AndroidHealthClinic

Review NO-XPLODE - BSN

Beoordeling:
star9.png
9/10 ++Aanrader
Soort supplement: Creatine + transportsysteemWat is de werking van dit supplement volgens de producent? Nitrous + Creatine + Mental FocusVoor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Bulken (groeien)Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 3 wekenHoe is de smaak van dit supplement? Ik had de Fruitpunch-smaak en die was aanvaardbaarWelke dosis heb je gebruikt? Eerste week 1,5 scoops, vanaf dan 2 scoops (2a3 aanbevolen) inname: op trainingsdagen 30 min voor training, anders op nuchtere maagWaar heb je het supplement gekocht? 1Fast400.comWelke extra voordelen gaf deze winkel? Lage prijsWat heb je voor dit supplement betaalt? $33,49Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? JaMijn review:
Het product op zich is uitstekend, ik vind enkel de prijs er een beetje over (en het is dan nog veel goedkoper dan op de meeste andere sites) als je voor 3 scoops per dag zou gaan want er zijn per pot 40 scoops aanwezig. En voor een deftige kuur moet je het toch een week of 6 à 8 nemen denk ik.

De pumps zijn goed en de krachttoename is ook serieus voelbaar (al vanaf de eerste dosis) en bovenal, je voelt je echt goed in je vel en veel zin om te trainen. Ik ga het nog kopen maar enkel nemen op dagen dat ik me niet zo goed voel of niet veel zin heb om te trainen. En ik zal het ook zeker gebruiken na mijn as kuur als extra motivering om toch te gaan trainen zonder gear :) Normaal dus een 10, maar wegens te duur een 9. Het is echt een aanrader.

no-xplode.jpg

Kheb vandaag voor de 5e keer met NO-Xplode getraind nog steeds 1 scoop. De werking neemt wel ietsje af maar het trainen gaat gewoon erg lekker. Heb nu 7 keer getraind in 10 dagen ahha.. Mja had vanochtend op lege maag het spul gedronken en een uurtje getraind en toen ik thuis kwam kwam alles naar boven en voelde ik me weer wat beter en heb ik de Cellmass rustig kunnen opdrinken. Mja ik raad het mensen aan om eerst rustig wat te hebben gegeten en het een beetje laten zakken en dan pas trainen.

Waarom afraden, wat maakt die paar maandjes nou uit;)

ik wordt op 11februari 18
en ik zou nu na nieuwjaar ook aan de BSN cellmass&NOXplode gaan
af te raden mss ?

Hangt dan meer van je stats en trainingservaring e.d. af.
Dat maandje maakt het verschil niet nu.

Dit spul is (eigen ervaring) in het begin vrij heftig dus als je met kracht bijv. op een plateau zit kun je met noxplode deze doorbreken.
Nogmaals dit is mijn ervaring. Ik lees ook reacties van anderen die hier niks van merken en het puur weggegooid geld vinden.

vandaag eerste keer superpump gebruikt 2 schepjes gepakt en vooraf niets gegeten. voelde me echt hyper . was net of ik xtc pilletje op had :p volgende keer maar half schepje minder

sorry verkeerd topic :rolleyes:

isset niet het beste om het gewoon 1 week te nemen en dan weer 1 of 2 weken niet. Om het effect zo sterk te houden?

Want ik hoor dat iedereen er na een paar trainingen veel minder van voelt.

Vorige week kreeg ik een potje No-Xplode binnen, besteld bij de Body&Fitshop. Vandaag ben ik begonnen met het innemen van dit voornamelijk stimulerende supplement. Rond 13.00 uur gooide ik 2 scoops gemengd met 400 ml water in mijn shake beker.

Niet veel later voelde ik mij echt opgejaagd, een vreemd gevoel die ik niet precies kan omschrijven. De drang om naar de gym te gaan werd wel met de minuut groter. 13.30 uur stipt hing ik vol verwachting aan de ijzers om mijn biceps en triceps kapot te maken. Ondanks dat ik alleen een tanktop droeg had ik het ongelofelijk warm, maar het trainen voltrok zich onder zeer bevredigende omstandigheden.

Ik voelde niet een noemenswaardige krachttoename, echter de wil om grote kilo's er door heen te jagen was groter dan ik had durven dromen. Morgen als ik mijn borst ga trainen kan ik wellicht meer specifieke progressie aanduiden.

Vorige week kreeg ik een potje No-Xplode binnen, besteld bij de Body&Fitshop. Vandaag ben ik begonnen met het innemen van dit voornamelijk stimulerende supplement. Rond 13.00 uur gooide ik 2 scoops gemengd met 400 ml water in mijn shake beker.

Niet veel later voelde ik mij echt opgejaagd, een vreemd gevoel die ik niet precies kan omschrijven. De drang om naar de gym te gaan werd wel met de minuut groter. 13.30 uur stipt hing ik vol verwachting aan de ijzers om mijn biceps en triceps kapot te maken. Ondanks dat ik alleen een tanktop droeg had ik het ongelofelijk warm, maar het trainen voltrok zich onder zeer bevredigende omstandigheden.

Ik voelde niet een noemenswaardige krachttoename, echter de wil om grote kilo's er door heen te jagen was groter dan ik had durven dromen. Morgen als ik mijn borst ga trainen kan ik wellicht meer specifieke progressie aanduiden.
Door deze post word ik , hyper , en krijg ik een drang om het te kope :D

Het is wel het geval dat de werking inderdaad minder word, mijn lichaam is er al een stuk meer aan gewend maar nog steeds train ik er erg lekker op en heb nu niet meer zon hyperactief gevoel als in het begin wat ik eigenlijk achteraf niet heel erg fijn vond. Ook merk ik snellere vooruitgang qua krachttoename en spiermassa. Helaas ben ik nu ziek en kan ik niet trainen...

Ik heb eerst de combi CellMass AVPT en NO Xplode AVPT gebruikt met telkens 1 scoop en ik merkte het steeds werkte.
Ik heb nu 1maand niks gebruikt en nu ben iksinds 3dagen bezig met de volgende combi CellMass AVPT en NO Xplode AVPT en Axis-HT(dit ipv Nitrix AVPT) en nu weer merk ik dat ik al reageer op 1scoop van alles

Laatst bewerkt:
ik heb een keer een testzakje genomen van NO Xplode AVPT werkte gewoon zoals het hoort te doen

Ik gebruik nu N.O.-Xplode nu ruim een maand. Ongeveer 12 a 15 keer mee getraind gecombineerd met Cellmass. Ik train nu 10 maanden en deed bijna nooit aan bankdrukken. Ik begon rustig aan met 40 kilo, 10 kilo aan beide kanten en nu na 1 maand druk ik 6 keer 70 kilo en doe meestal 5 setjes met 60 kilo en 2 a 3 met 65 en eentje met 70. Ik had niet verw8 dat het zo'n groot verschil zou kunnen maken in zon korte tijd. Ook met de biceps ben ik heel veel opgeschoten. Trainde erst maximaal 18 kilo halter op de bicep, nu maximaal 24 kilo. 6 kilo in 1 maand! Vooral me triceps zijn het meest opgeschoten, zijn echt enkele centimeters groter geworden en ook de kracht is veel een veel groter geworden. Nu me sterkste punt. Hoop dat goed te gaan combineren met bankdrukken. Wil over ruim een maand zeker de 80 kilo bankdrukken gaan proberen. Ook me rug is veel sterker geworden, de spieren zijn veel harder en opgepompter en het trainen gaat nog steeds heerlijk. Neem max. 1.5 schep, daar reageer ik erg goed op. Laat binnenkort weer weten hoe trainen met NO-Xplode verder verloopt. Ben nog steeds super tevreden! Ook elke keer na het trainen een heerlijk rustig gevoel, heb wel als ik in de avond train dat ik veel te wakker ben en pasrond 2/3 uur snachts in slaap val dus nu train ik meestal smiddags direct na school. Maar savonds gaat toch meestal lekkerder, voel dan toch dat ik wat meer kracht heb. Een minpunt is als ik een hele zware training heb dat Cellmass niet altijd alle verzuring tegengaat en soms toch nog een dag rust moet nemen vanwege behoorlijke spierpijn. Of misschien komt dat omdat ik dan teveel NO-Xplode heb genomen en daarvan de hoeveelheid weer terug moet brengen naar 1 schep. Suggesties?

Ik gebruik nu N.O.-Xplode nu ruim een maand. Ongeveer 12 a 15 keer mee getraind gecombineerd met Cellmass. Ik train nu 10 maanden en deed bijna nooit aan bankdrukken. Ik begon rustig aan met 40 kilo, 10 kilo aan beide kanten en nu na 1 maand druk ik 6 keer 70 kilo en doe meestal 5 setjes met 60 kilo en 2 a 3 met 65 en eentje met 70. Ik had niet verw8 dat het zo'n groot verschil zou kunnen maken in zon korte tijd. Ook met de biceps ben ik heel veel opgeschoten. Trainde erst maximaal 18 kilo halter op de bicep, nu maximaal 24 kilo. 6 kilo in 1 maand! Vooral me triceps zijn het meest opgeschoten, zijn echt enkele centimeters groter geworden en ook de kracht is veel een veel groter geworden. Nu me sterkste punt. Hoop dat goed te gaan combineren met bankdrukken. Wil over ruim een maand zeker de 80 kilo bankdrukken gaan proberen. Ook me rug is veel sterker geworden, de spieren zijn veel harder en opgepompter en het trainen gaat nog steeds heerlijk. Neem max. 1.5 schep, daar reageer ik erg goed op. Laat binnenkort weer weten hoe trainen met NO-Xplode verder verloopt. Ben nog steeds super tevreden! Ook elke keer na het trainen een heerlijk rustig gevoel, heb wel als ik in de avond train dat ik veel te wakker ben en pasrond 2/3 uur snachts in slaap val dus nu train ik meestal smiddags direct na school. Maar savonds gaat toch meestal lekkerder, voel dan toch dat ik wat meer kracht heb. Een minpunt is als ik een hele zware training heb dat Cellmass niet altijd alle verzuring tegengaat en soms toch nog een dag rust moet nemen vanwege behoorlijke spierpijn. Of misschien komt dat omdat ik dan teveel NO-Xplode heb genomen en daarvan de hoeveelheid weer terug moet brengen naar 1 schep. Suggesties?

meer leestekens, paragrafen e.d.?

Ik gebruik nu N.O.-Xplode nu ruim een maand.
Ongeveer 12 a 15 keer mee getraind gecombineerd met Cellmass.
Ik train nu 10 maanden en deed bijna nooit aan bankdrukken.
Ik begon rustig aan met 40 kilo, 10 kilo aan beide kanten en nu na 1 maand druk ik 6 keer 70 kilo en doe meestal 5 setjes met 60 kilo en 2 a 3 met 65 en eentje met 70.

Ik had niet verw8 dat het zo'n groot verschil zou kunnen maken in zon korte tijd. Ook met de biceps ben ik heel veel opgeschoten. Trainde erst maximaal 18 kilo halter op de bicep, nu maximaal 24 kilo. 6 kilo in 1 maand!
Vooral me triceps zijn het meest opgeschoten, zijn echt enkele centimeters groter geworden en ook de kracht is veel een veel groter geworden. Nu me sterkste punt.

Hoop dat goed te gaan combineren met bankdrukken. Wil over ruim een maand zeker de 80 kilo bankdrukken gaan proberen. Ook me rug is veel sterker geworden, de spieren zijn veel harder en opgepompter en het trainen gaat nog steeds heerlijk.

Neem max. 1.5 schep, daar reageer ik erg goed op. Laat binnenkort weer weten hoe trainen met NO-Xplode verder verloopt.
Ben nog steeds super tevreden!

Ook elke keer na het trainen een heerlijk rustig gevoel, heb wel als ik in de avond train dat ik veel te wakker ben en pasrond 2/3 uur snachts in slaap val dus nu train ik meestal smiddags direct na school. Maar savonds gaat toch meestal lekkerder, voel dan toch dat ik wat meer kracht heb.
Een minpunt is als ik een hele zware training heb dat Cellmass niet altijd alle verzuring tegengaat en soms toch nog een dag rust moet nemen vanwege behoorlijke spierpijn.
Of misschien komt dat omdat ik dan teveel NO-Xplode heb genomen en daarvan de hoeveelheid weer terug moet brengen naar 1 schep.

Suggesties?

Ik ben blij dat je tevreden bent... Dit leest wat beter.
Nu nog normaal leren schrijven:o

Verder gebruik ik Noxplode nu meestal 2 keer per week.
Ik heb gemerkt dat ik niet het gewenste effect krijg, als ik elke dag Xplode neem.

Noxplode vind ik trouwens wel een aanrader en ik ga het om mijn cut af te sluiten zeker nog een keer aanschaffen!
De pomp is gewoon motiverend, en je kan gewoon meer uit je trainen halen.
Met als resultaat dat alles in de spiegel er wat "harder" uitziet.

Ik ben blij dat je tevreden bent... Dit leest wat beter.
Nu nog normaal leren schrijven:o

Noxplode vind ik trouwens wel een aanrader en ik ga het om mijn cut af te sluiten zeker nog een keer aanschaffen!
De pomp is gewoon motiverend, en je kan gewoon meer uit je trainen halen.
Met als resultaat dat alles in de spiegel er wat "harder" uitziet.

Helemaal mee eens, ik heb al veel gebruikt, maar niks geeft me die opgeblazen volle look na een zware training, only the xplode, en voor die mensen voor wie het echt werkt maakt dit het de koning vanm de NO producten.

Ja ik zal voortaan wel wat overzichtelijker schrijven haha...
NO-Xplode zal ik ook zeker blijven gebruiken, denk dat ik met de potten die ik nu heb nog makkelijk 2.5 maand kan. Zometeen weer lekker trainen, laat erna direct weer weten hoe het ging.

Maarliefst 2.5 uur getraind. Eigenlijk alle spieren gepakt en nu wel beetje last van me rugspieren. Alle oefeningen gingen lekker en ga vandaag weer omdat ik wel voldoende ben hersteld van mijn training.

Laatst bewerkt:
No explode

Ik had gisteren op het Internet www.body-supplies.nl No explode besteld voor 39,95 Incl verzendkosten smaak Lemon.

Ik had op forums gelezen dat je No explode op lege maag moet innemen en dat voordat je het spul (2 uur) inneemt niets mag eten of drinke maar hoe zit het met water ? mag je wel tijdens de training water drinken en voor de training en hoe zit het met na de traning mag je dan wel water innemen of niet ? En weet iemand mischien hoe de smaak lemon is?

Ik heb hiervoor Superpump en Size On gebruikt.

Laatst bewerkt:
Ik had gisteren op het Internet www.body-supplies.nl No explode besteld voor 39,95 Incl verzendkosten smaak Lemon.

Ik had op forums gelezen dat je No explode op lege maag moet innemen en dat voordat je het spul (2 uur) inneemt niets mag eten of drinke maar hoe zit het met water ? mag je wel tijdens de training water drinken en voor de training en hoe zit het met na de traning mag je dan wel water innemen of niet ? En weet iemand mischien hoe de smaak lemon is?

Ik heb hiervoor Superpump en Size On gebruikt.

Water is geen probleem, en Lemon is wat mij betreft de minste smaak, Fruit Punch is het best...

Terug
Naar boven