MuscleMeat

Review NO-XPLODE - BSN

Beoordeling:
star9.png
9/10 ++Aanrader
Soort supplement: Creatine + transportsysteemWat is de werking van dit supplement volgens de producent? Nitrous + Creatine + Mental FocusVoor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Bulken (groeien)Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 3 wekenHoe is de smaak van dit supplement? Ik had de Fruitpunch-smaak en die was aanvaardbaarWelke dosis heb je gebruikt? Eerste week 1,5 scoops, vanaf dan 2 scoops (2a3 aanbevolen) inname: op trainingsdagen 30 min voor training, anders op nuchtere maagWaar heb je het supplement gekocht? 1Fast400.comWelke extra voordelen gaf deze winkel? Lage prijsWat heb je voor dit supplement betaalt? $33,49Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? JaMijn review:
Het product op zich is uitstekend, ik vind enkel de prijs er een beetje over (en het is dan nog veel goedkoper dan op de meeste andere sites) als je voor 3 scoops per dag zou gaan want er zijn per pot 40 scoops aanwezig. En voor een deftige kuur moet je het toch een week of 6 à 8 nemen denk ik.

De pumps zijn goed en de krachttoename is ook serieus voelbaar (al vanaf de eerste dosis) en bovenal, je voelt je echt goed in je vel en veel zin om te trainen. Ik ga het nog kopen maar enkel nemen op dagen dat ik me niet zo goed voel of niet veel zin heb om te trainen. En ik zal het ook zeker gebruiken na mijn as kuur als extra motivering om toch te gaan trainen zonder gear :) Normaal dus een 10, maar wegens te duur een 9. Het is echt een aanrader.

no-xplode.jpg

Niet echt super

Ik kan niet zeggen dat het super goed spul is ofzo..Ik gebruik het nu een paar weken en ben er niet tevreden over. Binnenkort maar aan de Energized Xpand van Dymatize. Moet veel beter zijn.

Ik stond ook heel sceptisch tov zulke produkten,heb deze week de eerste keer no explode genomen en ik moet zeggen dat ik een ongelofelijke pomp en uithouding kreeg,had biceps en triceps getraind en stonden echt vol!!!

Ben benieuwd bij mijn volgende training!?

greetz

nou

met veel overtuiging No-Explode gekocht dus dacht 1 schepje te nemen voel geen klote nog dus morgen maar 2 scheppen nemen heb alleen beetje energie

Bij mij werkte het wel heel goed merkte vooral dat ik meer herhalingen kon maken en stuk langer met veel meer energie als normaal kan doortrainen. Ik vindt het zeker een aanrader alleen jammer dat je er moeilijk van kan slapen :P

hey

heb nu anderhalve week en energie is gegroeid en de pomp ook en kan langer doorgaan met cardio( wel onderbouwd met een goed voedingsschema).

Ik moet toch zeker al 2 scheppen min. 30 minuten op voorhand nemen voor ik er iets van voel, maar voor de rest een goeie pomp en goede smaak! Iets te duur natuurlijk maja wat is niet te duur tegenwoordig :)

Ik moet toch zeker al 2 scheppen min. 30 minuten op voorhand nemen voor ik er iets van voel, maar voor de rest een goeie pomp en goede smaak! Iets te duur natuurlijk maja wat is niet te duur tegenwoordig :)

jammer dat je niet in nederland woont want betaal er 29 euro voor ( is tijdelijk).

Dag allemaal,

was enige tijd al opzoek naar een NO product.. en na de reacties in dit topic gelezen te hebben, heb ik gisteren bij body & fitshop NO-Xplode besteld en net binnen gekregen.

ik train ongeveer een jaar, en gebruik sinds 2 maanden ook whey shakes.. dit bevalt me verder goed...

maar dan nu de vragen:

1) om half 6 eet ik mijn avond eten, en om 7 uur (3 keer in de week) ga ik dan fitnessen, wanneer kan ik het beste no-xplode gebruiken? ik dacht rond kwart over 6/ half 7 ?

2) en over de "scoops"... zelf heb ik nog niet in de pot geroerd om te kijken of er een maatschep bij zit... maar hoeveel is 1 scoop? 1 theelepel? 1 soeplepel?

3) moet ik het ook gebruiken op rust dagen? of hoeft dat niet... als het niet hoeft doe ik het liever niet...

4) zover ik kan lezen is er geen "oplaad" process bij dit product omdat de creatine geen monohydraat is.. klopt dit?

5) hoe kan ik het beste beginnen met het gebruik? eerste week 1 scoop.. daarna 2 scoops? of is dit een beetje kijken hoe je lichaam er op reageert?

veel vragen ik weet het :p

mvg

1> 18.30
2> zit een maatschep > scoop in de pot
3> op niet trainingsdagen neem je 1 scoop voor het ontbijt
4> klopt geen oplaad fase
5> ja even opbouwen is goed
6> succes :wl:

ah bedankt voor je snelle reactie

heb net even met een soeplepel in de pot geroerd en de scoop zat op de bodem :p vandaar dat ik twijfelde :D

net terug van men training en ik moet zeggen het geeft je zeker een boost... heb alles net iets zwaarder kunnen doen leek het wel :D

Jezus

ik d8 gisteren eens 's avonds te gaan trainen en ik deed drie scheppen in een beker roeren even maar ik explodeerde bijna tijdens de training en ook heel de nacht niet geslapen. Ik hou het voortaan maar toch bij 2 scheppen!!!

Ik heb veel gelezen over de producten van BSN. Je moet er wat geld voor over hebben maar je zal veel spiermassa winnen. Is het voor mij een idee om hiervan een stack te bestellen met cellmass en Nitrix AVPT?

Je bent 16 jaar, wacht nou nog even met al je geld weggeven aan al die sups.
Ik zou hier nog even mee wachten en eerst zonder veel geld uitgeven kg's pakken.

Ik heb veel gelezen over de producten van BSN. Je moet er wat geld voor over hebben maar je zal veel spiermassa winnen. Is het voor mij een idee om hiervan een stack te bestellen met cellmass en Nitrix AVPT?

Nitrix kan je echt weglaten, doet geen reet.

Oke dan haal ik wel Syntha-6 en No Explode en Cell Mass of gewoon de Animal Pump, heb gehoord dat die ook erg goed is

Terug
Naar boven