhoop te gooien?

Ik heb nog nooit een supplement gebruikt, heb enkel intresse om zo'n energiebooster eens te proberen omdat ik tijdens beentrainingen regelmatig misselijk wordt door energiezuipende oefeningen als squat.

Iemand met beter inzicht hierin? Is het zo'n ramp dat je dat inneemt op een niet-nuchtere maag? Ik krijg dat in ieder geval niet klaar zoals het bedrijf de inname voorstelt en kan ook niet echt begrijpen dat iemand anders dat wel kan, met het nuchteremaag verhaal + een uur erna niets eten of drinken + de tijd nodig voor je training is de tijd zonder een maaltijd voor iedereen praktisch hetzelfde...

nuchtere maag is volgens mij gewoon half uur tot een uurtje niks eten..

Een halfuur voor en na niets eten of drinken dus. Dat klinkt al iets realistischer.
Mercie!

half uur?? verwacht er niks van....ik moet min. 1.5 uur niets eten voor iets te merken

Hangt natuurlijk van persoon tot persoon af, anderhalfuur ervoor niets eten en erna gaat dan ook weer niet, dan heb je ofwel het gewoon doorverkocht, weggesmeten of opgebruikt zonder nut want zoals in mijn vorige post zie ik iemand het volgens het boekje niet echt doen ivm zijn voeding of hoe hebt ge het dan gedaan?

Gebruik N.O. Explode nu een week en ik moet zeggen ik merk geen overduidelijke verschillen met eerst, maar merk wel dat ik wat meer energie heb en dat is zeker lekker.
Verder wel wat last van (lichte) misselijkheid zo op de nuchtere maag, ook aangezien het toch een redelijke slok is wat je inneemt (als je de richtlijnen qua hoeveelheid water aanhoud welliswaar) maar dat is wellicht gewoon nog onwennigheid.
Ook na de training een beetje trillerig en slapjes voelen, maar ik blijf het een tijdje proberen en ik zal nog een keer posten na een week of wat.

Ik deel idd de mening dat Rasberry bijzonder ranzig is, dat is echt neus dicht en wegtikken, maar Lemon and Lime is prima te doen!

Ik heb dat goedje vandaag aangekregen, ik ben eens benieuwd, ik heb die fruit punch. Hoeveel is eigenlijk 1 scoop want daar zit geen schepje bij ze, een dikke soeplepel ofwa? :S

Te hopen dat het werkt zonder misselijkheid enz want anders zal da rap buite ligge. En na u training slapjes voelen? Tzou juist andersom moeten zijn :S

Ik heb dat goedje vandaag aangekregen, ik ben eens benieuwd, ik heb die fruit punch. Hoeveel is eigenlijk 1 scoop want daar zit geen schepje bij ze, een dikke soeplepel ofwa? :S

Te hopen dat het werkt zonder misselijkheid enz want anders zal da rap buite ligge. En na u training slapjes voelen? Tzou juist andersom moeten zijn :S

scoop zit er wel degelijk in hoor ;) gewoon even zoeken in het poeder

Terug
Naar boven