MuscleMeat

Review NO-XPLODE - BSN

Beoordeling:
star9.png
9/10 ++Aanrader
Soort supplement: Creatine + transportsysteemWat is de werking van dit supplement volgens de producent? Nitrous + Creatine + Mental FocusVoor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Bulken (groeien)Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 3 wekenHoe is de smaak van dit supplement? Ik had de Fruitpunch-smaak en die was aanvaardbaarWelke dosis heb je gebruikt? Eerste week 1,5 scoops, vanaf dan 2 scoops (2a3 aanbevolen) inname: op trainingsdagen 30 min voor training, anders op nuchtere maagWaar heb je het supplement gekocht? 1Fast400.comWelke extra voordelen gaf deze winkel? Lage prijsWat heb je voor dit supplement betaalt? $33,49Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? JaMijn review:
Het product op zich is uitstekend, ik vind enkel de prijs er een beetje over (en het is dan nog veel goedkoper dan op de meeste andere sites) als je voor 3 scoops per dag zou gaan want er zijn per pot 40 scoops aanwezig. En voor een deftige kuur moet je het toch een week of 6 à 8 nemen denk ik.

De pumps zijn goed en de krachttoename is ook serieus voelbaar (al vanaf de eerste dosis) en bovenal, je voelt je echt goed in je vel en veel zin om te trainen. Ik ga het nog kopen maar enkel nemen op dagen dat ik me niet zo goed voel of niet veel zin heb om te trainen. En ik zal het ook zeker gebruiken na mijn as kuur als extra motivering om toch te gaan trainen zonder gear :) Normaal dus een 10, maar wegens te duur een 9. Het is echt een aanrader.

no-xplode.jpg

Zonder ontbijt op trainen en dan verwachten dat je een 'pomp' hebt?
Dat kan je natuurlijk van te voren al weten.

ik heb het natuurlijk op verschillende tijdstippen geprobeerd, voor eten, na eten, nuchtere maag... geen van allen had effect
ik voel meestal wel een pomp, maar door no-xplode nix extra

Wat is nou het verschil tussen een normale creatine en deze ?

Wat is nou het verschil tussen een normale creatine en deze ?

No-xplode is geen creatine supplement. Er zit wel wat creatine in maar dat is een kleine hoeveelheid die moet zorgen voor enerige.

No-xplode is een pre-work out psych-up, energie en NO (nitric oxide) product. Nitric Oxide zal voor een beter bloedstroom naar de spieren zorgen (pomp).

Wat je er van moet verwachten zijn eigenlijk leukere/betere trainingen...

holy crap!!!:eek: 33 euro? bij ons staat ie in de shop voor 66 euro!!! met 30% personeelskorting kom ik nog niet eens aan dat bedrag:(

No-xplode is geen creatine supplement. Er zit wel wat creatine in maar dat is een kleine hoeveelheid die moet zorgen voor enerige.

No-xplode is een pre-work out psych-up, energie en NO (nitric oxide) product. Nitric Oxide zal voor een beter bloedstroom naar de spieren zorgen (pomp).

Wat je er van moet verwachten zijn eigenlijk leukere/betere trainingen...

Dus het zal ook niet gek veel uitmaken voor de spiergroei ?

Dus het zal ook niet gek veel uitmaken voor de spiergroei ?

Meer pomp -> meer bloed naar de spieren -> meer nutrienten naar de spieren
Meer energie + focus -> betere trainingen -> betere groei stimulans

Verwacht er geen wonderen van maar theoretisch gezien kan het mijn inziens toch wel iets extra bieden...

Meer pomp -> meer bloed naar de spieren -> meer nutrienten naar de spieren
Meer energie + focus -> betere trainingen -> betere groei stimulans

Verwacht er geen wonderen van maar theoretisch gezien kan het mijn inziens toch wel iets extra bieden...

Volgens de theorie van alle fabrikanten wordt je met alles een beest.

Volgens de theorie van alle fabrikanten wordt je met alles een beest.

Stel dat het product een kleine krachttoename teweegbrengt of dat je juist iets langer kan doorgaan met je training zonder vermoeid te worden, dan is het indirect toch bevorderlijk voor spiergroei.

Laatst bewerkt:
Stel dat het product een kleine krachttoename teweegbrengt of dat je juist iets langer kan doorgaan met je training zonder vermoeid te worden, dan is het indirect toch bevorderlijk voor spiergroei.

Volg die redenering wel maar is wat far fetched....

Tja... en als je 2 gram eiwitten te weinig neemt is het indirect spierverlies.
Maar goed, whatever it takes to get the job done....

90% doet geen kloten!!

Maar goed, laten we deze review niet verkloten door welles-nietes spelletjes.

ik gebruik wel bsn mass stack, dus met nitrix en cellmass
gebruik het nu 3 weken ongeveer.

2 andere vrienden gebruiken het ook en armen zijn groter geworden en borst, rug en benen voller.

vind het echt goed spul, maar het is iets te duur vind ik.

Hoi,
Net een potje opgemaakt en wat ik kwijt wil:
- je raakt niet opgefokt
Ik haat stress producten die je opfokken en waardoor je gestrest voelt.
No-xplode deed dit niet bij mij.
- je gaat er lekker op
Cardio met drie scheppen no-xplode geeft een hogere hartslag en je gaat makkelijker lopen. Gewoon meer energie.
- pomp
Ik heb het gevoel dat je een sterkere pomp hebt hierdoor. Sowieso had ik altijd al een pomp in mijn spieren en soms een hele dikke, maar volgens mij ging het hiermee ook goed. Onderarmen willen exploderen!
- kracht
Ik denk dat door een kuurtje CEE van 2 – 3 tientjes net zoveel resultaat krijgt. Geen bijzonder resultaat.
- groei
Hetzelfde als hierboven, een kuurtje CEE geeft hetzelfde resultaat
- prijs
In NL veel te duur, ik heb het in de US gekocht samen met CellMass en shipping voor 100$, zeg maar 70 euro, wat betekend 35 euro per pot.
- al met al
Lekker spul! ik zat snel op 3 scheppen en het is een lekker gevoel en je gaat er goed op. Je moet het niet doen voor extra massa of kracht, meer voor focus en uithouding. Maar natuurlijk betekend extra uithouding en focus betere prestaties dus meer groei.
Ook de smaak is lekker, net limonade!
Als dit nu eens in NL goedkoper zal worden koop ik het vaker!
Of zijn er andere die ik een keer moet proberen?

Laatst bewerkt:
Xpand van dymatize!

even ter aanvulling voor degene die dit product willen proberen:
fruit punch en lemonade zijn goed te pruimen,
rasberry vind ik persoonlijk minder lekker.

Hallo,
ik gebruik sinds gisteren nu no xplode.
Heb een vraagje.
Ik drink elke morgen 1 bak koffie.
Is de werking dan nog wel goed van de no xplode?
greetz deebo

Terug
Naar boven