Fitness Seller

Review NO-XPLODE - BSN

Beoordeling:
star9.png
9/10 ++Aanrader
Soort supplement: Creatine + transportsysteemWat is de werking van dit supplement volgens de producent? Nitrous + Creatine + Mental FocusVoor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Bulken (groeien)Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 3 wekenHoe is de smaak van dit supplement? Ik had de Fruitpunch-smaak en die was aanvaardbaarWelke dosis heb je gebruikt? Eerste week 1,5 scoops, vanaf dan 2 scoops (2a3 aanbevolen) inname: op trainingsdagen 30 min voor training, anders op nuchtere maagWaar heb je het supplement gekocht? 1Fast400.comWelke extra voordelen gaf deze winkel? Lage prijsWat heb je voor dit supplement betaalt? $33,49Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? JaMijn review:
Het product op zich is uitstekend, ik vind enkel de prijs er een beetje over (en het is dan nog veel goedkoper dan op de meeste andere sites) als je voor 3 scoops per dag zou gaan want er zijn per pot 40 scoops aanwezig. En voor een deftige kuur moet je het toch een week of 6 à 8 nemen denk ik.

De pumps zijn goed en de krachttoename is ook serieus voelbaar (al vanaf de eerste dosis) en bovenal, je voelt je echt goed in je vel en veel zin om te trainen. Ik ga het nog kopen maar enkel nemen op dagen dat ik me niet zo goed voel of niet veel zin heb om te trainen. En ik zal het ook zeker gebruiken na mijn as kuur als extra motivering om toch te gaan trainen zonder gear :) Normaal dus een 10, maar wegens te duur een 9. Het is echt een aanrader.

no-xplode.jpg

vraagje, op de pot staat er als je het gedronken hebt dat je er niks daarna mag eten/drinken. Waarschijnlijk om het effect niet tegen te gaan, ik drink erna (20min) in de auto op weg naar de gym altijd blikje red bull, zou dit kwaad kunnen???

Vorige week vrijdag mee begonnen, was Nos Ether gewend,
maar dit spul is ook niet om naar huis te schrijven, gadverdamme.

Bij m'n eerste training merkte ik weinig verschil,
.... er valt voor de rest nog weing over te melden, tijd zal het leren.

Vidar.

vraagje, op de pot staat er als je het gedronken hebt dat je er niks daarna mag eten/drinken. Waarschijnlijk om het effect niet tegen te gaan, ik drink erna (20min) in de auto op weg naar de gym altijd blikje red bull, zou dit kwaad kunnen???

In het blikje red bull zit al cafeine en in No Explode ook dit werkt niet tegen. Het oppeppend effect is dan niet minder maar heftiger. In Explode zit ook creatine in en dat werkt samen met cafeine tegen. Hier op deze pagina staat misschien meer info: http://forum.bodynet.nl/voedingssupplementen/14161-creatine-12.html

Laatst bewerkt:
Ik koop het nooit meer....... prijs - kwaliteit. Neej, ik vind deze van BSN echt slecht.

Ja, je krijgt een redelijke boost van. Maar ja, je slaapt er ook niet van. Mierzoet (fruit punch smaak bah), tanden rotten uit je mond ;) Neej, zoek liever een andere manier van boosten, al moet ik zeggen dat met M-stak van animal ik dat niet echt nodig acht.

ben van plan om cutschema te doen ( scherper worden, vet% zakken)

is dit product dan wel aan te raden om erbij te nemen als boost of niet?

BSN noxplode = solide keuze.

Net als White flood, SHOCK THERAPY (van universal, superprodukt) of superpump250.

Vorige week vrijdag mee begonnen, was Nos Ether gewend,
maar dit spul is ook niet om naar huis te schrijven, gadverdamme.

Bij m'n eerste training merkte ik weinig verschil,
.... er valt voor de rest nog weing over te melden, tijd zal het leren.

Vidar.

Heb het 3 dagen volgehouden...
omdat ik het zonde van mn geld vind ben ik toch maar gisteren weer begonnen. Heb godver de hele nacht wakker gelegen en nam het toch 6 uur voor dat ik ging slapen (lijkt mij genoeg.), sterk spul dus. :eek:
Gisteren weinig gemerkt bij de training... vandaag ging het wel lekker.
Vrees het ergste ben nu nog steeds onwijs aanwezig dus hopelijk val ik zo wel in slaap anders denk ik dat ik toch weer ga stoppen.

Ik stond in de supplementen shop in Mataró (ik woon 5 maanden in Spanje), en zag ook de No-Explode staan, ik kwam voor Cellmass. Toen ik de No-Explode pakte werd ie me al snel uit de handen gepakt en onder de toonbank gezet.

Het is illegaal om de No-Explode in Spanje te verkopen. Weet iemand hier waarom? :S

no-xplode.jpg

Deze heb ik een hele tijd geleden gebruikt.. Toen nog de oude verpakking..
Mijn lichaam reageerde er erg goed op. Ik voelde me sterker en meer gefocust.
Had een betere pomp en ben toch een aantal kilo's ervan aangekomen.

1e keer dat ik het had genomen had ik alleen NO-xplode en verder multi's en whey.

Ben er wel 1 keer misselijk van geworden, maar ik had gewoon teveel ingenomen en verder had ik wel moeite met slapen als ik het +-4-5 uurtjes voor het slapengaan innam, maar dat staat er ook op als het goed is.

GR.

Hmm ik gebruik nu ook vollop No-Xplode..

Ik train zo 4-5x per week maar ik gebruikte dus ook No-Xplode op niet trainingsdagen, maar ik lees hier dat dat kansloos is..

Dus ik kan beter op niet trainingsdagen alleen me syntha 6 whey gebruiken en niet No-Xplode? Staat op verpakking van NO namelijk 1 maatschepje op niet trainingsdagen..

En hoelang doorgaan met NO is verstandig? Mijn pot zal zo 3 weken meegaan totaal meegaan is het dan een aanrader om er meteen weer 1 te kopen of moet ik weer een periode rust houden?

Ik ben nog niet zo pro met supplementen :P

Train nu zo 7 a 8 maanden 4x in de week gemiddeld..

Ik kreeg altijd zo een burst met energie ervan, dus op niet trainingsdagen deed ik het niet.

NO producten kan je altijd nemen, maar in NO-XPLODE zit ook creatine.
Als je creatine inneemt, dan kan je het op rustdagen apart innemen. (creatine apart)

Meestal word bij creatine aanbevolen om het maximaal 8 weken te nemen en dan een rustpauze in te lassen voordat je het opnieuw neemt alhoewel de meningen hierover verdeeld zijn.

Mijn mening; Ik zou geen NO-Xplode op rustdagen nemen.

Ok thanks..!

Dan houdt ik het ff bij Whey op niet trainingsdagen en ik pak dan nog 1x periode NO-Xplode dan zit ik aan 6 -7 weken en dan ff rustperiode!

Het werkt echt en bij mij zelfs van de eerste dosering. Maar ik had altijd de neiging om er twee scheppen van in te nemen in het begin en ik werd er dus echt misselijk van omdat het gewoon te hard ging. Later gewn verder getraind met 1 schep en dat beviel me goed. Aldus toch een goed supplement!!!
grtz

:eek::eek:
Ik stond in de supplementen shop in Mataró (ik woon 5 maanden in Spanje), en zag ook de No-Explode staan, ik kwam voor Cellmass. Toen ik de No-Explode pakte werd ie me al snel uit de handen gepakt en onder de toonbank gezet.

Het is illegaal om de No-Explode in Spanje te verkopen. Weet iemand hier waarom? :S
Ik heb hetzelfde meegemaakt bij ons hier in de lokale supplementenshop. De xpa van Bbex en No xplode van bsn werden uit de rekken gehaald in de winkel door de voedingsinspectie. Er zou meer van het caffeïnnepoeder in de supplementen zitten dan toegelaten in België. Je kan nog wel vanuit andere landen deze no xplode kopen en het is dus volledig legaal deze in bezit te hebben in België maar hij mocht niet meer verkocht worden in België. Maar je kan hem heus nog wel onder de toonbank krijgen hoor:cool: Misschien geld die regeling in Spanje ook. Ik verschoot er zelf ook serieus van:eek: grtz makkers

No-xpode ..
Duur maar goed spul :D

Ik zit nu al 3 weken op BSN Mass stack,
Weet niet wat ik precies van de nitrix en cellmass moet merken,
maar de no-xplode die knalt wel
het geeft je meer energie en uithoudings vermogen
een echte aanrader!

Heb het 3 dagen volgehouden...
omdat ik het zonde van mn geld vind ben ik toch maar gisteren weer begonnen. Heb godver de hele nacht wakker gelegen en nam het toch 6 uur voor dat ik ging slapen (lijkt mij genoeg.), sterk spul dus. :eek:
Gisteren weinig gemerkt bij de training... vandaag ging het wel lekker.
Vrees het ergste ben nu nog steeds onwijs aanwezig dus hopelijk val ik zo wel in slaap anders denk ik dat ik toch weer ga stoppen.

Pot is eindelijk op, wat een ruk spul.
Dit is trouwens ook de laatste keer dat ik wat van BSN koop,
te duur en te weinig resultaat.

Opzoek naar iets anders. :cool:

Verdomme.. :P

Even een moment van onoplettendheid en zomaar beginnen te shaken... wat een puinhoop krijg je daarvan...

bij gebruik van no xplode kreeg ik tintelingen in mn oorlellen? hahaha even verschieten

Goed spul, lekker veel energie en meer uithoudingsvermogen.

De smaak is over het algemeen wel goed m.u.v. grape (gelukkig moet ik de rest van de pot nog) :kots::kots::kots:

Terug
Naar boven