XXL Nutrition

Review NO-XPLODE - BSN

Beoordeling:
star9.png
9/10 ++Aanrader
Soort supplement: Creatine + transportsysteemWat is de werking van dit supplement volgens de producent? Nitrous + Creatine + Mental FocusVoor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Bulken (groeien)Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 3 wekenHoe is de smaak van dit supplement? Ik had de Fruitpunch-smaak en die was aanvaardbaarWelke dosis heb je gebruikt? Eerste week 1,5 scoops, vanaf dan 2 scoops (2a3 aanbevolen) inname: op trainingsdagen 30 min voor training, anders op nuchtere maagWaar heb je het supplement gekocht? 1Fast400.comWelke extra voordelen gaf deze winkel? Lage prijsWat heb je voor dit supplement betaalt? $33,49Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? JaMijn review:
Het product op zich is uitstekend, ik vind enkel de prijs er een beetje over (en het is dan nog veel goedkoper dan op de meeste andere sites) als je voor 3 scoops per dag zou gaan want er zijn per pot 40 scoops aanwezig. En voor een deftige kuur moet je het toch een week of 6 à 8 nemen denk ik.

De pumps zijn goed en de krachttoename is ook serieus voelbaar (al vanaf de eerste dosis) en bovenal, je voelt je echt goed in je vel en veel zin om te trainen. Ik ga het nog kopen maar enkel nemen op dagen dat ik me niet zo goed voel of niet veel zin heb om te trainen. En ik zal het ook zeker gebruiken na mijn as kuur als extra motivering om toch te gaan trainen zonder gear :) Normaal dus een 10, maar wegens te duur een 9. Het is echt een aanrader.

no-xplode.jpg

No explode& Size on ????

ik vroeg me af ik heb net NO explode binnen en k heb ook nog eens een halve pot Size On (creatine) over van Gaspari mag je die samen drinke dus eerst NO explode inemen en na een half uur tijdens het trainen size on drinken ?

ik vroeg me af ik heb net NO explode binnen en k heb ook nog eens een halve pot Size On (creatine) over van Gaspari mag je die samen drinke dus eerst NO explode inemen en na een half uur tijdens het trainen size on drinken ?

goed plan, no problemo

:O oki want in no explode zit ook creatine en size on is ook creatine ? wordt het dan niet klein beetje te veel?

Zo dadelijk ga ik ook weer 2 á 3 schepjes wegwerken.

Ik heb meerdere NO producten gehad, en ik moet toch echt zeggen dat NO-Xplode er met kop en schouders bovenuit steekt.

Zo dadelijk ga ik ook weer 2 á 3 schepjes wegwerken.

Ik heb meerdere NO producten gehad, en ik moet toch echt zeggen dat NO-Xplode er met kop en schouders bovenuit steekt.

Toch fijn om dit soort dingen te horen, ik heb precies hetzelfde maar mensen blijven je voor gek verklaren en maar beweren dat het een placebo product is.

hoi,

ik heb no xplode van de week gekocht. En had gister het voor het eerst gebruikt.

Ik gebruikte nooit eerder zulke supplementen dus wist ook niet wat ik er van kon verwachten en heb ook geen vergelijkingen.

Gister toen ik wakker werd nam ik 1 schep, toen heb ik 2 boterhammen gegeten en 2uur later 2scheppen genomen. 30 minuten later naar de sportschool gegaan.
Toen ik in de sportschool kwam voelde ik me een beetje raar(angstig?).
Ik begon met borst trainen en drukte gewoon me normale gewicht, niets zwaarder. na 4 setjes deed ik nog 1 set wat lichter, ik had moeite met de 3e rep maar toen onstond er een pomp waardoor ik alsnog 10x haalde. Ik had wel veel pit en energy, en wou elke oefening doen die er bestond.
Overigens trille ik behoorlijk tijdens het trainen, me benen/armen/handen etc. Toen ik eenmaal thuis was werd ik behoorlijk moe. Toch vond ik het wel positief uitpakken op de nadeeltjes na.

-

Vandaag benen getraint, 2 scheppen voordat ik begon met trainen. Voelde me weer een beetje angstig, misschien is het de wenning omdat ik nooit zulke supplemente gebruik.
Ik trillde behoorlijk om mijn benen, geen pomp, geen extra kracht en geen energie. Toen ik naar huis fietse voelde ik me niet in m'n vel, nu ik dit typ trilt mijn lichaam weer. Gister ging het beter bij borst.

ik ga nog een weekje door kijken of het beter gaat, ik drink nooit veel koffie/energy drink enzo dus kan me voorstellen dat me lichaam moeite heeft met de overdosis aan stoffen die ik normaal niet gewend ben.

ik train ongv 1 jaartje trouwens.

Greetz

hoi,

ik heb no xplode van de week gekocht. En had gister het voor het eerst gebruikt.

Ik gebruikte nooit eerder zulke supplementen dus wist ook niet wat ik er van kon verwachten en heb ook geen vergelijkingen.

Gister toen ik wakker werd nam ik 1 schep, toen heb ik 2 boterhammen gegeten en 2uur later 2scheppen genomen. 30 minuten later naar de sportschool gegaan.
Ik begon met borst trainen en drukte gewoon me normale gewicht, niets zwaarder. na 4 setjes deed ik nog 1 set wat lichter, ik had moeite met de 3e rep maar toen onstond er een pomp waardoor ik alsnog 10x haalde. Ik had wel veel pit en energy, en wou elke oefening doen die er bestond.
Overigens trille ik behoorlijk tijdens het trainen, me benen/armen/handen etc. Toen ik eenmaal thuis was werd ik behoorlijk moe. Toch vond ik het wel positief uitpakken op de nadeeltjes na.

-

Vandaag benen getraint, 2 scheppen voordat ik begon met trainen. Voelde me weer een beetje angstig, misschien is het de wenning omdat ik nooit zulke supplemente gebruik.
Ik trillde behoorlijk om mijn benen, geen pomp, geen extra kracht en geen energie. Toen ik naar huis fietse voelde ik me niet in m'n vel, nu ik dit typ trilt mijn lichaam weer. Gister ging het beter bij borst.

ik ga nog een weekje door kijken of het beter gaat, ik drink nooit veel koffie/energy drink enzo dus kan me voorstellen dat me lichaam moeite heeft met de overdosis aan stoffen die ik normaal niet gewend ben.

Greetz

ja ik had dat ook, ik voelde me ook trillen op mijn benen toen ik ernet mee begon =)

hoi,

-

Greetz

Waarom neem je niet gewoon 1 schep? :)

1 tot 3 scheppen zijn het geloof ik. Ik zou gewoon ff kijken hoe het uitpakt.
Ik gebruik het zelf ook al een tijdje en ik vind dat het na verloop van tijd minder word. In het begin stond ik ook in de sportschool met hart kloppingen en trillende benen. Nu merk ik er niet zo heel veel meer van helaas.

Toch fijn om dit soort dingen te horen, ik heb precies hetzelfde maar mensen blijven je voor gek verklaren en maar beweren dat het een placebo product is.

Ja klopt, nu reageert een ieder er natuurlijk anders op, een vriend van mij had er ook helemaal niets mee. Hij zag wel dat ik er erg goed op reageerde.

Placebo absoluut niet, ik heb ook NOS ETHER van Get Diesel gehad. Daar reageerde ik totaal niet op. Terwijl qua samenstelling beweert wordt, dat dit product vele malen krachtiger is.

Het trillerig zijn na de training, komt mij ook erg bekend voor. Ik ga gewoon veel dieper wanneer ik NO-Xplode gebruik. Toen ik nog voetbalde had ik dit gevoel ook regelmatig. Het was voor mij altijd een teken dat ik dieper was gegaan, en lichamelijk grenzen had opgezocht of overschreden.

Hoeveel kg je aankomt door NO-Xplode is niet te zeggen. Ik denk als je er goed en veel bij eet en regelmatig traint dat je wel 2 kilo per maand kan aankomen of in ieder geval 1.5 kilo.

ik gebruik het samen met true mass van bsn, trillen heb ik nergens last van, volgens mij is het gewoon angst ofzo... reageerd idd anders bij iedereen, als je met dit produkt al begint te trillen dan weet je in ieders geval dat je nooit aan een as kuur moet gaan beginnen.. veel dingen zitten tussen de oren.

ik gebruik het samen met true mass van bsn, trillen heb ik nergens last van, volgens mij is het gewoon angst ofzo... reageerd idd anders bij iedereen, als je met dit produkt al begint te trillen dan weet je in ieders geval dat je nooit aan een as kuur moet gaan beginnen.. veel dingen zitten tussen de oren.

idd helemaal mee eens ;)

Ja hoor jonge, nog nooit gehoord van caffienegevoeligheid zeker?
Echt een domme opmerking.

Ik heb mn vriendin een keer een stacker 4 pil gegeven (1tje) na een half uur trilde haar handen als een gek, en had ze koude rillingen, puur door de caffiene.

Tussen de oren... jou oren misschien. En haal er maar geen AS bij, want die vergelijking bewijst dat je echt uit je nek praat.

sorry maar een as kuur is wat anders dan xplode. en die rotzooi wou ik toch niet aan beginnen lukt ook wel zonder. Ik ben misschien wat gevoeliger voor caffeine dan jij. kan toch?

haha, hartkloppingen lijkt me toch een duidelijk teken dat je niet meer moet nemen.

In het begin moet je niet gelijk teveel nemen van dit spul, dan ga je echt te hard. Maar na 1 of 2 trainingen kun je best meer nemen. Gebruik zelf 3 scoops, de werking is lang niet meer zo sterk als in het begin.

oke, ik heb nu dag1: 3scoops total, dag2: 2scoops. ik denk dat ik het bij 2 hou , neem aan dat ik al een beetje gewend ben:P

ik had ook geen hartkloppingen, ik had trillende benen

Terug
Naar boven