XXL Nutrition

Review NO-XPLODE - BSN

Beoordeling:
star9.png
9/10 ++Aanrader
Soort supplement: Creatine + transportsysteemWat is de werking van dit supplement volgens de producent? Nitrous + Creatine + Mental FocusVoor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Bulken (groeien)Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 3 wekenHoe is de smaak van dit supplement? Ik had de Fruitpunch-smaak en die was aanvaardbaarWelke dosis heb je gebruikt? Eerste week 1,5 scoops, vanaf dan 2 scoops (2a3 aanbevolen) inname: op trainingsdagen 30 min voor training, anders op nuchtere maagWaar heb je het supplement gekocht? 1Fast400.comWelke extra voordelen gaf deze winkel? Lage prijsWat heb je voor dit supplement betaalt? $33,49Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? JaMijn review:
Het product op zich is uitstekend, ik vind enkel de prijs er een beetje over (en het is dan nog veel goedkoper dan op de meeste andere sites) als je voor 3 scoops per dag zou gaan want er zijn per pot 40 scoops aanwezig. En voor een deftige kuur moet je het toch een week of 6 à 8 nemen denk ik.

De pumps zijn goed en de krachttoename is ook serieus voelbaar (al vanaf de eerste dosis) en bovenal, je voelt je echt goed in je vel en veel zin om te trainen. Ik ga het nog kopen maar enkel nemen op dagen dat ik me niet zo goed voel of niet veel zin heb om te trainen. En ik zal het ook zeker gebruiken na mijn as kuur als extra motivering om toch te gaan trainen zonder gear :) Normaal dus een 10, maar wegens te duur een 9. Het is echt een aanrader.

no-xplode.jpg

Toen ik No-Xplode voor het eerste gebruikte had ik een enorme boost en lag ik ook vaak wakker en trainde als een gek maar heb het nu half jaar later weer gehaald en nu ga ik er stukken minder hard op. Wel lekkere energie en pomp en wel wat beter uithoudingsvermogen maar niet maar als voorheen.

ja als je het om 18 uur pakt kan je niet slapen klopt heb ik ook met crack daarom train ik nou s morgens en dan kan je goed slapen

Ja, dat is wel beter, ik train nu mmeestal rond 4/5/6 uur en dat lukt het prima. Als je rond 8/9 uur gaat trainen lig je idd wakker.

njah kan niet anders ivm met school en nu tijdens vakantie herex.. tja zonder dan

Gaf mij ook een heerlijke pomp deze zooi, jammer dat het effect na enkele weken steeds minder werd maar als het werkte voelde het verdomt goed! Gvd wel vaak gehad dat de dop zowat van mijn bidon spoot bij het shaken. :roflol: alles zat eronder.

MMMM 2 keer gebruikt en niet echt "het" goede gevoel gehad..... zoals bij Crack...

Waarschijnlijk moet ik maar even maandje geen "Troep" meer nemen en dan weer wat rotzooi nemen.....

Dan maar even de focus op de voeding... ;)

gisteren voor het eerst een pre workout gebruikt. in dit geval dan uiteraard NO-Xplode.

trainen ging als een MF. alle oefeningen gingen een stuk beter dan de week ervoor.
in het begin een beetje licht in het hoofd maar eenmaal op de sportschool mega energie.

maar wat een vieze smaak zeg. zo zoet dat je tanden er bijna uitvallen.

Vraagje:
Ik lees dat je dit op een lege maag moet innemen.
Is het zoveel slechter als ik eerst een warme maaltijd neem, daarna NO-XPLODE en 45 los ga in de sportschool?

Vraagje:
Ik lees dat je dit op een lege maag moet innemen.
Is het zoveel slechter als ik eerst een warme maaltijd neem, daarna NO-XPLODE en 45 los ga in de sportschool?

Als je NO Xplode na een maaltijd neemt zal de opname van de NO Xplode langer duren omdat het één grote brei vormt met de maaltijd die nog in je maag zit.

Als je NO Xplode na een maaltijd neemt zal de opname van de NO Xplode langer duren omdat het één grote brei vormt met de maaltijd die nog in je maag zit.

Ok, bedankt voor het antwoord. :thumbup:
Maar eens kijken hoe ik dit ga doen dan.

Echt top spul!

Merk wel dat de werkking minder wordt na een lange tijd.

Vandaag voor het eerst (ook voor het eerst een NO product) een tester gebruikt, mijn bevindingen:

+ Betere focus,
+ Beter uithoudingsvermogen,
+ Goeie pomp,
+ Benen zijn kapot en doen meer pijn als anders.

- Een extreme boost had ik er niet van (verhalen gehoord over tintelingen, niets van gemerkt)

Vandaag is ook mijn pakketje Nox Pump binnengekomen, die ga ik vrijdag testen. Ben erg benieuwd, hoor er bijna alleen maar goeie dingen over en kan nu mooi vergelijken.
Nu slapen, voel de NO-Xplode gelukkig niet meer, zal geen probleem zijn.

Noxplode is echt un top product, ik heb een pot gebruikt een tijd geleden en je knalt er echt mee door je voegen heen. Vooral de focus op het behalen van je prestatie op dat moment is op een of andere manier ook groter.

Voor de rest ook prima pump.

Ik wil graag nu weer un nieuw potje gaan halen, maar ik zit momenteel in een creatine kuur van 6 weekjes, en ik weet nog niet zo goed of dit samengaat. Wellicht heeft iemand hier ervaring mee?

grtz

Noxplode is echt un top product, ik heb een pot gebruikt een tijd geleden en je knalt er echt mee door je voegen heen. Vooral de focus op het behalen van je prestatie op dat moment is op een of andere manier ook groter.

Voor de rest ook prima pump.

Ik wil graag nu weer un nieuw potje gaan halen, maar ik zit momenteel in een creatine kuur van 6 weekjes, en ik weet nog niet zo goed of dit samengaat. Wellicht heeft iemand hier ervaring mee?

grtz

Ja:D
Dit gaat zeker goed samen, sterker nog dit maakt het effect nog beter daar je ook maximaal profiteert van de werking van creatine.

Trainingsdagen:
's ochtends creatine
voor de training No Xplode

Rustdagen:
's ochtends en eventueel 's avonds creatine
(geen No Xplode)

Succes!

BOys bedankt voor de meningen over het slaapgedrag als je traint in de avond!!! Wil dit product echt al heel lang graag proberen, maar ik meot savbonds trainen ivm werk. Gezien er meerdere mensen het eens zijn dat je niet kan slapen, zal ik het dan ook maar niet halen en gewoon voor een normale NO/crea combi gaan... zonder HULK effecten :)

heb een sample gehad van NO-explode alleen gebruik in normaal RPM maar kan ik dit combineren aangezien het beide pre-workouts zijn?

wellicht kun je ze om en om gebruiken;)

Vandaag pot no xplode binnen, vanavond maar eens proberen:D

Terug
Naar boven