XXL Nutrition

Review NO-XPLODE - BSN

Beoordeling:
star9.png
9/10 ++Aanrader
Soort supplement: Creatine + transportsysteemWat is de werking van dit supplement volgens de producent? Nitrous + Creatine + Mental FocusVoor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Bulken (groeien)Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 3 wekenHoe is de smaak van dit supplement? Ik had de Fruitpunch-smaak en die was aanvaardbaarWelke dosis heb je gebruikt? Eerste week 1,5 scoops, vanaf dan 2 scoops (2a3 aanbevolen) inname: op trainingsdagen 30 min voor training, anders op nuchtere maagWaar heb je het supplement gekocht? 1Fast400.comWelke extra voordelen gaf deze winkel? Lage prijsWat heb je voor dit supplement betaalt? $33,49Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? JaMijn review:
Het product op zich is uitstekend, ik vind enkel de prijs er een beetje over (en het is dan nog veel goedkoper dan op de meeste andere sites) als je voor 3 scoops per dag zou gaan want er zijn per pot 40 scoops aanwezig. En voor een deftige kuur moet je het toch een week of 6 à 8 nemen denk ik.

De pumps zijn goed en de krachttoename is ook serieus voelbaar (al vanaf de eerste dosis) en bovenal, je voelt je echt goed in je vel en veel zin om te trainen. Ik ga het nog kopen maar enkel nemen op dagen dat ik me niet zo goed voel of niet veel zin heb om te trainen. En ik zal het ook zeker gebruiken na mijn as kuur als extra motivering om toch te gaan trainen zonder gear :) Normaal dus een 10, maar wegens te duur een 9. Het is echt een aanrader.

no-xplode.jpg

Heel tevreden over, kan goe trainen maar na een uur alles geven is het vat wel af :D
Zal mss aan mijn conditie liggen maar in ieder geval blijf ik zeker niet treuzelen als ik begin te trainen

Ik heb zelf de combi besteld bij xxl kom zelf net uit een deftige kuur van 14 weken!, maar heb vandaag me eerste 2 scoops no explode genomen 60 min voor training en moet zeggen je krijgt er idd wel lkkre drive van en valt idd ook beetje zwaar op de maag,maar dat mag geen probleem zijn. Na training ook nog 1 scoop cellmass erachteraan genomen daar voelde ik trouwens niets van!Wie heefdt nog meer de combi gebruikt en kun je vertellen hoe het vordert in de opvolgende weken dat je het gebruikt?, ben benieuwt naar jullie bevindingen hiermee!
M.v.g een beesje in de maak

Heb ook een potje , ben benieuwd of het iets doet. Ben normaal niet echt gevoelig voor dit soort dingen.

Ik ben van plan om na de vakantie het te gebruiken.

Met 3/4 trainen + 3500cal + rust

Trainingsdagen - 1/2 scoops No-Explode voor de training - Crea Mono na de training
Rust dagen - Creatine Mono bij ontbijt en avond eten

Zou zoiets goed zijn ?

ik heb dit spul nu ook en ik gebruik het nu 3 weken ongeveer, ik neem nu 2.5 scoop maar ik vind het effect niet echt heel sterk ofzo, ik kreeg er wel een goede pomp van maar de energie die je er van zou moeten krijgen heb ik niet ervaren. ik train er verder wel lekker op maar voor dit geld heb je wat beters denk ik. ik geef het een 7.5

nog mensen die de smaak ongeloofelijk walgelijk vinden? duurt 10 mins voor het binnen is bij mij, probeer het binnen te werken maar **** zo moeilijk
tips voor betere smaak?

nog mensen die de smaak ongeloofelijk walgelijk vinden? duurt 10 mins voor het binnen is bij mij, probeer het binnen te werken maar **** zo moeilijk
tips voor betere smaak?

ik ken het probleem, wat helpt; voordat je begint met drinken jezelf ff goed bij je ballen pakken en voelen of ze er nog zitten.
Zoja; zeg tegen jezelf dat je je niet zo moet aanstellen en drink die giftige zooi op.

Zonee; go see a doctor.

ik ken het probleem, wat helpt; voordat je begint met drinken jezelf ff goed bij je ballen pakken en voelen of ze er nog zitten.
Zoja; zeg tegen jezelf dat je je niet zo moet aanstellen en drink die giftige zooi op.

Zonee; go see a doctor.

:roflol:

K'vind de smaak nog goed , juist op het einde als er wat poeder blijft hangen ,... maar dan doeje er gwn nog wat water bij he ;)

je neus dicht knijpen en in 1 keer dor drinken, ook niet teveel water nemen want dan hoef je maar een paar slokken te nemen en dan gewoon een glas water er meteen achter aan

Pomp is goed! word er alleen misselijk van.
smaak... Tja, beetje-knetter-kauwgom-achtig-iets

tips voor betere smaak?

Meen je dat? ik vind noxplode echt heerlijk lekker;)
De lekkerste sup die ik heb gebruikt.

En het werkt ook nog eens. binnenkort ga ik deze weer bestellen.
Ik zou deze sup een 9 geven.

Meen je dat? ik vind noxplode echt heerlijk lekker;)
De lekkerste sup die ik heb gebruikt.

En het werkt ook nog eens. binnenkort ga ik deze weer bestellen.
Ik zou deze sup een 9 geven.

Ja vind ik ook wel :D No-xplode is echt lekker, heb al verschillende preworkouts geprobeerd maar deze staat nog steeds bovenaan bij mij. Het effect is uiteraard verschillend van persoon tot persoon, dat wel ;)

Dit is echt een topproduct! Zoals al eerder vermeld, een half-uurtje na inname, voel je de energie en focus door je lijf giere, en je sloopt de gym! De pomp is ook echt bruuuut.

Ik merk duidelijk een verschil in spiertoename!!

AANRADER

Heb me net nieuw potje gekocht , ga er lekker mee ^^

klote
in 3 weken dat ik het pak (rond 18u op trainingsdagen) telkens tot 5-6 u snachts wakker liggen als ik tegen 22u al men gsm, pc, tv,... uitzet.

dacht altijd dat het toeval / stress van herex was, en omdat ik al altijd slecht geslapen heb, maar zie het nu eindelijk in.

andere revieuws klinken goed, raar dat alleen ik er last van heb..

Terug
Naar boven