AndroidHealthClinic

Review NO-XPLODE - BSN

Beoordeling:
star9.png
9/10 ++Aanrader
Soort supplement: Creatine + transportsysteemWat is de werking van dit supplement volgens de producent? Nitrous + Creatine + Mental FocusVoor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Bulken (groeien)Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 3 wekenHoe is de smaak van dit supplement? Ik had de Fruitpunch-smaak en die was aanvaardbaarWelke dosis heb je gebruikt? Eerste week 1,5 scoops, vanaf dan 2 scoops (2a3 aanbevolen) inname: op trainingsdagen 30 min voor training, anders op nuchtere maagWaar heb je het supplement gekocht? 1Fast400.comWelke extra voordelen gaf deze winkel? Lage prijsWat heb je voor dit supplement betaalt? $33,49Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? JaMijn review:
Het product op zich is uitstekend, ik vind enkel de prijs er een beetje over (en het is dan nog veel goedkoper dan op de meeste andere sites) als je voor 3 scoops per dag zou gaan want er zijn per pot 40 scoops aanwezig. En voor een deftige kuur moet je het toch een week of 6 à 8 nemen denk ik.

De pumps zijn goed en de krachttoename is ook serieus voelbaar (al vanaf de eerste dosis) en bovenal, je voelt je echt goed in je vel en veel zin om te trainen. Ik ga het nog kopen maar enkel nemen op dagen dat ik me niet zo goed voel of niet veel zin heb om te trainen. En ik zal het ook zeker gebruiken na mijn as kuur als extra motivering om toch te gaan trainen zonder gear :) Normaal dus een 10, maar wegens te duur een 9. Het is echt een aanrader.

no-xplode.jpg

Ik moest de hele tijd pissen tijdens no-xplode :)

NO-Explode, goed product heb de eerste 5 keer dat ik het gebruikte wel wat gemerkt van de mental focus.

In het begin geloofde ik er niet zo veel van, maar de eerste 5 keer heb ik het goed gemerkt bom vol met energie en echt gericht met de mind op het trainen.

Maar na die 5 keer merk ik er persoonelijk niets meer ervan..
Dus mijn conclusie is, gewoon goed eten ( voor de energie )

En voor de mental focus effect -> Gewoon muziek in de oren blijft het beste hehehe.

Haha ja uiteindelijk ga je wel steeds minder merken dat je NO-Xplode hebt gebruikt maar toch voel ik die extra energieboost keer op keer en merk ik dat me uithoudingsvermogen veel beter is en steeds de drang heb om meer en meer gewichten te pakken. Bestel over 2 weken weer een nieuwe pot.

vandaag voor het eerst gebruikt
ik het in een groot glas doen vullen met water , begint het toch een partij te schuimen leek wel een bruistablet
maar ik reageerde er wel heftig op begon kijhard te zweten focus was niet normaal idem voor energie en kracht en pomps heerlijk spul :D

Ja eerste keer ff schrikken, lijkt echt net een bruis tablet, maar opzich wel weg te drinken..
Niets is eigenlijk lekker :)

Maar kan niet zo ff 1 2 3 vinden of je ook net als crea... 6weken op 6 weken af dit product moet gebruiken.... mijn 5 weken zitten er op... dus ben eigenlijjk wel benieuwd iemand antwoord ?!

Ik vind de xplode wel lekker hoor! jullie zeuren te veel.

vandaag eens geprobeerd met wat minder (2,5 schep) merkte niks! alleen een beetje pomp morgen dus gewoon weer 4 scheppen

jah en vandaag weer 4 scheppen ging weer als een trein :eek:
ik houd het vanaf nu gewoon op 4 scheppen ;)

jah en vandaag weer 4 scheppen ging weer als een trein :eek:
ik houd het vanaf nu gewoon op 4 scheppen ;)

Dat is best wat, of weeg je veel? Ik neem bij 2 dagen achtereen gebruik de 1e dag 2 scoops en 2e dag 3, meer nemen heeft voor mij geen betere werking.

ben 1,90 bij 117 kg vet zal rond de 25% zijn maarik merk er pas wat van met 4 scheppen als ik minder neem voel ik alleen de pomp met vier scheppen gaat het veel beter bij mij dan ;)

ben 1,90 bij 117 kg vet zal rond de 25% zijn maarik merk er pas wat van met 4 scheppen als ik minder neem voel ik alleen de pomp met vier scheppen gaat het veel beter bij mij dan ;)

ja dan is het wel te begrijpen. weeg zelf 95 nl. Hoe zwaarder je word hoe meer het kost.

bsn no explode

hallo,

Ik ben ook van plan om no explode te gaan kopen.
Ik zag dat je het van een buitenlands site had gekocht.
hoe zit het met verzendkosten etc.
Betaal je alleen die 34,... dollar. Of komen er nog extra kosten bij.
En hoe lang is de levertijd etc.
Ik hoop dat je me kan helpen.

alvast bedankt

hallo,

Ik ben ook van plan om no explode te gaan kopen.
Ik zag dat je het van een buitenlands site had gekocht.
hoe zit het met verzendkosten etc.
Betaal je alleen die 34,... dollar. Of komen er nog extra kosten bij.
En hoe lang is de levertijd etc.
Ik hoop dat je me kan helpen.

alvast bedankt

Je bent 16/17 jaar waarom noxplode??

dus 2 uur niet eten dan is de maag nuchter....
een half uur voor de training innemen...
en dan trainen zelf duurt 1.5uur, zeker als je extra energie hebt...
dan nog een suana en omkleden enz 0.5uur
dan naar huis rijden 0.5uur....
FF TELLEN: 2+0.5+1.5+0.5+0.5 =5uur
dat is MINSTENS 5uur niet eten in mijn geval, dat verhaaltje gaat toch mooi niet door hoor :d

En je heb er niet over nagedacht om direct na de training wat te eten (snelle eiwitten)?
Een shakebeker met eiwit meenemen is toch niet zo lastig.

Terug
Naar boven