XXL Nutrition

Review NO-XPLODE - BSN

Beoordeling:
star9.png
9/10 ++Aanrader
Soort supplement: Creatine + transportsysteemWat is de werking van dit supplement volgens de producent? Nitrous + Creatine + Mental FocusVoor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Bulken (groeien)Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 3 wekenHoe is de smaak van dit supplement? Ik had de Fruitpunch-smaak en die was aanvaardbaarWelke dosis heb je gebruikt? Eerste week 1,5 scoops, vanaf dan 2 scoops (2a3 aanbevolen) inname: op trainingsdagen 30 min voor training, anders op nuchtere maagWaar heb je het supplement gekocht? 1Fast400.comWelke extra voordelen gaf deze winkel? Lage prijsWat heb je voor dit supplement betaalt? $33,49Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? JaMijn review:
Het product op zich is uitstekend, ik vind enkel de prijs er een beetje over (en het is dan nog veel goedkoper dan op de meeste andere sites) als je voor 3 scoops per dag zou gaan want er zijn per pot 40 scoops aanwezig. En voor een deftige kuur moet je het toch een week of 6 à 8 nemen denk ik.

De pumps zijn goed en de krachttoename is ook serieus voelbaar (al vanaf de eerste dosis) en bovenal, je voelt je echt goed in je vel en veel zin om te trainen. Ik ga het nog kopen maar enkel nemen op dagen dat ik me niet zo goed voel of niet veel zin heb om te trainen. En ik zal het ook zeker gebruiken na mijn as kuur als extra motivering om toch te gaan trainen zonder gear :) Normaal dus een 10, maar wegens te duur een 9. Het is echt een aanrader.

no-xplode.jpg

Oke dan haal ik wel Syntha-6 en No Explode en Cell Mass of gewoon de Animal Pump, heb gehoord dat die ook erg goed is

in principe zijn alle pomp producten bijna goed maar als je echt een erg goede pomp product nemen neem dan Supercharge van Labrada of Trac Extreme No van MHP vooral de laatste is erg geliefd de laatste tijd bij veel mensen die ik ken. je heb ook maar 1 scoop nodig.

Jongens volgende week ga ik ook beginnen met NO-XPLODE + Cellmass en dan hou ik wel een logje bij en zal daarin zetten wat ik ervaar bij dit product en wat ik er van vind. Ik heb van veel mensen op de sportschool gehoord dat het een top product is dus heb er wel veel vertrouwen in. Ongeveer volgende week woensdag zal ik er voor het eerst mee trainen.

Ciao

vind goed product, 1 scoop is genoeg voor me
ideaal om mee te gaan trainen lekker gefocust dan
neem het enkel op trainingsdagen en niet te laat in de avond anders geraak ik er slecht van in slaap.
heb lemonade van smaak, smaakt beetje zurig vind best lekker is wel even wennen int begin lijkt wel op een poedertje van de apotheker, hehe

Ik hbe het besteld via bodyenfitshop maari k vraag me af hoe lang het duurt voordat ik hem dan heb..

Ja haha wel misschien beetje erg vroeg maar zo slecht is het toch niet om deze supplementen van BSN in de groei te gebruiken?

Ik zou dat eerst eens goed uitzoeken als ik zo vroeg met supplementen zou beginnen. Supplementen zijn geen wondermiddelen. Met een goed voedingsschema kan je al heel ver komen. Later zou je dan eventueel supplementen kunnen toevoegen aan je voedingsschema.
Ik zou met NO en creatine producten nog ff wachten tot je wat ouder bent, maar ja je moet het zelf weten...

Op de pot van NO Explode staat trouwens dat het ontwikkeld is voor gezonde volwassenen van 18-50 jaar.

Haha ja ik heb het net binnen en een glas van lemon gedronken. Het smaakte best oke, niet top en ga over een half uurtje trainen. Laat over 3 uurtjes wel weten wat ik er van vond.

gr

Gijs

Wauw ik heb nog nooit zo intensief getraind. Ik voelde na een half uurtje al die energie in me lichaam en ik kwam de sportschol binnen en had er super veel zin in. Eerst fftjes opwarmen en bankdrukken. Het ging me erg makkelijk af dus gooide ik er al snel wat kilootjes bij. Ook dat ging lekker en me hele borst voelde opgepompt en keihard. Ook nog biceps en triceps en rug gepakt en ook dat ging heerlijk. Ik heb meer herhalingen kunnen doen en ook wat zwaarder kunnen pakken. Ook deze spieren voelden opgepompt als een gek en waren groter dan normaal. Daarna weer gaan bankdrukken en schuin gedrukt en me borst voelde alsof hij ging exploderen, echt een lekker gevoel. Na 1 uur en een kwartier was ik gestopt want ben in die tijd als een beest tekeer gegaan en bijna geen pauzes gehouden. Daarna me Cellmass direct erna opgedronken(gemengd met water in bodyenfitshop bidon) en nog steeds voelen me spieren opgepompt en is die pomp maar in lichte mate afgenomen. Nu hopen dat ik morgen geen spierpijn krijg, haha. Mja ben erg tevreden tot nu toe, echt boven verwachtingen.

Spierpijn is juist lekker :D
Voor mij een teken dat ik goed getraind heb, dan zijn je spieren helemaal stuk.

Hoeveel scoops heb je genomen van NO explode?

Spierpijn is juist lekker :D
Voor mij een teken dat ik goed getraind heb, dan zijn je spieren helemaal stuk.

Hoeveel scoops heb je genomen van NO explode?

Ik heb 1 scoop genomen, niet al te grote. En het werkte top. Deze maand hou ik het bij een scoop, zie op termijn wel als ik meer nodig heb. Ja ik had een grote lepel genomen, want ik dacht dat dat scoop ding niet in de doos zat maar die was er dus in weggezakt haha.. Ik had ongeveer 10 gram genomen van de doos.

trust me, ná een week voel je niks meer van 1 scoop.

Ik begon ook met 1scoop, ik neem nu 2 op lege maag en merk amper meer verschil.

Ik dacht echt ná 2/3 trainingsdagen dit is DE shit.. maar het zakt nu langzaam weg.
Jammer:)

trust me, ná een week voel je niks meer van 1 scoop.

Ik begon ook met 1scoop, ik neem nu 2 op lege maag en merk amper meer verschil.

Ik dacht echt ná 2/3 trainingsdagen dit is DE shit.. maar het zakt nu langzaam weg.
Jammer:)

Ja is natuurlijk wel te verwachten maar ik laat morgenavond weten wat ik van me 2e training vond en neem nu gewoon zelfde hoeveelheid en ga ietsje langer trainen, vandaag had ik nog wat last van maandag en dinsdag qua spierpijn in me onderarm(overbelasting) en hoop dat die nu verholpen is. Ook laat ik wel weten hoeveel ik per week ik in kilo's bij bepaalde oefeningen zwaarder kan, focus me nu vooral op bankdrukken wat nu nog niet top gaat... Ook veel rug, biceps, triceps en benen.

Vandaag voor de 2e keer met deze supplementen getraind. Een scoop genomen en heb 1.5 uur kei en kei hard getraind, heel veel borst, rug en triceps getraind en benen en ik was onvermoeibaar. Al na half uur had ik bijna evenveel oefeningen gedaan die ik normaal ik een uur doe. Khad bijnana geen rustpauzes nodig en ook drukte ik zwaarder dan gister en ook met meer herhalingen. Ook een fantastische pomp. Ook geen last van spierpijn gehad vandaag, dus Cellmass doet uitstekend zijn werk en ook voelt alles lekker en heb voel me nu kiplekker.

Ik nam NO_explode zoals op de pot op een lege maag en hat geen effect bij mij!

Ik nam dit product alles ging goed goeie pump enzo voelde me krachtiger. enige probleem ik ben een moeilijke slaper en raakte langs geen kanten meer inslaap ik was veel te actief dus ben ik van 2 scoops naar 1 gegaan maar het probleem was niet opgelost. ik heb raad gevraagd aan men winkel. En hij zegt dat het is omdat de cafeine te hoog is voor mensen die moeilijk slapen. bon zegt hij ik heb iets anders zonder cafeine ook van bsn met de zelfde effecten. Nu zit ik opgezadelt met een product nitrix genaamd die langs geen kanten iets doet weggegooit geld dus. Maak niet dezelfde fout nitix is weggegooit geld geef het liever aan mij dan.

njah nu ga ik voor een mengeling van rpm en drive. hoop dat dit iets word

Ik had meer verwacht van NO-xplode toen ik het gebruikte. De eerste keer nam ik 1 scoop en gebeurde er niks. Later 2 scoops toen merkte ik wel wat, maar niet indrukwekkend. Maar ik kan het ook niet vergelijken met andere pre-workouts want dat was m'n eerste.
Gister had ik het weer gebruikt toen werkte het wel beter, had het al maanden niet meer gebruikt maar ik had nog een klein restje over :)
Ik kreeg altijd buikpijn/vol gevoel van NOxplode tijdens het trainen en de smaak vond ik ook ranzig, en omdat het op lege maag moest kreeg ik ook honger tijdens het trainen. Volgende keer ga ik voor een ander product..

Hoeveel kilo spiermassa krijg je met de no explo

Terug
Naar boven