XXL Nutrition

Review NO-XPLODE - BSN

Beoordeling:
star9.png
9/10 ++Aanrader
Soort supplement: Creatine + transportsysteemWat is de werking van dit supplement volgens de producent? Nitrous + Creatine + Mental FocusVoor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Bulken (groeien)Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 3 wekenHoe is de smaak van dit supplement? Ik had de Fruitpunch-smaak en die was aanvaardbaarWelke dosis heb je gebruikt? Eerste week 1,5 scoops, vanaf dan 2 scoops (2a3 aanbevolen) inname: op trainingsdagen 30 min voor training, anders op nuchtere maagWaar heb je het supplement gekocht? 1Fast400.comWelke extra voordelen gaf deze winkel? Lage prijsWat heb je voor dit supplement betaalt? $33,49Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? JaMijn review:
Het product op zich is uitstekend, ik vind enkel de prijs er een beetje over (en het is dan nog veel goedkoper dan op de meeste andere sites) als je voor 3 scoops per dag zou gaan want er zijn per pot 40 scoops aanwezig. En voor een deftige kuur moet je het toch een week of 6 à 8 nemen denk ik.

De pumps zijn goed en de krachttoename is ook serieus voelbaar (al vanaf de eerste dosis) en bovenal, je voelt je echt goed in je vel en veel zin om te trainen. Ik ga het nog kopen maar enkel nemen op dagen dat ik me niet zo goed voel of niet veel zin heb om te trainen. En ik zal het ook zeker gebruiken na mijn as kuur als extra motivering om toch te gaan trainen zonder gear :) Normaal dus een 10, maar wegens te duur een 9. Het is echt een aanrader.

no-xplode.jpg

Verbaas me er iedere keer weer over hoe effectief dit spul voor anderen wel niet werkt. Opeens 4 reps meer kunnen? srry hoor, maar daar kan ik niet bij, trainde je voorheen wel hard genoeg dan?

Over die andere kerel weet ik het niet, ik trainde alleszins zelf heel hard, ik kon er geen 4 reps bijdoen maar wel serieus wat verzwaren van gewicht. Om in te gaan op je stuk over hoe effectief dit werkt, heb maten waarbij het spul super werkt net zoals bij mij maar heb ook vrienden waarbij dit niks doet, en ze trainen allebei even hard.

't is zijn centen niet waard vind ik
't is een leuk gevoel soms en pomp ook leuk maar effectief massa ga je niet sneller krijgen naar mijn mening, dat ligt bij mij enkel aan mn voeding en slaappatroon (en het schema)

Ik ben vandaag voor het eerst begonnen met NO-XPLODE maar ben wel positief.
Als ik hier meer, langer en zwaarder mee kan trainen, krijg je toch automatisch ook meer massa?
uiteindelijk dan natuurlijk :) en in combinatie met goed voeding etc..
Na mijn gebruik van vandaag zie ik dat wel positief in..

Goed spul

Laatst bewerkt:
Ik ben vandaag voor het eerst begonnen met NO-XPLODE maar ben wel positief.
Als ik hier meer, langer en zwaarder mee kan trainen, krijg je toch automatisch ook meer massa?
uiteindelijk dan natuurlijk :) en in combinatie met goed voeding etc..
Na mijn gebruik van vandaag zie ik dat wel positief in..

Goed spul
ik weet dat ik zonder die spullen al OVER mn grenzen kon gaan door TE lang te trainen en te hard soms...
(waar de spierschade groter als het spierherstel is dus)
ok dan eet ik mss niet genoeg maar ik heb maar een klein lijf eh, ik doe mn best...

ik gain nu beter nu ik 1 a 1.5uur train ipv 2uur (+-)
en dan dingen gaan nemen wanner je niet voelt of je je grenzen overschrijdt... denk ni dat da baat bij spiergroei

maar de pomp is heel leuk en die alertheid da naar boven gaat ook

Ik train me suf en wil graag meer massa krijgen en meer kunnen drukken.
Door mijn gebruik nu hoop ik dat te kunnen bereiken :)
Maaar ga niet over de top hoor.
Had vandaag echt en voldaan gevoel na mijn training, heerlijk!
Net iets meer kunnen pakken en vaker...dat is mijn doel steeds een beetje meer meer meer haha
Hoeft niet ineens maar als dit spul mij elke x net dat kleine beetje meer kan geven ben ik tevreden.
Maar goed...net 1 dag gebruikt dus even afwachten of dat blijvend zal zijn natuurlijk hihi :)

Toen ik N.O.-Xplode de eerste keer had gebruikt leek het net drugs. Ik leek totaal van de buitenwereld afgesloten en mijn training leek maar 5 minuten te duren. Maar mijn kracht was niet echt beter geworden ofzo. Toen ik het de tweede keer gebruikte toen kreeg ik eigelijk alleen maar energy geen andere bijwerkingen ofzo. Ik vind het wel goed spul voor als je snel energy nodig heb. Alleen de smaak is echt verschrikkelijk.

't is zijn centen niet waard vind ik
't is een leuk gevoel soms en pomp ook leuk maar effectief massa ga je niet sneller krijgen naar mijn mening, dat ligt bij mij enkel aan mn voeding en slaappatroon (en het schema)

Jah daar kies je zelf voor natuurlijk, spijtig dat het bij jou niet zorgt voor massa-vorming.
Zelf heb ik uit eigen ondervinding massa-vorming door no-xplode zelf. Alleen al van no-xplode zelf 3kg pure spiermassa zonder extra te eten, gewoon intensievere trainingen hierdoor.

Vandaag ook mijn pot No-XPLODE ontvangen maar helaas zonder scoop lepel...Weet iemand hoeveel 1 scoop is? Er staat op de sticker niet hoeveel een scoop is behalve dat je een scoop moet nemen in het begin.. Verder heb ik ook Mammoth 2500 waar wel een scoop lepel bijzit waar 1 lepel ong 50 gram is...

Mocht iemand dit weten graag want ik gok nu maar wat!

Vandaag ook mijn pot No-XPLODE ontvangen maar helaas zonder scoop lepel...Weet iemand hoeveel 1 scoop is? Er staat op de sticker niet hoeveel een scoop is behalve dat je een scoop moet nemen in het begin.. Verder heb ik ook Mammoth 2500 waar wel een scoop lepel bijzit waar 1 lepel ong 50 gram is...

Even zoeken de scoop zit waarschijnlijk onderin, door het schudden tijdens de verzending.

Zo niet, zou ik even goed nagaan of je pot wel goed verpakt was toen je hem kreeg (bijv. plastic om de rand).

die prijs hier betaal je er 65 dollar voor in canada :D

1 scoop is ongeveer 20g. Ik meet zelf niet met scoops maar altijd met 20-40g.

Even zoeken de scoop zit waarschijnlijk onderin, door het schudden tijdens de verzending.

Zo niet, zou ik even goed nagaan of je pot wel goed verpakt was toen je hem kreeg (bijv. plastic om de rand).

Dank je, na het geheel over te hebben geheveld naar een schaal bleek hij er alsnog in te zitten...

1 scoop is ongeveer 20g. Ik meet zelf niet met scoops maar altijd met 20-40g.

Dank je, altijd handig om als maatstaaf te gebruiken!

Excuus voor dit bericht maar ik dacht na veel schudden en zoeken dat hij er echt niet in zou zitten..

Dank je, na het geheel over te hebben geheveld naar een schaal bleek hij er alsnog in te zitten...

Dank je, altijd handig om als maatstaaf te gebruiken!

Excuus voor dit bericht maar ik dacht na veel schudden en zoeken dat hij er echt niet in zou zitten..

Np zeh, zolang als ik iets heb kunnen helpen ;)

Graag gedaan, schepje werkt toch handiger vind ik persoonlijk.

Mijn potten van N.O.-Xplode en Cellmass zijn bijna op. Ik heb na deze kuur veel kracht gewonnen, 2 kilo spiermassa en erg goed op getraind keer op keer.
Vond wel dat het effect wel wat afnam na een tijdje, mja dat was te verwachten.
Het product doet wat het zegt en houd gelukkig geen vocht vast.
Ik stop nu even een tijd met creatine producten etc omdat ik nu gewoon weer lekker naturel ga trainen en kijken hoe dat weer gaat.
Ben daar wel benieuwd naar en lijkt me ook wel wat beter voor me ontwikkeling van me spieren omdat ik nog volop in de groei ben.
Mja tis wel een aanrader, maar denk dat er vast wel goedkopere alternatieven zijn.
Vooral voor het product Cellmass, daar betaal je echt voor het merk en niet eens de fantastische werking. Creatine Ethyl Esther of producten van www.vitalife.com doen wel hetzelfde alleen is de dosering daarvan wat minder hoog.
Dan bedoel ik hoeveelheid milligram per keer dat je het inneemt.
Mja de prijs ook weer een heel stuk lager en grotere hoeveelheden.
Maar toch probeer het een keer uit als je net wat extra's nodig hebt. Maar ben er van overtuigd dat ik dat eigenlijk niet nodig had. Behalve als ik in de avond ging trainen dat ik niet meer lekker kon slapen vond ik wat minder aan het product. Mja dat is natuurlijk logisch.
Oja, de smaak is in het begin niet al te lekker. De berry smaak is toch wel het beste. Die had een vriend van mij aangeschaft en die vond ik vergeleken met mijn lemon toch stukken beter. Maar de smaak went en uiteindelijk begint het zelfs lekker te worden omdat je er eigenlijk wel een beetje verslaafd aan bent geraakt:p

Mijn potten van N.O.-Xplode en Cellmass zijn bijna op. Ik heb na deze kuur veel kracht gewonnen, 2 kilo spiermassa en erg goed op getraind keer op keer.
Vond wel dat het effect wel wat afnam na een tijdje, mja dat was te verwachten.
Het product doet wat het zegt en houd gelukkig geen vocht vast.
Ik stop nu even een tijd met creatine producten etc omdat ik nu gewoon weer lekker naturel ga trainen en kijken hoe dat weer gaat.
Ben daar wel benieuwd naar en lijkt me ook wel wat beter voor me ontwikkeling van me spieren omdat ik nog volop in de groei ben.
Mja tis wel een aanrader, maar denk dat er vast wel goedkopere alternatieven zijn.
Vooral voor het product Cellmass, daar betaal je echt voor het merk en niet eens de fantastische werking. Creatine Ethyl Esther of producten van www.vitalife.com doen wel hetzelfde alleen is de dosering daarvan wat minder hoog.
Dan bedoel ik hoeveelheid milligram per keer dat je het inneemt.
Mja de prijs ook weer een heel stuk lager en grotere hoeveelheden.
Maar toch probeer het een keer uit als je net wat extra's nodig hebt. Maar ben er van overtuigd dat ik dat eigenlijk niet nodig had. Behalve als ik in de avond ging trainen dat ik niet meer lekker kon slapen vond ik wat minder aan het product. Mja dat is natuurlijk logisch.
Oja, de smaak is in het begin niet al te lekker. De berry smaak is toch wel het beste. Die had een vriend van mij aangeschaft en die vond ik vergeleken met mijn lemon toch stukken beter. Maar de smaak went en uiteindelijk begint het zelfs lekker te worden omdat je er eigenlijk wel een beetje verslaafd aan bent geraakt:p

Ja ik zou ook gewoon lekker naturel gaan trainen :p

Hallo mensen ik heb een vraagje, ik ben aant denken om dit product te gaan kopen maar ik twijfel tussen No-explode en Nos Ether van get diesel. Heb een pot Nos Ether leeg maar wil eigenlijk No explode ook eens proberen.

Iemand ervaring met beide producten?

Hallo mensen ik heb een vraagje, ik ben aant denken om dit product te gaan kopen maar ik twijfel tussen No-explode en Nos Ether van get diesel. Heb een pot Nos Ether leeg maar wil eigenlijk No explode ook eens proberen.

Iemand ervaring met beide producten?

Sorry nee, alleen met no-xplode...

Denk dat N.O.-Xplode wel wat beter is. Staat ook beter bekend. Anders is Dynamitize van Xpand ook een erg goed heb ik gehoord. Misschien wel beter dan N.O.-Xplode en NOS Ether Diesel

Terug
Naar boven