MuscleMeat

Review NO-XPLODE - BSN

Beoordeling:
star9.png
9/10 ++Aanrader
Soort supplement: Creatine + transportsysteemWat is de werking van dit supplement volgens de producent? Nitrous + Creatine + Mental FocusVoor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Bulken (groeien)Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 3 wekenHoe is de smaak van dit supplement? Ik had de Fruitpunch-smaak en die was aanvaardbaarWelke dosis heb je gebruikt? Eerste week 1,5 scoops, vanaf dan 2 scoops (2a3 aanbevolen) inname: op trainingsdagen 30 min voor training, anders op nuchtere maagWaar heb je het supplement gekocht? 1Fast400.comWelke extra voordelen gaf deze winkel? Lage prijsWat heb je voor dit supplement betaalt? $33,49Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? JaMijn review:
Het product op zich is uitstekend, ik vind enkel de prijs er een beetje over (en het is dan nog veel goedkoper dan op de meeste andere sites) als je voor 3 scoops per dag zou gaan want er zijn per pot 40 scoops aanwezig. En voor een deftige kuur moet je het toch een week of 6 à 8 nemen denk ik.

De pumps zijn goed en de krachttoename is ook serieus voelbaar (al vanaf de eerste dosis) en bovenal, je voelt je echt goed in je vel en veel zin om te trainen. Ik ga het nog kopen maar enkel nemen op dagen dat ik me niet zo goed voel of niet veel zin heb om te trainen. En ik zal het ook zeker gebruiken na mijn as kuur als extra motivering om toch te gaan trainen zonder gear :) Normaal dus een 10, maar wegens te duur een 9. Het is echt een aanrader.

no-xplode.jpg

oh, en nogmaals.

i.p.v. het produkt af te zeiken, zet even een linkje erbij welke stof volgens jou niet werkt. Waarom het niet werkt, en wat een goed alternatief is.

Daar hebben de mensen hier vele malen meer aan dan de aanval persoonlijk te richten.
Maar je bent altijd welkom om een potje te sparren ;-)

dank :-)

oh,

en ik vond die eerste sticker toch wel flitsender! Met die mooie gele dop! WOW !

ROFLOL

Van alle ingredienten is het meerendeel niet wetenschappelijk bewezen en dus hoogst waarschijnlijk ook niet werkzaam. Zo heb ik van alle stoffen die als Vasodilator beschreven worden nog nooit gehoord, wat vrij vreemd is aangezien ik testen op het Erasmus MC gehad heb over vasoconstriction & vasodilatie. Als het al zou werken zou de werking uiterst minimaal zijn van een NO product, aangezien maximale vasodilatie genetisch aangelegd is. Je kan de werking van dit product dus zeer eenvoudig testen, neem een dosering, doe daarna niks, kijken wat er gebeurd.

Laatst bewerkt:
@ iedereen

1) rechtzaak verloren? waar staat dat? Het waren concurrenten van BSN, naar mijn weten. En ik heb nog niets gelezen over rechtzaak verloren? linkje?
2) ingredienten staan op de website, en achterop de pot, en op bodyenfitshop site. Werking van elk ingredient staat uitgelegd op wikipedia, ik ben hier niet om het voor je over te typen.
3) placebo effect? heywood jablomi: amen voor de uitleg. hieronder nogmaals de `dikke van dale uitleg`.

Een placebo (Latijn en het betekent: 'ik zal behagen') is een als geneesmiddel voorgeschreven middel dat geen werkzame bestanddelen bevat. Het woord placebo wordt ook gebruikt als kort voor het placebo-effect, zoals in: Placebo is een positieve invloed op het zelfgenezende vermogen door vertrouwen in de heilzame werking van een behandeling. Populair gezegd: 'geloof (vertrouwen) geneest'.

4) Hebben de mensen die het bekritiseren geprobeerd?
Want mijn ervaring is, van mensen die zo conclusies trekken dat ze het produkt
te nimmer hebben gebruikt. Of een sample voor 1 keer. Tja. Dat is goed proefjes doen.

5) rukken is ook een bezigheid...

6) bla bla

7) geit

8) en nu trainen...

;-)

Zoek eens de ouwe verpakking die CEM3 bevatte staat vast ergens online...kijk naar de ingredienten en vergelijk het met AVPT... ga naar google type beide ingredienten...uitkomst...scheel bijna geen reet.. ze mogen de naam CEM3 niet gebruiken

Laatst bewerkt:
Er zitten een heleboel ingredienten in deze pot. En ja ik heb zelf een hele tijd geleden ook een pot No-explode gebruikt. En ja in eerste instantie dacht ook ik: "Wow dit is goed materiaal". Maar mijn ervaring is dat je er niet van aankomt, je spieren worden op geen enkele manier groter of voller.

BSN doet er een hele kast aan ingredienten in zodat het lijkt of het een van de meest complete en werkzame producten van de markt is. Het enige waarvan ik overtuigd ben is de creatine en cafeine werking.

Oh en laat het nou net zo zijn dat een aantal studies hebben uitgewezen dat cafeine geen goed effect heeft op de opname van creatine ( cafeine droogt uit, creatine neemt water op?). Over deze onderzoeken durf ik geen uitsluitsel te geven, maar het geeft wel een extra argwanend effect bij het zien van een potje No-explode.

@ Icecoldlemon, ik ga nu trainen ok?:p

heb me dan ook maar eens zo'n potje aangeschaft :)

heb het nu al enkele keren een halfuurtje vlak voor training gebruikt en moet wel zeggen dat ik iets van werking voel.
heb vooral meer energie en een frisse kop, wat de prestaties wel lijkt te bevorderen
+ krijg er een goeie pump van.

denk wel dat ik dit product nog ga gebruiken, maar misschien wel enkel op zware trainingsdagen en op dagen waar de motivatie wat minder is.

de enige mindere kant is dat het wat overdreven zoet smaakt, vind ik.
ik heb de fruitpunch-smaak, heel lekker maar een beetje te.

vind het zeker een aanrader, krijgt van mij een 8 op 10 :thumb:

kan er van niet/moeilijk slapen snachts

gebruik het ook al een tijdje, heb er inderdaad wel wat meer energie van maar that's it. Te duur voor wat het maar doet vind ik...

Maar zijn de behaalde resultaten blijvend bij NO-Xplode? Als het goed aanslaat dan... Of loop je vervolgens na 3 weken weer helemaal leeg? :)

Je valt wel iets af, maar de resultaten (mits je doorgaat) zijn blijvend.
Alle soorten creatine houden natuurlijk vocht vast.

Duz...

Heb het ook gebruikt. Voelde wel meer energie om te gaan trainen, maar daar bleef het ook bij. En dat is de prijs zeker niet waard.

Volgende keer ga ik Kre Alkalyn of NOS Ether proberen.

met creatine esther hou je wel degelijk vocht vast.
Dit verlies je weliswaar sneller via het zweten en/of urineren.

Dus je houd meer droge spiermassa over.
78% van je spiercellen bestaan uit vocht. En creatine trekt vocht aan.
Geloof niet wat ze zeggen over geen vocht vasthouden. Ook al is het miniem, vocht heb je gewoon nodig om je spiercellen te laten herstellen. Dus je cellen houden het ook daadwerkelijk tijdelijk vast, tot het word omgezet in ruwe spiercel.

Alcohol daarintegen drijft vocht af. ;-)

Kre Alkalyn of NOS ether heb ik geen ervaring mee. Ik heb NO xplode gebruikt, en ik ga goed op 1.5 scoop, op een lege maag (1uur na proteine shake).
Meer energie, grotere pomp.

Alleen wat ik er wel bij wil zeggen, je moet het ideale moment vinden want je energie rush voel je direct, maar de pomp is echt gruwelijk na 1.5 uur. Dus dat is een groot verschil. Dan is je rush-effect al wat minder. Word trouwens wel weer groter als je de ijzers oppakt. Dus mijn advies is (vooral omdat je stoelgang, en metabolisme per persoon verschilt) eens te gaan trainen na 30 minuten inname, en eens na 1 uur en 15 minuten na inname. Kijk wat het beste werkt. En ook eens met 1 scoop, ook al denk je dat het niet werkt of dat je er niets van voelt. Het maakt werkelijk verschil, want ik had eens na 2 scoops een dikke moeheid in de sportschool. na 30 minuten na inname. En later merkte ik dat ik bij 1.25 tot 2 scoops na 1 uur een dikke pomp had. Opgeblazen armen, aderen stonden te kloppen, en ik wou gewoon door blijven gaan. Maar wanneer het vol is, is het vol... ;-)

groetjes,

:eek: icecoldlemon :eek:

ps: Weet iemand wat over glutamine en het effect? en kent iemand Muscle Milk?
voornamelijk i.c.m. no xplode wil ik graag weten of iemand daar ervaring mee heeft.

ik heb een tijdje NO Xplod gebruikt en ben ermee gestopt was er enkel nerveus van en zat meer op toilet of dat ik rond liep.
Voor mij is Superpomp en size on van gaspari nog altijd de beste stack, 2 scoops superpump 30 min voor training en tijdens de workout 1 scoop size on in 1liter water en alles geven!
En wat muscle milk betreft kan ik enkel zeggen dat ik daar zeeeeer tevreden van ben, ik neem het ongeveer 30 min voor het slapen gaan met wat platte kaas(kwark).

Ja is die superpomp en sizeon van gaspari zo goed joh?
Misschien het proberen waard. Hoor er nu toch al veel goede dingen over.

En die muscle milk doet idd zijn werk. heb nu ongeveer een weekje eroverheen, en ik merk toch dat mijn spieren flink uitgerust zijn. Meer als voorheen. Alleen jammer dat ze nergens grote potten hebben staan (ik zag de 2kg uitvoering in amerika voor een slordige 40 dollar!)

groet,

:eek: icecoldlemon

Heb toch ook de indruk (zoals hier reeds eerder gepost) dat het hem vooral om de dosering te doen is. Vandaag eens geprobeerd ipv 1,5 a 2 scheppen met maar 1 schep en de training verliep precies veel beter. Anders een nogal gejaagd gevoel, warmteaanval soms en kortademig en nu niks van dit alles!!

Terug
Naar boven