Fitness Seller

No Xplode Diarree

schiedammer

Cool Novice
Waardering
2
Lengte
1m75
Massa
98kg
Vetpercentage
22%
Hallo allemaal,

Ik gebruik No Xplode nu 1week en sinds ik het gebruik heb ik last van diarree, weet iemand of dit door de creatine komt die erin zit?

Ik neem 30/45minuten voor het trainen 1scoop ervan dus een overdosis zal het niet zijn vermoed ik.

Weet iemand hoe ik hier vanaf kom of kan komen en wat de oorzaak kan zijn?
Ik merk wel duidelijk verschil in mijn workout sinds ik het gebruik dus wil er liever niet mee stoppen.

Groet,

Schiedam

Is vaak gewenning, ik had ook toen ik met dit soort supps begon dat ik direct moest schijten en me maag op hol sloeg, maar nu heb ik dat niet meer.

• Topic Starter Topic Starter
Dus gewoon door blijven gebruiken dan gaat het vanzelf weg?

Bij mij wel, weet niet of het bij jou ook zal gebeuren.

Weet iemand anders misschien waardoor het kan komen? ???

Ik zit al weken met regelmatig diaree, opvallend altijd een paar uur na de training en de supplementen die ik daarbij neem. Maar welke is lastig als je zo 6 producten neemt. Na een voor een weglaten en uitproberen ben ik erachter denk ik. Ik kan niet tegen ZMA, ik kan waarschijnlijk niet goed tegen magnesium. Magnesium is nogal bekend om het feit dat het diaree veroorzaken kan. Gebruik jij dat veel? Zo ja test het eens uit door het even niet te nemen en verder andere producten wel.

het kan ja, ken wel meer mensen die aan de schijt gaan van creatine

ik alleen van ethyl ester bij mono no prblm

Ik zit al weken met regelmatig diaree, opvallend altijd een paar uur na de training en de supplementen die ik daarbij neem. Maar welke is lastig als je zo 6 producten neemt. Na een voor een weglaten en uitproberen ben ik erachter denk ik. Ik kan niet tegen ZMA, ik kan waarschijnlijk niet goed tegen magnesium. Magnesium is nogal bekend om het feit dat het diaree veroorzaken kan. Gebruik jij dat veel? Zo ja test het eens uit door het even niet te nemen en verder andere producten wel.

Ik gebruik alleen de no xplode momenteel en een whey na het trainen maar de whey gebruikte ik voor het gebruik van no xplode ook en toen had ik nergens last van.

Ik heb het ook een aantal uur na het trainen dat ik eerst heftige kramp krijg en daarna komt het. :(

Ik denk dat het komt door de hoeveel heid water wat je in 1 keer opzuipt (water te koud), en wat al gezegd is dat je lichaam het niet kent

ik ben een regelmatige gebruiker van no explode en heb ook wel eens last van de racepoep

Ik moet van allessssss Schijteenn maarrr daar heb ik ook de Schijtt aan! hahaha

Te veel sups is allemaal niet nodig mensen ! ! !

Als je de supplementen mafia moet geloven ziet je dag er zo uit.....

Opstaan.....

Creatine op een nuchtere maag....
Proteine shake....
2 tabs testobooster....
Eten....

3 uur later
2 tabs aminozuren
Eten....

proteine reep...
2 tabs testobooster...
Eten

3 uur later
2 tabs aminozuren...
2 tabs testobooster...
eten
pre workout supplement...

Tijdens workout....
Vitargo...
2 tabs amnozuren

Na workout...
creatine...
proteine shake...

Eten
2 tabs testobooster

Voor het slapen gaan...
Proteine shake + extra glutamine

Overdosis alles....

NO explode net weer besteldt

Een van de betere crea,s vind ik persoonlijk.

IS normaal, heb zelf ook wel eens als ik eens een ander merk whey neem na de 1e shake aan de schijt ga. Is een kwestie van gewenning na een paar keer is je maag/darmen eraan gewend.

Terug
Naar boven