Fitness Seller

Review NO-XPLODE - BSN

Beoordeling:
star9.png
9/10 ++Aanrader
Soort supplement: Creatine + transportsysteemWat is de werking van dit supplement volgens de producent? Nitrous + Creatine + Mental FocusVoor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Bulken (groeien)Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 3 wekenHoe is de smaak van dit supplement? Ik had de Fruitpunch-smaak en die was aanvaardbaarWelke dosis heb je gebruikt? Eerste week 1,5 scoops, vanaf dan 2 scoops (2a3 aanbevolen) inname: op trainingsdagen 30 min voor training, anders op nuchtere maagWaar heb je het supplement gekocht? 1Fast400.comWelke extra voordelen gaf deze winkel? Lage prijsWat heb je voor dit supplement betaalt? $33,49Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? JaMijn review:
Het product op zich is uitstekend, ik vind enkel de prijs er een beetje over (en het is dan nog veel goedkoper dan op de meeste andere sites) als je voor 3 scoops per dag zou gaan want er zijn per pot 40 scoops aanwezig. En voor een deftige kuur moet je het toch een week of 6 à 8 nemen denk ik.

De pumps zijn goed en de krachttoename is ook serieus voelbaar (al vanaf de eerste dosis) en bovenal, je voelt je echt goed in je vel en veel zin om te trainen. Ik ga het nog kopen maar enkel nemen op dagen dat ik me niet zo goed voel of niet veel zin heb om te trainen. En ik zal het ook zeker gebruiken na mijn as kuur als extra motivering om toch te gaan trainen zonder gear :) Normaal dus een 10, maar wegens te duur een 9. Het is echt een aanrader.

no-xplode.jpg

Ik heb gister met 3 scoops no xplode getraind voelde er niet zo heel veel van. ik heb de shake met 350 ml water gemaakt maar wat me opviel het schuimde best(heb niet geschud alleen geroerd) moet ik wachten tot dit schuim helemaal weg is?

Ik ben sinds vorige week vrijdag begonnen met de BSN stack met NO xplode. Moet zeggen dat het tot nu toe prima energie geeft. Geen nerveus gevoel, maar een goede boost om te trainen. Ik ben benieuwd wat het op de lange termijn gaat doen. Ik zal er tegen die tijd een review van maken. Al zal het dan om een stack review gaan mbt NO Xplode, Volumaize, en Cellmass.

beetje antiek topic maar bij de no explode staat: Neem op een nuchtere maag 2 tot 3 maatscheppen met 250 – 375 ml koud water of drank naar keuze, 30 tot 45 minuten voor de training. Eet niets of drink geen proteïne shake in het uur na het innemen van NO-Xplode.

dat betekend dus dat je ongeveer 2-3 uren voor je training niks mag eten omdat je de no explode op een lege maag moet nemen.... dit is natuurlijk niet goed. hoe doen jullie dat?

beetje antiek topic maar bij de no explode staat: Neem op een nuchtere maag 2 tot 3 maatscheppen met 250 – 375 ml koud water of drank naar keuze, 30 tot 45 minuten voor de training. Eet niets of drink geen proteïne shake in het uur na het innemen van NO-Xplode.

dat betekend dus dat je ongeveer 2-3 uren voor je training niks mag eten omdat je de no explode op een lege maag moet nemen.... dit is natuurlijk niet goed. hoe doen jullie dat?

toch 2uur voor inname van no-xplode zou ik niks eten, de werking is minder wanneer je nog hebt gegeten. Was bij mij alleszins toch.

toch 2uur voor inname van no-xplode zou ik niks eten, de werking is minder wanneer je nog hebt gegeten. Was bij mij alleszins toch.

ja en zonder eten train je ook niet goed.

eten, uurtje later NO. kwartier wachten, naar de gym rijden en trainen. zo doe ik het.

ja en zonder eten train je ook niet goed.

eten, uurtje later NO. kwartier wachten, naar de gym rijden en trainen. zo doe ik het.
oke, maar een uur is dat ook wel het maximale anders kan ik niet lekker trainen. ik ga het misschien bestellen als ergens een goeie aanbieding komt, waar hebben jullie het gekocht en wat hebben jullie ervoor betaald? btw zit er caffeine in? geen suiker toch?

oke, maar een uur is dat ook wel het maximale anders kan ik niet lekker trainen. ik ga het misschien bestellen als ergens een goeie aanbieding komt, waar hebben jullie het gekocht en wat hebben jullie ervoor betaald? btw zit er caffeine in? geen suiker toch?

Er zit wel caffeine in en ook suiker. Jah gewoon dan zien dat je maaltijd niet zo zwaar is dat die vlug verteert.

werd misselijk na het inemen van No-explode..
misshien omdat ik 2 schepjes heb gebruikt ipv 1.. wat ze wel adviseerden.
Had eerder crack gebruikt, wat wel goed werkte. Ging na tijdje naar 3 schepjes zelfs, om werking te verbeteren.

werd misselijk na het inemen van No-explode..
misshien omdat ik 2 schepjes heb gebruikt ipv 1.. wat ze wel adviseerden.
Had eerder crack gebruikt, wat wel goed werkte. Ging na tijdje naar 3 schepjes zelfs, om werking te verbeteren.

Dat kan, ik werd van sommige NO supplementen ook misselijk. Een lagere dosis kan het voorkomen, maar dat moet dan wel werken anders is het weggegooid geld.

no explode is overal even duur, namelijk 45 euries... weet iemand een goedkopere plek?

ik heb een staaltje no-xplode gekregen voor eens te proberen,maar ik neem nu een eiwittenshake,en hoe moet die ,no-xplode bij pakken,kan iemand mij ff raad geven aub?

NOxplode moet je op nuchtere maag nemen dus 2uur ervoor zowieso geen shake. En na NOxplode mag je 1 uur erna geen shake nemen d8 ik.

ik gebruik nu ook zo'n 2-3 weken no-xplode
het verschil in kracht toename merk je echt goed, en de energie blijft maar komen.
ook de toename van spieren gaat een stuk sneller nu..
ben echt tevreden erover^^

ook de smaak is niet verkeerd ( heb nu fruitpunch )
heb ook orange geprobeert, maar deze vond ik eigenlijk niet zo goed werken.. meschien een beetje raar omdat het alleen een andere smaak is..
heb ook 1 keer een paarse gehad, weet niet meer welke smaak dat was, het smaakte in ieder geval niet lekker, maar die voelde je wel goed. was dan wel ook de eerste keer dat ik toen een no-xplode pakte.

pak nu ongeveer 2 bijna volle schepjes voor elke training ( 3keer in de week.)
de prijs vind ik wel redelijk meevallen, als je het vergelijkt met het resultaat.

heb zelf ook crack geprobeerd, en no xplode doet het toch net ff beter.

grtz

Werkt echt goed bij mij vandaag voor de 2de maal ingenomen. Meer energie,meer kracht...wel een opgefokt gevoel.

wanneer ik nox pump om 19 uur nam kon ik die nacht niet zo goed in slaap vallen maar met de nieuwe no/explode heb ik dat niet en de smaak is 10 keer beter ook.

De enige pre-workout booster die voor mij werkt. Echt een enorme energierush krijg ik van dit spul! :)

Heb laatst proefmonster van dit product gebruikt. Mijn hartslag ging omhoog en had erge zin om te pompen. Alleen tijdens het trainen, kreeg ik een steek in mijn borstkas?? Iemand zelfde ervaringen mee gehad?

ik heb het ook gekocht,
ik neem 2 maatscheppen per keer en neem het 2x in de week half uurtje voor de training.
de smaak is echt super smerig smaakt naar afwasmiddel met siroop erin ( fruit punch )
en ja het geeft wel wat energie en pomp maar echt een goed product....nee

geef het 4/10 ook omdat het zo duur is

Terug
Naar boven