XXL Nutrition

Review NO-XPLODE - BSN

Beoordeling:
star9.png
9/10 ++Aanrader
Soort supplement: Creatine + transportsysteemWat is de werking van dit supplement volgens de producent? Nitrous + Creatine + Mental FocusVoor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Bulken (groeien)Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 3 wekenHoe is de smaak van dit supplement? Ik had de Fruitpunch-smaak en die was aanvaardbaarWelke dosis heb je gebruikt? Eerste week 1,5 scoops, vanaf dan 2 scoops (2a3 aanbevolen) inname: op trainingsdagen 30 min voor training, anders op nuchtere maagWaar heb je het supplement gekocht? 1Fast400.comWelke extra voordelen gaf deze winkel? Lage prijsWat heb je voor dit supplement betaalt? $33,49Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? JaMijn review:
Het product op zich is uitstekend, ik vind enkel de prijs er een beetje over (en het is dan nog veel goedkoper dan op de meeste andere sites) als je voor 3 scoops per dag zou gaan want er zijn per pot 40 scoops aanwezig. En voor een deftige kuur moet je het toch een week of 6 à 8 nemen denk ik.

De pumps zijn goed en de krachttoename is ook serieus voelbaar (al vanaf de eerste dosis) en bovenal, je voelt je echt goed in je vel en veel zin om te trainen. Ik ga het nog kopen maar enkel nemen op dagen dat ik me niet zo goed voel of niet veel zin heb om te trainen. En ik zal het ook zeker gebruiken na mijn as kuur als extra motivering om toch te gaan trainen zonder gear :) Normaal dus een 10, maar wegens te duur een 9. Het is echt een aanrader.

no-xplode.jpg

dorian yates noxpump vind ik beter

Doe mij maar waar Frank zo goed op groeit, een animal stack ofzo :D

ik heb het gewoon bij xxl besteld :D

ja ik wil no xplod niet naar beneden halen want het is wel een goed product, maar mijn voorkeur gaat er niet heen.

mischien iets wat je overhaalt:p

Waarom? De smaak...

NOX Pump is hardcore van begin tot eind. Niet iedereen kan dat aan.

De vraag blijft eigenlijk daarom eenvoudig;

“Wat is belangrijker voor je? 30 minuten voor de training met ‘plezier’ bewijzen dat jij wel tot de klasse hoort die wel wat over heeft voor de extra laag spiermassa? Of een lekker drankje wegdrinken voor de training terwijl je met een schuin oog kijkt naar iemand met het fysiek dat jij eigenlijk zou willen hebben…”

en no xplod verminderd het effect na 3 weken dat zal iedereen nu wel weten nadat ze het gebruikt hebben toch?

ja ik wil no xplod niet naar beneden halen want het is wel een goed product, maar mijn voorkeur gaat er niet heen.

Waarom? De smaak...

“Wat is belangrijker voor je? 30 minuten voor de training met ‘plezier’ bewijzen dat jij wel tot de klasse hoort die wel wat over heeft voor de extra laag spiermassa? Of een lekker drankje wegdrinken voor de training terwijl je met een schuin oog kijkt naar iemand met het fysiek dat jij eigenlijk zou willen hebben…”

en no xplod verminderd het effect na 3 weken dat zal iedereen nu wel weten nadat ze het gebruikt hebben toch?

Nee dat zou mij nu niet overhalen want voor training maakt het mij ni uit hoe het smaakt maar wat erin zit. Wel ik heb nu al 2 keer 2 maand no-xplode gebruikt met 1 maand pauze tussen, en op één punt heb je gelijk, de pomp vermindert van voor de training maar mijn herstel blijft waanzinnig snel en mijn spieren blijven ook groeien. De pomp tijdens mijn eerste "kuur" van 2 maanden bleef wel altijd hevig, tijdens de 2de "kuur" van no-xplode ging de pomp pas weg. De groei is wel zo snel niet meer maar dat lijkt me logisch. Mijn vraag is eigenlijk over de NOX PUMP Formula. Heb je blijvende pomp maand na maand ? En zo jah moet je dan geen pauze inlassen i.v.m gewenning, want technisch went het lichaam aan alles.

ik gebruik het nu samen met een trainingspartner, we zijn er nu ongeveer 2 maanden mee bezig, en de pomp blijft altijd even goed, denk er wel aan dat je het op een nuchtere maag moet pakken, dus anderhalf uur voor je training niet eten, en dan een kwartier van te voren een zakje en het gaat lekker, maar ik kan hier denk ik ook niet meer over zeggen want deze topic gaat tenslotte over de no xplod, dus dan zeg ik maar weer even erbij dat no xplod ook erg goed is ( zo krijg ik niet weer een gele kaart hopelijk)

Waarom? De smaak...

:roflol: Waarom kijk ik nou ook in dit topic..

ik gebruik het nu samen met een trainingspartner, we zijn er nu ongeveer 2 maanden mee bezig, en de pomp blijft altijd even goed, denk er wel aan dat je het op een nuchtere maag moet pakken, dus anderhalf uur voor je training niet eten, en dan een kwartier van te voren een zakje en het gaat lekker, maar ik kan hier denk ik ook niet meer over zeggen want deze topic gaat tenslotte over de no xplod, dus dan zeg ik maar weer even erbij dat no xplod ook erg goed is ( zo krijg ik niet weer een gele kaart hopelijk)

jah nuchtere maag, steunt op zelfde principe als no-xplode. Zal er is over denken dan om te kopen wanneer er meer geld vrij is;). Thanks voor de reactie's al :cool:

ik heb dit spul een tijdje geleden ook gebruikt.
werkt wel ok vooral in t begin goeie pomp en sneller herstel.
revenge v3 leek wat meer te doen bij mij

No-Xplode heb ik ook ruim 2 maanden gebruikt en ik kan zeggen vol plezier

Ik was super tevreden over het product, want ik heb 8 weken achter elkaar gebruikt wat eigenlijk niet eens goed is en toch bleef het tot op het einde werken...

Ik merkte meteen futloos trainen de eerste weken toen ik was gestopt. Ik ging er in gewicht niet echt op achteruit, maar qwa energie wel heel veel.

Ik heb nu maandje rust gehad van creatine en ben nu begonnen met superpump 250, maar daar kom ik op terug bij de superpump review als ik wat langer gebruik

Heb vanmiddag een nieuwe pot no gekocht met een pot cellmass erbij, iemand ervaringen of adviesen hoeveel te gebruiken?

Heb vanmiddag een nieuwe pot no gekocht met een pot cellmass erbij, iemand ervaringen of adviesen hoeveel te gebruiken?

Zelf zou ik gaan voor 2dossisen no-xplode voor training en 2 dosissen cellmass op trainingsdagen volgens de instructies. En dan op non-trainingsdagen 1 dosis no-xplode en 1 dosis cellmass

Zelf zou ik gaan voor 2dossisen no-xplode voor training en 2 dosissen cellmass op trainingsdagen volgens de instructies. En dan op non-trainingsdagen 1 dosis no-xplode en 1 dosis cellmass

Ik heb deze stack ook besteld maar wat jij nu zegt lijk me niet logisch.
Waarom een pre-workout product op niet trainingsdagen gebruiken? gewoon zonde.

Ik heb deze stack ook besteld maar wat jij nu zegt lijk me niet logisch.
Waarom een pre-workout product op niet trainingsdagen gebruiken? gewoon zonde.

Lees wat er nog van ingrediënten inzitten bij no-xplode. Door dit te blijven nemen groeit je spiermassa veel beter... heb dit zelf ondervonden. Heb eerst 2maande met no-xplode getraind alleen op trainingsdagen en 4weken rust en daarna zoals het op de verpakking staat. Had veel betere resultaten. Spieren stonden langer harder en dikker.

Terug
Naar boven