AndroidHealthClinic

Review NO-XPLODE - BSN

Beoordeling:
star9.png
9/10 ++Aanrader
Soort supplement: Creatine + transportsysteemWat is de werking van dit supplement volgens de producent? Nitrous + Creatine + Mental FocusVoor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Bulken (groeien)Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 3 wekenHoe is de smaak van dit supplement? Ik had de Fruitpunch-smaak en die was aanvaardbaarWelke dosis heb je gebruikt? Eerste week 1,5 scoops, vanaf dan 2 scoops (2a3 aanbevolen) inname: op trainingsdagen 30 min voor training, anders op nuchtere maagWaar heb je het supplement gekocht? 1Fast400.comWelke extra voordelen gaf deze winkel? Lage prijsWat heb je voor dit supplement betaalt? $33,49Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? JaMijn review:
Het product op zich is uitstekend, ik vind enkel de prijs er een beetje over (en het is dan nog veel goedkoper dan op de meeste andere sites) als je voor 3 scoops per dag zou gaan want er zijn per pot 40 scoops aanwezig. En voor een deftige kuur moet je het toch een week of 6 à 8 nemen denk ik.

De pumps zijn goed en de krachttoename is ook serieus voelbaar (al vanaf de eerste dosis) en bovenal, je voelt je echt goed in je vel en veel zin om te trainen. Ik ga het nog kopen maar enkel nemen op dagen dat ik me niet zo goed voel of niet veel zin heb om te trainen. En ik zal het ook zeker gebruiken na mijn as kuur als extra motivering om toch te gaan trainen zonder gear :) Normaal dus een 10, maar wegens te duur een 9. Het is echt een aanrader.

no-xplode.jpg

Dat niet maar paar jongens op me sportschool wel en die vonden Dynamitize een hevigere pomp geven en meer continuiteit. Ook heb effect van N.O.Xplode neemt gelijk af en word steeds minder dus..

Dat niet maar paar jongens op me sportschool wel en die vonden Dynamitize een hevigere pomp geven en meer continuiteit. Ook heb effect van N.O.Xplode neemt gelijk af en word steeds minder dus..

Miss dan is uittesten en review over doen hier op site? Jah het gevoel neemt idd af maar de resultaten blijven toch nog bij mij.

Ja dat wel maar kheb nu nog van Cellmass en N.O.-Xplode nog maar genoeg voor 2 trainingen dus ga er nog ff kort van genieten haha:p

Ja dat wel maar kheb nu nog van Cellmass en N.O.-Xplode nog maar genoeg voor 2 trainingen dus ga er nog ff kort van genieten haha:p

Ok Cvah^^. Btw de eerste 2 maanden nam het gevoel neit af bij mij, dan 4 weken gestopt met no-xplode en dan weer begonnen in combinatie emt nitrix. vanaf toen ging het nog maar na 2 weken was het gevoel dat de spieren volgepompt zaten voor de training weg... Nitrix werkt wel goed als extra tegen spierpijn en zet de aders open zodat er meer veodingstoffen wordne getransporteerd, dit verschil voel ik duidelijk... Hierna start ik met de mass stack voor 2 maanden. Wat ondervind jij zelf bij cellmass en no-xplode...

Ja veel meer uithoudingsvermogen, betere pomp, ook tijdens de training na ff rusten zijn me spieren weer volgeladen klaar om te liften en dankzij de cellmass veel minder last van spierpijn en alles voelt gewoon kei en kei hard aan en ziet er gewoon veel beter en gepompter uit. Ook krachtopbouw veel sneller en massa. Maar wil nu fftjes 3 maanden naturel hardcore trainen en dan erna misschien weer een supplement.

Ja veel meer uithoudingsvermogen, betere pomp, ook tijdens de training na ff rusten zijn me spieren weer volgeladen klaar om te liften en dankzij de cellmass veel minder last van spierpijn en alles voelt gewoon kei en kei hard aan en ziet er gewoon veel beter en gepompter uit. Ook krachtopbouw veel sneller en massa. Maar wil nu fftjes 3 maanden naturel hardcore trainen en dan erna misschien weer een supplement.

Nice maat, bedankt voor de info, en iets van proteïne shake dat je nog neemt?

Nee dat niet gewoon lekker veel eten. Maar ik eet alles wat los en vast zit en me vetpercentage vandaag late meten, 4.6% :p

Iemand die niet natural is heeft gejuiced. (AAS gebruikt)
Dus als je gewoon legale supps (NO Xplode) gebruikt ben je wel natural ;)

Ze zeggen dat dit een echte knaller is moet het zelf nog uitproberen

Veel bij mij in de gym krijgen hier krampen van in de darmen, ik weet niet hoe het bij jullie zit

Veel bij mij in de gym krijgen hier krampen van in de darmen, ik weet niet hoe het bij jullie zit

Zelf heb ik na 2 weken gebruik no-xplode en nitrix ook paar dagen wat last gehad van darmrommelingen. Maar dit was gelukkig vlug over. Wss hebben die personen gevoelige darmen:

Creatine kent nauwelijks ernstige bijwerkingen. Wel kunnen mensen met een gevoelige maag last krijgen van kramp en/of diarree maar dat is vaak het gevolg van overdosering (ook zou je last kunnen krijgen van winderigheid). Wanneer een gebruiker last heeft van diarree gaat dit vaak vanzelf over, bovendien is het risico op maagklachten groter wanneer creatine in poedervorm opgelost wordt in water, vaak helpt het ook om creatine in capsules in te nemen.

Komt uit http://nl.wikipedia.org/wiki/Creatine

Eergisteren NO-XPLODE besteld en vandaag heb ik het ontvangen ..

Maar er zit geen maatschepje bij :(

Dus het wordt weer met eetlepel , weet er iemand hoeveel schepjes eetlepel ik moet gebruiken ?
Ik wil er morgen aan gaan beginnen ..

Owja , moet ik het tijdens rustdagen doorgebruiken ?

Zit het maatschepje niet ergens onderin? Heb ik ook regelmatig last van.
Anders komt een flinke eetlepel vol wel aardig in de buurt volgens mij.

Zit het maatschepje niet ergens onderin? Heb ik ook regelmatig last van.
Anders komt een flinke eetlepel vol wel aardig in de buurt volgens mij.

Hahah Ja hij zat helemaal onderaan ..

Heel erg bedankt :D:D

Zo te merken gebruik jij het ook , ik ga er morgen mee beginnen zal ik met 2 schepjes beginnen of ?

En moet ik op rustdagen doorgaan met innemen ?

Hahah Ja hij zat helemaal onderaan ..

Heel erg bedankt :D:D

Zo te merken gebruik jij het ook , ik ga er morgen mee beginnen zal ik met 2 schepjes beginnen of ?

En moet ik op rustdagen doorgaan met innemen ?

begin met 1 schep en als je merkt dat je helemaal volgeladen zit met energie en de pomp na 30-45 min dan is dat genoeg. Voor maximaal resultaat ook op rustdagen, heb zelf gemerkt dat dit uiteindelijk wel verschil uitmaakte in herstel en spiervorming. Op rustdagen heb je genoeg aan 1 schep zowiezo ook op nuchtere maag. Dan is er geen prestatie nodig

Terug
Naar boven