Fitness Seller

Review NO-XPLODE - BSN

Beoordeling:
star9.png
9/10 ++Aanrader
Soort supplement: Creatine + transportsysteemWat is de werking van dit supplement volgens de producent? Nitrous + Creatine + Mental FocusVoor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Bulken (groeien)Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 3 wekenHoe is de smaak van dit supplement? Ik had de Fruitpunch-smaak en die was aanvaardbaarWelke dosis heb je gebruikt? Eerste week 1,5 scoops, vanaf dan 2 scoops (2a3 aanbevolen) inname: op trainingsdagen 30 min voor training, anders op nuchtere maagWaar heb je het supplement gekocht? 1Fast400.comWelke extra voordelen gaf deze winkel? Lage prijsWat heb je voor dit supplement betaalt? $33,49Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? JaMijn review:
Het product op zich is uitstekend, ik vind enkel de prijs er een beetje over (en het is dan nog veel goedkoper dan op de meeste andere sites) als je voor 3 scoops per dag zou gaan want er zijn per pot 40 scoops aanwezig. En voor een deftige kuur moet je het toch een week of 6 à 8 nemen denk ik.

De pumps zijn goed en de krachttoename is ook serieus voelbaar (al vanaf de eerste dosis) en bovenal, je voelt je echt goed in je vel en veel zin om te trainen. Ik ga het nog kopen maar enkel nemen op dagen dat ik me niet zo goed voel of niet veel zin heb om te trainen. En ik zal het ook zeker gebruiken na mijn as kuur als extra motivering om toch te gaan trainen zonder gear :) Normaal dus een 10, maar wegens te duur een 9. Het is echt een aanrader.

no-xplode.jpg

met creatine esther hou je wel degelijk vocht vast.
Dit verlies je weliswaar sneller via het zweten en/of urineren.

Dus je houd meer droge spiermassa over.
78% van je spiercellen bestaan uit vocht. En creatine trekt vocht aan.
Geloof niet wat ze zeggen over geen vocht vasthouden. Ook al is het miniem, vocht heb je gewoon nodig om je spiercellen te laten herstellen. Dus je cellen houden het ook daadwerkelijk tijdelijk vast, tot het word omgezet in ruwe spiercel.

Alcohol daarintegen drijft vocht af. ;-)

Kre Alkalyn of NOS ether heb ik geen ervaring mee. Ik heb NO xplode gebruikt, en ik ga goed op 1.5 scoop, op een lege maag (1uur na proteine shake).
Meer energie, grotere pomp.

Alleen wat ik er wel bij wil zeggen, je moet het ideale moment vinden want je energie rush voel je direct, maar de pomp is echt gruwelijk na 1.5 uur. Dus dat is een groot verschil. Dan is je rush-effect al wat minder. Word trouwens wel weer groter als je de ijzers oppakt. Dus mijn advies is (vooral omdat je stoelgang, en metabolisme per persoon verschilt) eens te gaan trainen na 30 minuten inname, en eens na 1 uur en 15 minuten na inname. Kijk wat het beste werkt. En ook eens met 1 scoop, ook al denk je dat het niet werkt of dat je er niets van voelt. Het maakt werkelijk verschil, want ik had eens na 2 scoops een dikke moeheid in de sportschool. na 30 minuten na inname. En later merkte ik dat ik bij 1.25 tot 2 scoops na 1 uur een dikke pomp had. Opgeblazen armen, aderen stonden te kloppen, en ik wou gewoon door blijven gaan. Maar wanneer het vol is, is het vol... ;-)

groetjes,

:eek: icecoldlemon :eek:

ps: Weet iemand wat over glutamine en het effect? en kent iemand Muscle Milk?
voornamelijk i.c.m. no xplode wil ik graag weten of iemand daar ervaring mee heeft.

Kre Alkalyn is gewoon een fancy naam voor creatine mythel ester
En inderdaad je spieren heb een een klein laagje vocht nodig. Maar waarom meer vocht vasthouden terwijl het niet hoeft? Ethyl ester en beta beta alanine (4e generatie creatine) zijn tog wel betere vervangers

dat heb ik ook inderdaad...

Doorgaans wil je toch altijd net dat even meer en denk je dat te bereiken met een extra scoop. En in dit geval geeft dat een contra-werking. Net als teveel eiwitten of andere eiwitten. Teveel van iets da's nie goei.

:eek: ijs en ijskoud lemoen :eek:

andere eiwitten = andere supplementen ;-)

Ja klopt. Mono houdt over het algemeen meer vocht vast. Maar spiercellen bestaan voor 70-78% uit vocht. En alle soorten creatine houden ook zowieso per definitie vocht vast. De een meer als de ander, dat zeker...

morgen weer no-xplode :D

3de x :)

maar nu nieuwe formule, dus ben benieuwd :)

*

Iemand mss halve pot No-Xplode kopen?
Bij mij heeft het echter niet het effect wat ik ervan had verwacht..

stack je met creatine? en een goede whey? of gebruik je het los...

Heb dit spul nu 2x geprobeerd en 2x ziek geworden.
Wat een troep zeg, de 1e keer had ik 1 scoop genomen, werd er kotsmisselijk van.
Afgelopen avond weer geprobeerd maar nu 2 scoops, werd nu zo misselijk dat ik op een gegeven moment een kwartier trillend van misselijkheid op mijn bench gelegen heb.

Wat me ook opviel was de smaak van dit spul, ik heb nog nooit zoiets smerigs gehad als dit spul, als ik er weer aan denk begint mijn maag weer te draaien, zo smerig.
Voor de rest gaat het wel weer, ben alleen ook 2x aan de schijt geweest van dit spul.

Een derde keer komt er niet, het ligt in de kliko.

Tja. Meningen verschillen.

Heb je het op lege maag genomen?

Nou, als je objectief bent. Dan zou het ook door het soort eten kunnen komen wat je hebt genuttigd.

Was het alle 3 keren na een avondmaaltijd, en zo ja. Waren er overeenkomsten van producten met die maaltijden?

Het zou kunnen dat je misschien niet goed tegen een van de ingredienten kunt.
Ik had dat misselijke gevoel de eerste keer ook. Maar toen heb ik mijn dosering van 2 teruggebracht naar 1.25 en dat werkte perfect. Ik doe nu ook eerst een wheyshake en dan na 1 uur no xplode.

Het is zowieso niet echt efficient om NA je avondeten te trainen. Lijkt me?
Je kan beter goed eten na een intensieve training voor herstel.

anyway. Dat is ook point-of-view. Maar ik stack nu met cellmass en haal goede resultaten. Daarnaast 100% ON whey gold standard, en protein-mania voor N.T.D.'s.

groet,

Icecoldlemon

Ik moet er ook van naar de pot, en de smaak is idd mega vies!
Maar desondanks krijg ik er wel zin van om te trainen, en dan nog te zwijgen van de pomp.

Nou, als je objectief bent. Dan zou het ook door het soort eten kunnen komen wat je hebt genuttigd.

Was het alle 3 keren na een avondmaaltijd, en zo ja. Waren er overeenkomsten van producten met die maaltijden?

Het zou kunnen dat je misschien niet goed tegen een van de ingredienten kunt.
Ik had dat misselijke gevoel de eerste keer ook. Maar toen heb ik mijn dosering van 2 teruggebracht naar 1.25 en dat werkte perfect. Ik doe nu ook eerst een wheyshake en dan na 1 uur no xplode.

Het is zowieso niet echt efficient om NA je avondeten te trainen. Lijkt me?
Je kan beter goed eten na een intensieve training voor herstel.

anyway. Dat is ook point-of-view. Maar ik stack nu met cellmass en haal goede resultaten. Daarnaast 100% ON whey gold standard, en protein-mania voor N.T.D.'s.

groet,

Icecoldlemon
Heb het 2x gehad, niet 3x.
Hoe kom je er bij dat trainen na het avondeten niet goed is, dan zou je dus nooit s' avonds kunnen trainen?;)
Ik had Nasi gegeten, misschien komt er een chemische reactie met de nasi:rolleyes:

ik zeg niet dat je `s avonds niet kan trainen. Maar het is toch verstandig om een maaltijd na je werk of workout te consumeren? En een shake ervoor ?

Of eet jij `s ochtends vroeg ook nasi ;)

ik zeg niet dat je `s avonds niet kan trainen. Maar het is toch verstandig om een maaltijd na je werk of workout te consumeren? En een shake ervoor ?

Of eet jij `s ochtends vroeg ook nasi ;)

's Avonds eet ik warm, 2 uur daarna ga ik trainen, net zoals velen met mij doen..
Soms eet ik na een zware training weer warm, dat hangt er helemaal vanaf.
Ik zie dat je novice bent, kijk voor meer info over voeding even in de sticky's.

Heb vandaag ook een mailtje gehad van iemand die hetzelfde had na het gebruik van NO Xplode, alleen moest hij daadwerkelijk overgeven én diarree op hetzelfde moment.

Laatst bewerkt:
De smaak is echt goed te doen vind ik, als je dit vies vindt ben je waarschijnlijk niets gewendt. Ik kan een hele lijst geven van producten die echt 10x slechter smaken of moeilijker weg te drinken zijn. Qua pomp en focus is dit product absoluut een topper.

Gebruik no-xplode af en toe als ik tegen een plafond aan zit. Meerdere malen al gehad dat ik door mijn plafond heen kon en hierdoor de motivatie vond om zelf verder te gaan.

Aanschaf van het product is duur maar de manier waarop ik het gebruik valt het nog mee. Ik pak alleen 3 scoops op dagen dat ik een spiergroep train die al een tijde bij mij "vast" zit. Hierdoor valt de prijs wel mee.

3 scoops? Dan ben je zeker 2 dagen wakker ofniet.. :P

Heb daar niet veel last van, ga meestal 's ochtends trainen dan heb ik er de rest van de dag ook nog wat aan. Heb daardoor denk ik niet echt problemen om in slaap te komen.

Als ik het 's avonds gebruik let ik wel op dat ik het niet te laat gebruik om problemen te voorkomen maar heb die nog nooit gehad.

Gebruik no-xplode af en toe als ik tegen een plafond aan zit. Meerdere malen al gehad dat ik door mijn plafond heen kon en hierdoor de motivatie vond om zelf verder te gaan.

Aanschaf van het product is duur maar de manier waarop ik het gebruik valt het nog mee. Ik pak alleen 3 scoops op dagen dat ik een spiergroep train die al een tijde bij mij "vast" zit. Hierdoor valt de prijs wel mee.

Ik ben geen voorstander van het product, maar ik kan me wel vinden in deze insteek. Geloof wel dat jij van je plateau geraakt als je het explosieve effect combineert met grote porties voedermaterialen:D!

Terug
Naar boven