XXL Nutrition

Review NO-XPLODE - BSN

Beoordeling:
star9.png
9/10 ++Aanrader
Soort supplement: Creatine + transportsysteemWat is de werking van dit supplement volgens de producent? Nitrous + Creatine + Mental FocusVoor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Bulken (groeien)Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 3 wekenHoe is de smaak van dit supplement? Ik had de Fruitpunch-smaak en die was aanvaardbaarWelke dosis heb je gebruikt? Eerste week 1,5 scoops, vanaf dan 2 scoops (2a3 aanbevolen) inname: op trainingsdagen 30 min voor training, anders op nuchtere maagWaar heb je het supplement gekocht? 1Fast400.comWelke extra voordelen gaf deze winkel? Lage prijsWat heb je voor dit supplement betaalt? $33,49Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? JaMijn review:
Het product op zich is uitstekend, ik vind enkel de prijs er een beetje over (en het is dan nog veel goedkoper dan op de meeste andere sites) als je voor 3 scoops per dag zou gaan want er zijn per pot 40 scoops aanwezig. En voor een deftige kuur moet je het toch een week of 6 à 8 nemen denk ik.

De pumps zijn goed en de krachttoename is ook serieus voelbaar (al vanaf de eerste dosis) en bovenal, je voelt je echt goed in je vel en veel zin om te trainen. Ik ga het nog kopen maar enkel nemen op dagen dat ik me niet zo goed voel of niet veel zin heb om te trainen. En ik zal het ook zeker gebruiken na mijn as kuur als extra motivering om toch te gaan trainen zonder gear :) Normaal dus een 10, maar wegens te duur een 9. Het is echt een aanrader.

no-xplode.jpg

Heb No-Explode ook gebruikt tijdens mijn bulk. Spiermassa groeide, spieren hard. Heerlijk spul

Ik vond het niet zo geweldig werken.. Je werd er soms juist een beetje suf en duizelig van :(

Voor mij werkt een blikje redbull net zo effectief.. maar goed bij iedereen is het persoonlijk maar ik zou het niet meer kopen omdat NO-explode niet veel effect bij mij heeft gehad ;)

Ik vond het niet zo geweldig werken.. Je werd er soms juist een beetje suf en duizelig van :(

Voor mij werkt een blikje redbull net zo effectief.. maar goed bij iedereen is het persoonlijk maar ik zou het niet meer kopen omdat NO-explode niet veel effect bij mij heeft gehad ;)

Miss ben je gevoelig voor cafeïne, hoelang heb je het gebruikt?

Miss ben je gevoelig voor cafeïne, hoelang heb je het gebruikt?

Ik heb een pot gebruikt en daarna gestopt. Het kan best zijn dat ik gevoelig ben voor cafeïne. In het begin werkte het spul ook erg op mijn darmen..

Maar dit is persoonlijk. Ik ben denk ik erg gevoelig voor de werkzame stoffen in NO xplode ;)

Ik heb een pot gebruikt en daarna gestopt. Het kan best zijn dat ik gevoelig ben voor cafeïne. In het begin werkte het spul ook erg op mijn darmen..

Maar dit is persoonlijk. Ik ben denk ik erg gevoelig voor de werkzame stoffen in NO xplode ;)

Spijtig voor je, hoop dat je een passend ander supplement kunt vinden :p

ik doe serieus al bijna een halfjaar met 1 pot.. kwart scoop op trainingsdagen dat ik uitgerust ben en halve scoop op trainingsdagen dat ik druk ben geweest, sta dan letterlijk te spacen en te schuimbekken in de sportschool.. en precies goed, als ik dan weg ga zakt het effect weg..

in het begin deed ik een hele scoop, dezelfde nacht niet geslapen.. ben blijkbaar erg gevoelig ervoor (drink ook nooit koffie ed) dus mensen die zeggen dat het duur is, niet voor mij iig

ook hoor ik haast iedereen klagen dat het effect afneemt namate je gewend raakt en je steeds meer moet nemen, ook dit merk ik niet.. het is dus persoonsgebonden

de boost die het geeft is heerlijk, tegen het euforische aan maar net niet eroverheen.. wat ik krijg van redbull ed is een soort zenuwachtige drukkend gevoel.. met no-xplode is het anders, subtieler maar toch knallen in de sportschool

sommige mensen zeggen dat je van pre-workout producten extra gaat zweten, dat komt volgens mij alleen omdat je je intensiteit opvoert en is dus een effect van je training en niet de pre-workout sub.

anyway super product, echt een aanrader.. geen slaperig gehang meer in de sportschool met halve werk, niet lullen maar brullen

ik doe serieus al bijna een halfjaar met 1 pot.. kwart scoop op trainingsdagen dat ik uitgerust ben en halve scoop op trainingsdagen dat ik druk ben geweest, sta dan letterlijk te spacen en te schuimbekken in de sportschool.. en precies goed, als ik dan weg ga zakt het effect weg..

in het begin deed ik een hele scoop, dezelfde nacht niet geslapen.. ben blijkbaar erg gevoelig ervoor (drink ook nooit koffie ed) dus mensen die zeggen dat het duur is, niet voor mij iig

ook hoor ik haast iedereen klagen dat het effect afneemt namate je gewend raakt en je steeds meer moet nemen, ook dit merk ik niet.. het is dus persoonsgebonden

de boost die het geeft is heerlijk, tegen het euforische aan maar net niet eroverheen.. wat ik krijg van redbull ed is een soort zenuwachtige drukkend gevoel.. met no-xplode is het anders, subtieler maar toch knallen in de sportschool

sommige mensen zeggen dat je van pre-workout producten extra gaat zweten, dat komt volgens mij alleen omdat je je intensiteit opvoert en is dus een effect van je training en niet de pre-workout sub.

anyway super product, echt een aanrader.. geen slaperig gehang meer in de sportschool met halve werk, niet lullen maar brullen

wat een AAS effect he :roflol:

wat is AAS? (yes i'm new on the board)

Ik zal hier ook ff mijn review geven.

Ik ben normaal een beetje sceptisch over al die supplementen-bullshit daar het vaak geen bewezen significante verbetering geeft, maar ik heb no-xplode een kans gegeven op aanraden van een paar maatjes van mij.

Mijn neef zei bijvoorbeeld; "die no-xplode ken je dat? damn dat is echt heftig spul man. Ik kan het niet echt uit leggen, ik vond het echt heftig. Ik ben zelf gestopt met gebruiken ik kon er niet zo goed tegen"
Een ander maatje (anabolenspuiter bij het leven) was ook enthousiast over no-xplode. Hij werd er wel aardig opgefokt van.

In ieder geval; ik dacht wat een bullshit, maar toch nieuwsgierig en ff checken.

Mijn ervaring tijdens een aantal dagen gebruik;

Op 1,5 tot 2 scoops;

Tijdens mijn standaard pre-work out mental voorbereiding kijk ik altijd een dik filmpje op internet of ga ik op bed liggen met hatebreed ofzo in de stereo.

30 min na het innemen van no-xplode kreeg ik ineens een soort rush, en soort agressie. Ik had echt de drang om wat te doen.
De eerste keer zat ik gewoon te schaduwboksen voor de spiegel. Ho bro safe your energy, dacht ik nog.

In de rit naar de gym begin ik al te zweten. Ik heb het warm, rij met beiden ramen open. Vreemd, normaal doe ik dat niet.
En in de gym merk ik zeker een betere focus. Agressief, zin om te trainen, zin om pijn te lijden. Ik ben niet significant sterker, maar ik heb wel een betere focus en drive. M'n trainingen gaan sneller, voelen beter aan.

Na de training voel ik me echt verrot, vaag. Wazig. Ik heb een zenuwachtig gevoel in m'n maag; net alsof ik voor een volle zaal een presentatie moet houden, zoiets. Een beetje misselijk. Ik heb het warm, zweet meer. Ik kan me niet zo heel goed concentreren, net alsof ik een beetje dronken ben. Het ****ed echt een beetje met m'n brains, ik wil niet zeggen dat ik depressief ben de uren na m'n training, maar wel duf en afwezig.

Ik begrijp nu precies wat m'n neef bedoelt met; ik kan het niet zo goed handelen.

Ik ben niet zo snel enthousiast over een product maar no-xplode is zeker een aanrader, het doet echt wat met je brains.

Als je no-xplode goed timed dan heb je echt betere trainingen; je bent een beest in the gym. Je moet er wel een beetje voor "open staan", je moet zelf ook meewerken aan het placebo-effect. Maar who cares, als het werkt dan werkt het.
Maar na de training ben je echt wat verrot; een apart misselijk, zenuwachtig, wazig en onbehaagelijk gevoel. Dat moet je maar kunnen handelen.

Ik ben van plan om no-xplode een aantal dagen ON en dan een aantal dagen OFF te gebruiken, om niet te wennen aan het effect.

Ik hoor van iedereen dat Crack nog heftiger is, die ga ik hierna proberen.
Ben benieuwd, om eerlijk te zijn vind ik No-xplode al redelijk leip.

Ik heb zo'n 4 weken No-Xplode gebruikt, in het begin problemen gehad met de juiste dosering te vinden. Voor mij werkte in het begin een lage dosering (1 schepje) en daarna opgevoerd naar 2 schepjes. Heb hierdoor een aantal supertrainingen gehad, flinke pomp en enorm veel energie en kracht. Maar ook een berg k*ttrainingen, concentratieproblemen, duizelig, misselijk :(
Dus voor mij geen No-Xplode meer
.

die sides heb ik ook, maar altijd na de training. Tijdens de training alleen een betere focus en drive.

Vandaag even getest, pomp was inderdaad beter..
Maar trillende handen, en zenuwachtig zijn wel de nadelen!!Niet echt een product dat ik zou kopen...

Grtz

trillende handen vielen mee bij mij, wel een zenuwachtig en apart gevoel.
soort stilte voor de storm gevoel...

Bij mij was het hoofdzakelijk goed voor m'n conditie door 't sprinten naar de plee, een keer of 4 tijdens m'n training.

1 scoop genomen, geen effect
3 scoops genomen, nog geen effect

Ik gebruik nu een week No-explode op trainingsdagen één scope, 30 min voor de training op een lege maag!

Tijdens de training kan ik beduidend zwaarder trainen, behaal goede resultaten. No- explode geeft net even het extra zetje om tijdens de training iets verder te komen. In mijn ogen prima te doen een maand voor de vakantie. Daarna stop ik er mee en ga ik weer trainen zonder No- explode.

Dus prima ervaring met No-explode.

Zeer tevreden over dit product.Maakt waar wat het belooft.

Dinsdag nog maar eens een keertje geprobeerd, zag de pot staan en dacht, ik probeer nog eens op lege maag + NO Xplode te trainen.
Voor de afwisseling keertje schouders + Biceps getraind, en God 't ging lekker. Weet nu nog niet of 't door de NO kwam, maar 't was echt een heerlijke training, dikke pomp, die ook de dag erna nog enigzins aanhield.

Misschien 't product toch maar een herkansing geven :P

super product , als je thuiskomt heb je alweer zin om te trainen niet normaal :cool:

Terug
Naar boven