AndroidHealthClinic

Review NO-XPLODE - BSN

Beoordeling:
star9.png
9/10 ++Aanrader
Soort supplement: Creatine + transportsysteemWat is de werking van dit supplement volgens de producent? Nitrous + Creatine + Mental FocusVoor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Bulken (groeien)Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 3 wekenHoe is de smaak van dit supplement? Ik had de Fruitpunch-smaak en die was aanvaardbaarWelke dosis heb je gebruikt? Eerste week 1,5 scoops, vanaf dan 2 scoops (2a3 aanbevolen) inname: op trainingsdagen 30 min voor training, anders op nuchtere maagWaar heb je het supplement gekocht? 1Fast400.comWelke extra voordelen gaf deze winkel? Lage prijsWat heb je voor dit supplement betaalt? $33,49Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? JaMijn review:
Het product op zich is uitstekend, ik vind enkel de prijs er een beetje over (en het is dan nog veel goedkoper dan op de meeste andere sites) als je voor 3 scoops per dag zou gaan want er zijn per pot 40 scoops aanwezig. En voor een deftige kuur moet je het toch een week of 6 à 8 nemen denk ik.

De pumps zijn goed en de krachttoename is ook serieus voelbaar (al vanaf de eerste dosis) en bovenal, je voelt je echt goed in je vel en veel zin om te trainen. Ik ga het nog kopen maar enkel nemen op dagen dat ik me niet zo goed voel of niet veel zin heb om te trainen. En ik zal het ook zeker gebruiken na mijn as kuur als extra motivering om toch te gaan trainen zonder gear :) Normaal dus een 10, maar wegens te duur een 9. Het is echt een aanrader.

no-xplode.jpg

En je heb er niet over nagedacht om direct na de training wat te eten (snelle eiwitten)?
Een shakebeker met eiwit meenemen is toch niet zo lastig.
dat doe ik ook wel hoor, een shakeske van 33grr proteine in de fitness.
vroeger nam ik ze mee van thuis met bananen erin maar na 2 a 3 uur worden die bananen bruin en heb je een vieze bruine shake :d

maar dan nog is het 4 uur eh.. da vind ik ook al lang, en je hebt toch koolhydraten nodig om die proteines te kunne opnemen (daarom drink ik er nog een glas cola bij maar die koolhydraten zijn opgebruikt na 20 min natuurlijk ...)

Ik merk dat ik lekkerder train op een iets wat lege maag (eet ongeveer 2 uur voor de training) en NO-Xplode neemt dan beter op. Tijdens het trainen neem ik een flesje AA en mix het door me water, om dat lege en trillige gevoel te voorkomen. Werkt prima voor mij.

Aan 1 schepje heb ik al genoeg om lekker te kunnen trainen. Als ik teveel neem dan ga ik als een gek 3 uur trainen en had laatst me benen toen zo zwaar getraind dat ik de dag erna niet eens normaal meer kon lopen haha...

Aan 1 schepje heb ik al genoeg om lekker te kunnen trainen. Als ik teveel neem dan ga ik als een gek 3 uur trainen en had laatst me benen toen zo zwaar getraind dat ik de dag erna niet eens normaal meer kon lopen haha...

Lol, daar heb ik geen supps voor nodig hoor :rolleyes:

Haha ja zonder gaat het ook lekker maar omdat ik nu NO-Xplode gewent ben geraakt kan ik met dat spul veel langer door zonder dat het me gaat vervelen, je bent niet meer moe, voelt je topfit en je merkt gewoon dat je een veel betere pomp krijgt, je tilt zwaarder, meer herhalingen en all je spieren worden gewoon kei en kei hard. Dat gevoel is niet te overtreffen met een training zonder. Mja als jij lekker traint naturel wat ik de eerste 9 maanden van de 11 ook heb gedaan blijf dat dan lekker rustig doen want ook daar kon ik altijd veel voldoening uit halen. Maar toch kies ik voor de luxevoordelen van creatine producten etc. Het geeft me die extra boost die ik nét nodig heb.

Haha ja zonder gaat het ook lekker maar omdat ik nu NO-Xplode gewent ben geraakt kan ik met dat spul veel langer door zonder dat het me gaat vervelen, je bent niet meer moe, voelt je topfit en je merkt gewoon dat je een veel betere pomp krijgt, je tilt zwaarder, meer herhalingen en all je spieren worden gewoon kei en kei hard. Dat gevoel is niet te overtreffen met een training zonder. Mja als jij lekker traint naturel wat ik de eerste 9 maanden van de 11 ook heb gedaan blijf dat dan lekker rustig doen want ook daar kon ik altijd veel voldoening uit halen. Maar toch kies ik voor de luxevoordelen van creatine producten etc. Het geeft me die extra boost die ik nét nodig heb.

Veel mensen zeggen dat Get diesel of JP8 oid nog beter werkt als NO Xplode, heb je dat al eens geprobeerd? :)

Nee nog nooit. Maar ik denk dat ik toch NO Shotgun misschien ga bestellen. Dat schijnt nog beter te werken en is toch evenduur.

lekker overdreven.

Haha ja ik overdrijf echt niet. Bij mij slaat het product erg goed aan en vind het gewoon erg lekker trainen en zal zeker met een vergelijkbaar iets door blijven gaan.

bij mij werkt het ook goed maar dat wil neit zeggen dat drie uur trainen goed voor je is ???

vind ik persoonlijk nog veel te veel maja ieder zijn ding ;)

goed product alleen werde mijn lichaam het wel gewoon na enkele weeken(6)

het zit vooral in je hoofd vind ik persoonlijk, wel goed spul echt een aanrader, maar het verlist zijn effect na een paar weken.

ik heb de NO-EXPLODE gebruikt in combinatie met CELLMASS en NITRIX.
staat bekend als de massstack van bsn. de nitrix is echt gek spul, ik slaag er in om 3 uur non-stop te trainen. Ik neem heel wat dextrose suikers tijdens de training. zodat ik mijn eigen spieren niet zou aanspreken als energievoorziening. normaal is een training van een uur optimaal, maar ik ben niet naar huis te krijgen als ik nitrix en no-explode gebruik.

de gewichten kon ik dagelijks verhogen, de reps gingen van 8 naar 12.
Als je eenmaal met dit traint, wil je nix anders... alhoewel ... 130euro voor de hele stack.
Da ze daar zo mong**l veel geld voor vrage is echt dom.

:haha::haha:

beter dan AAS?

staat bekend als de massstack van bsn. de nitrix is echt gek spul, ik slaag er in om 3 uur non-stop te trainen. Ik neem heel wat dextrose suikers tijdens de training. zodat ik mijn eigen spieren niet zou aanspreken als energievoorziening. normaal is een training van een uur optimaal, maar ik ben niet naar huis te krijgen als ik nitrix en no-explode gebruik.

Als je eenmaal met dit traint, wil je nix anders... alhoewel ... 130euro voor de hele stack.
je kan langer en harder trainen: true
maar krijg je daar dan effectief meer massa van?
je mag toch niet te veel suikers binne hebben ook niet (spierafbraak)
ik neemhet nu ook mar kgeloof er niet in... ik denk dat door die pomp je er even wat bufter uitziet maar ik denk niet dat je er effectief baat bij hebt

CHill, want ik train nu met nitrix en no-xplode, over een paar weken 4 weekjes stoppen en dan begin ik met volledig pakket. tot nu toe werkt dit al zalig bij mij, ben benieuwd of het nog beter kan :D

Verbaas me er iedere keer weer over hoe effectief dit spul voor anderen wel niet werkt. Opeens 4 reps meer kunnen? srry hoor, maar daar kan ik niet bij, trainde je voorheen wel hard genoeg dan?

Terug
Naar boven