Fitness Seller

Review NO-XPLODE - BSN

Beoordeling:
star9.png
9/10 ++Aanrader
Soort supplement: Creatine + transportsysteemWat is de werking van dit supplement volgens de producent? Nitrous + Creatine + Mental FocusVoor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Bulken (groeien)Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 3 wekenHoe is de smaak van dit supplement? Ik had de Fruitpunch-smaak en die was aanvaardbaarWelke dosis heb je gebruikt? Eerste week 1,5 scoops, vanaf dan 2 scoops (2a3 aanbevolen) inname: op trainingsdagen 30 min voor training, anders op nuchtere maagWaar heb je het supplement gekocht? 1Fast400.comWelke extra voordelen gaf deze winkel? Lage prijsWat heb je voor dit supplement betaalt? $33,49Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? JaMijn review:
Het product op zich is uitstekend, ik vind enkel de prijs er een beetje over (en het is dan nog veel goedkoper dan op de meeste andere sites) als je voor 3 scoops per dag zou gaan want er zijn per pot 40 scoops aanwezig. En voor een deftige kuur moet je het toch een week of 6 à 8 nemen denk ik.

De pumps zijn goed en de krachttoename is ook serieus voelbaar (al vanaf de eerste dosis) en bovenal, je voelt je echt goed in je vel en veel zin om te trainen. Ik ga het nog kopen maar enkel nemen op dagen dat ik me niet zo goed voel of niet veel zin heb om te trainen. En ik zal het ook zeker gebruiken na mijn as kuur als extra motivering om toch te gaan trainen zonder gear :) Normaal dus een 10, maar wegens te duur een 9. Het is echt een aanrader.

no-xplode.jpg

Ik ben geen voorstander van het product, maar ik kan me wel vinden in deze insteek. Geloof wel dat jij van je plateau geraakt als je het explosieve effect combineert met grote porties voedermaterialen:D!

Tsja ik moet toch wat:p

Omdat ik het op deze manier gebruik adviseerde ze me bij Bardolino om ipv 2 scoops, 3 scoops te nemen. Het werkt bij mij iig op deze manier.

Ben zelf niet zo'n voorstander van het continu trainen met sups. Heb namelijk het gevoel dat wat er snel bij komt ook snel af gaat, maar ik denk dan dat ik off-topic ga

Vandaag voor de 1e keer No Explode gebruikt. Ook mijn eerste Sup Btw:) Ik weet niet of het tussen de oren zit of dat het echt zo'n goed spul is maar ik vond het echt top. Heb 1.5 scoop genomen 1.5 uur na mijn ontbijt. Half uurtje later opweg naar de sportschool maar merkte eigenlijk niks dus verwachtte eigenlijk ook niet meer zo veel. Eenmaal in de sport school ging ik maar eerst een warming up doen, fietsen. Dit ging ineens echt een stuk gemakkelijker en langer vol te houden als normaal en kreeg opeens ook zin om echt te gaan knallen. Alle oefeningen kon ik of net ietsje langer volhouden of toch net ietsje zwaarder.. je voelt ook goed dat je langer door kunt gaan als normaal en de pumps mogen er ook zijn:) Na 1.5 uur trainen had ik eigenlijk nog niet het idee dat ik moe was maar moest vanwege tijdgebrek toch maar gaan... en niet overtrainen natuurlijk. Ik vind het met een woord; Geweldig! Al is het mijn 1e sup....

Ik gebruik het voor de moment ook weer ... Is 2e maal dat ik deze gebruik vind hem echt super . Kan er gewoon net iets harder mee trainen :rolleyes:
Gebruik hem trouwens in combinatie met cellmass :D

Ja, als je dit product gebruikt kan je het beste stacken met cellmass.
Het is wat ruk dat het op elkaar afgestemd is en meer moet betalen,

Maar hey. Ik heb ook liever een goede pc die ik zelf samenstel, dan een dell...

hebben jullie er ook wat spiermassa mee gepakt? ben namelijk ook van plan om hem te bestellen..of meer volume en hardheid.. in ieder geval meer dan een pomp en extra kracht (wat ook zker prima is!)

hebben jullie er ook wat spiermassa mee gepakt? ben namelijk ook van plan om hem te bestellen..of meer volume en hardheid.. in ieder geval meer dan een pomp en extra kracht (wat ook zker prima is!)

Nou zekers. Maar als je echt goede resultaten wil moet je hem samen pakken met BSN CELLMASS of GREEN MAG.

zonder is het meer alleen een energizer/stikstof/transport produkt.

Het beste stack je:

Creatine, Whey, Noxplode (of andere energizer: NOX pump, superpump250, whiteflood of whatever). Met een goede testbooster erbij zoals Activate Xtreme.

Dan zie je jezelf het meeste groeien. En natuurlijk goede voeding, voldoende rust, veel water. en een goed trainingsschema.

Het hoeft niet allemaal superhard te gaan. Maar gaan doet het zeker ;) :D

oke thnx maar lees hier overal dat niemand iets goed over testo boosters te zeggen heeft.. maar wil natuurlijk niet teveel geld betalen voor niks..

ik gebruik nu (nu mijn Nutrabolic extreme op is) al tijden de whey van EAS.. is deze combi niet goed genoeg dan? of echt de testo?

Je hebt echt geen testobooster nodig met je 21 jaar..

oke thnx maar lees hier overal dat niemand iets goed over testo boosters te zeggen heeft.. maar wil natuurlijk niet teveel geld betalen voor niks..

ik gebruik nu (nu mijn Nutrabolic extreme op is) al tijden de whey van EAS.. is deze combi niet goed genoeg dan? of echt de testo?
Lees maar eens de log van raish of mij bijv over hyperdrol x2 + mass fx, meningen zijn uitlopend, maar voor mij werkt het echt goed, ik ga veel harder ineens dan eerder toen ik alleen creatine nam. Pak er flink wat massa ook. Ken een hoop mensen die op deze stack aankomen, of bijv de bad ass mass stack van alri. Gotta try it to love it :)

dus mijn whey, no explode en de stack hyperdrol x2 + mass fx??
alles bij elkaar?

jeps, no xplode als energizer, de testboosters voor extra kracht, whey voor herstel/spieropbouw. Dat wordt diep in de buidel tasten jongen :)

haha daar lijkt het wel op.. maar oke als het dan werkt, no heart feelings..
denk het toch eerst ff te doen met alleen NO Explode en whey, mocht het resultaat enigzins uitblijven kan ik hem altijd nog stacken.. bedankt voor de tips!

haha daar lijkt het wel op.. maar oke als het dan werkt, no heart feelings..
denk het toch eerst ff te doen met alleen NO Explode en whey, mocht het resultaat enigzins uitblijven kan ik hem altijd nog stacken.. bedankt voor de tips!

Precies kerel, gewoon rustig beginnen.
En daarna uitbouwen ;) :D

Is het ook te mixen met iets andrs dan water??, want ik heb die raspberry, maar die krijg ik amper weg, of zal het dan minder goed werken..

`k zou het gewoon met water nemen.

volgens mij kon het met iedere gewenste drank toch?

Heb fruit punch gehad, en Orange.

Beide zijn goed te doen met water. Stop bitching man! ;) :D

ja ik drink et ook wel op, mar stel dat iemand hier het met iets anders mixt, wat beter smaakt. zou mooi zijn he ;)

Hey,ik biedt mijn No-explode pot aan. Heb er slechts 2scoops uit genomen, maar wegens gezondheidsredenen ben ik genoodzaakt te stoppen met trainen dus ook met de supplementen.
Mail me maar als je interesse hebt ok, groeten Rogier.

Terug
Naar boven