AndroidHealthClinic

Review NO Xplode NT - BSN

Beoordeling:
star9.png
9/10 ++ Aanrader

• Soort supplement: Pre-workout shake
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent?

•Verhoogde trainingsintensiteit
    •Ongekende spierkracht
    •Uithoudingsvermogen en prestaite
    •Blijvende teoname in spiermassa
    •Geweldige spierpomps
    •Verbeterde opname van voedingsstoffen

• Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 1 training
  • Hoe is de smaak van dit supplement? Zeker niet slecht
  • Welke dosis heb je gebruikt? 1 zakje
  • Waar heb je het supplement gekocht? XXL Nutrition
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? Zeer snel in huis, gratis samples en pen, goedkoop
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? 56
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Ja, het is een goede pre workout booster

Mijn review:
Gisterenmiddag de nieuwe NO Xplode NT en Whey Delicious Sample Pack besteld bij XXL Nutrition. Vandaag om 11.20uur gaat de bel. Het is de postbode met een pakketje van XXL. Dat komt mooi uit, om 12 uur staat er namelijk een borst/tricpes training op de planning.

No XPlode zit voortaan in zakjes. Je krijgt er ook een soort van kokertje bij. Die komt waarschijnlijk van pas als je een half zakje, of anderhalf zakje wil gebruiken. Verder zit er in de doos een sample van Cellmass en een bigger is better pen. Altijd makkelijk, zo'n pen :D

Snel een shake maken. Ik neem een heel zakje samen met Dextro Juice Pro en Essential Amino Stack. De smaak is goed te doen, het smaakt naar lemon. Maar dat komt waarschijnlijk omdat ik de Dextro en EAS ook in lemon smaak heb..:p

Half uurtje later de auto in en opweg naar de gym. Halverwege krijg ik opeens een stoot energie. Ik kan bijna niet meer stil blijven zitten, en wordt er zelfs een beetje vrolijk van.

Aangekomen in de gym staat m'n trainingsmaatje al paraat. Godzijdank, wat ik wil, nee ik MOET trainen. De training gaat lekker, veel energie en veel zin om te trainen. Ook de pomp is duidelijk zichtbaar. Ik kijk wat vaker in de spiegel dan normaal ;)

Na 3 kwartier zit de training er normaal gesproken op. Borst en triceps zijn klaar. Maar ik wil nog niet stoppen, heb nog wat energie over. Dus ook nog even biceps er achteraan.

De pomp in m'n borst en armen is geweldig. Het was een heerlijke training. No Xplode NT is dus zeker een aanrader. Geen zenuwachtig gevoel zoals ik bij Crack heb. Maar gewoon veel energie, veel drive en een lekkere pomp. Het is een beetje vergelijkbaar met Supercharge en Unleash V2.

Na de training m'n sample van Cellmass genomen, samen met Dextro Juice en EAS. Nu thuis achter de laptop, met een heerlijke Whey Delicious Cappuccino shake. De pomp is nog steeds aanwezig, ik voel me goed en ben tevreden!

NOXplode NT XXL Nutrition.jpg

Laatst bewerkt:
Ben nu 2 weken bezig met NT goed spul enige probleem heb nu 2 zakjes nodig voor hetzelfde effect wat ik in het begin had en toen pakte ik 1 zakje mijn lichaam raakt altijd snel gewend aan de stoffen datzelfde had ik met Crack ook en andere supps.

Laatst bewerkt:
heb bij mn bestelling van Bodyfitshop( bedankt! :) ) wat samples ervan gehad die no xplode nt.. straks een rug training! zal even mn bevindingen doen.

btw.. ik train echt heerlijk op de normale no xplode dus we zullen zien of er verschil is ;)

Wat is nou het verschil met de gewone NO explode?
Behalve dan dat het in zakjes zit...

Wat is nou het verschil met de gewone NO explode?
Behalve dan dat het in zakjes zit...

Zitten per dosering minder calorien in NO xplode NT dan de gewone versie. Maar daarvoor pakken we NO xplode natuurlijk niet. We pakken het voor te knallen in de gym. Volgens mij is het een pure marketing truc, zakjes gebruiken zodat mensen het hele zakje gebruiken en sneller door de voorraad heen zijn. Verder zitten er niet grote verschillen tussen de twee. Ik houd het gewoon lekker bij de oude versie, kan ik ook zelf bepalen hoeveel scoops ik neem. In verhouding is deze ook veel goedkoper. 1025 gram voor +- 44 euro (40 trainingen als je twee scoops pakt, ik pak meestal minder) en No Xplode NT = 50 euro voor 30 trainingen dus.

NO Xplode

http://www.xxlnutrition.nl/BSN-M16/NO-Xplode-P145

NO Xplode NT

SUPPLEMENT FACTS
Serving Size: 1 Stick Pack (21.8g)‡ (22g)‡

Amount Per Serving
%Daily Value†
Calories
10

Total Carbohydrates
2g
< 1%†
Sugars
0g 1g **
Niacin (Vitamin B3)
20mg
100%
Folate (Folic Acid)
340mcg
85%
Vitamin B12 (Cyanocobalamin)
100mcg
1666%
Calcium
140mg
14%
Phosphorous
270mg
27%
Magnesium
80mg
20%
Sodium
580 mg
24%
Potassium
100mg
3%

N.O.-XPLODE™NT PROPRIETARY BLEND
19.5g
(Contains A Nutrient Suspension Matrix & Peak Power Delivery System*)N.O.-ALPHA FUSION*
**
L-Arginine Alpha-Ketoglutarate, L-Arginine Aspartate, L-Arginine Pyroglutamate, L-Citrulline-Malic Acid Interfusion , Milk Thistle Extract (50% Silymarin) (seed), L-Norvaline, Gamma-Butyrobetaine Ethyl Ester, L-Arginine Ethyl Ester DiHCL, L-Leucine Nitrate, L-Isoleucine Nitrate, L-Valine Nitrate, Magnesium Tanshinoate B, Gynostemma (90% Gypenosides) (leaf & stem)MYOGENIC ENDURA SHOT*
**
Creatine-Sodium Phosphate Matrix, Creatine-Alpha Aminobutyric Acid Matrix (Creatine AAB™), Malic Acid, Creatine Magnesium Chelate (Magna Power®), Betaine HCL, Sodium Bicarbonate, Beta-Alanine (CarnoSyn®), Citric Acid, Creatinol-O-Phosphate, Adenosine 5'Triphosphate Disodium (PEAK ATP®), NAD (Nicotinamide Adenine Dinucleotide), Fumaric acid, Succinic acidENER-NOOTROPIC XPLOSION*
**
N-Acetyl-L-Tyrosine, L-Tyrosine, Glucuronolactone, Methylxanthine (Caffeine), MCT's (Medium Chain Triglycerides)[Milk], Lesser Periwinkle (95% Vinpocetine, 98% Vincamine, 98% Vinburnine [whole plant] ), Toothed Clubmoss (1% Huperzine A) (aerial parts), Bacopa (20% Bacosides A&B) (whole plant)OXYGEN CAPACITY COMPOSITE*
**
Di-Calcium Phosphate, Di-Potassium Phosphate, Di-Sodium Phosphate, Cytidine 5' Monophosphate, Uridine 5' Monophosphate, Guanosine 5' Monophosphate, Adenosine 5' Monophosphate, Inosine 5' Monophosphate, Inositol HexaphosphateGLYCEROL HYDRATING POLYMERS*
**
Calcium Glycerophosphate, Potassium Glycerophosphate, Magnesium Glycerophosphate, Sodium GlycerophosphateINSULINO-MIMETIC MATRIX*
**
Taurine, Cinnulin-PF® (Cinnamon) (bark), Banaba (18% Colosolic acid) (leaf)†Percent Daily Values are based on a 2,000 calorie diet. **Daily Value

Zitten per dosering minder calorien in NO xplode NT dan de gewone versie. Maar daarvoor pakken we NO xplode natuurlijk niet. We pakken het voor te knallen in de gym. Volgens mij is het een pure marketing truc, zakjes gebruiken zodat mensen het hele zakje gebruiken en sneller door de voorraad heen zijn. Verder zitten er niet grote verschillen tussen de twee.

Lekker de oude NO Xplode pakken dus
Thanks

Zeer heftig spulletje en beter dan de gewone no-xplode en zeer handig die zakjes met een meneem buisje erbij ;) top Product echt aan te raden.

Mijn bf is 10% en was 4 maanden geleden 13% en gewicht is nu 98 kg :) kracht is zeker voorruit gegaan van 110 kg bench naar `130 kg bench in 4 maanden.

Lekker ook die pomp, ga nu 6 keer per week en herstel goed (natuurlijk dooor de juiste voeding)

+10 dus voor dit product.

Zeer heftig spulletje en beter dan de gewone no-xplode en zeer handig die zakjes met een meneem buisje erbij ;) top Product echt aan te raden.

Mijn bf is 10% en was 4 maanden geleden 13% en gewicht is nu 98 kg :) kracht is zeker voorruit gegaan van 110 kg bench naar `130 kg bench in 4 maanden.

Lekker ook die pomp, ga nu 6 keer per week en herstel goed (natuurlijk dooor de juiste voeding)

LOL, en ik maar denken dat pre workout boosters niet werken

Wel apart dat partyanimal2 hier zegt dat het fantastisch is en in een ander topic de pre-workout supps afkraakt
"BSN=ronny coleman" wordt je wel zo van deze supp?

En heb je de gewone NO xplode gebruikt? Wat was het meest aantoonbare verschil?

Eerste keer dat ik het gebruikte werd ik er misselijk van, maar dat was meer wennen want de 2e keer voelde ik hem keihard gaan werken. Echt top spul!

Prima smaak en een mooi product. Zakjes zijn 'convenient' (makkelijk) en daarom al een aanrader. De werking, daar ben ik minder enthousiast over. De oude N.O.-Xplode werkt wat mij betreft beter en is qua prijs voordeliger.

Mijn eerste post hier, dus hallo allemaal.

Ik heb het product vandaag bestelt heb er veel goede verhalen over gehoord en ook gezien hoe hard mensen kunnen trainen door dit spul :).

En Partyanimel bedoelde denk ik dat het niet zo werkt als ze suggereren, en je er niet zo uit gaat zien als "ronny Coleman" ook al zou je een hele pot op smikkelen?

Trainse allemaal,

Heb vandaag een testertje genomen en beviel opzich goed, ik vind de smaak alleen smerig op een of andere manier.
Het is een beetje die na-smaak en een raar gevoel in mijn maag, ach ik weet het ook niet, boeit ook niet.

Ik trainde er wel goed op. Geen zenuwachtig gevoel zoals ik had bij Crack of Xpand Xtreme Pump en ook niet heel erg energiek maar toch op een of andere manier zeker prestatieverhogend.
Minder snel moe, langere sets en een redelijke pomp.
Misschien dat ik een keer een pot bestel maar eerst mijn pot Xpand Xtreme Pump opmaken.

Vandaag een pot binnengekregen.

Heb laatst ook nox pump geprobeerd maar daar werd ik onrustig van. Voelde me niet relax (teveel caff?)

Ben benieuwd hoe deze werkt.

Gister een sample geprobeerd. Voelde er helaas niks van, behalve een bepaalde druk op mijn hoofd dat je ook krijgt na diverse energyblikjes. Geen extra energie, kracht, pomp of concentratievermogen.

Kon ook prima slapen (zo'n 4 uurtjes na inname van het product), nou moet ik er wel bij vermelden dan cafeïne nauwelijks effect heeft op mij.

Helaas.

Ik vind het niks en veel te duur. Had een paar proefzakjes en merkte vrij weinig, maar als ik 2 scoops met een kop erop van de eerdere n.o.xplode per dag neem, dan blaast alles veel meer op.
De energie + kracht die je krijgt is ook veel meer met de oude.

top product zelfs half zakje geeft harde pomp en energie !
alleen zoals alles bij BSN beetje prijzig maar zeker prijs/kwaliteit

Train s'avonds en elke keer als ik het gebruikte lag ik tot 02:00 wakker. Werd ik dus niet echt vrolijk van, ....en mijn omgeving ook niet! Werd er ook misselijk van. Voor mij was het dus geen succes. Gebruik nu VPX Shogun, minder pomp maar bevalt goed, geen problemen met wakker liggen.

Hey guyz, gotta question.
It just popped into my head. Like 15 years ago there was a Flemish study in the university i'am studying now. Make a long story short, 5mg per body weight (in Kg) of caffeine diminish the effects of creatine you are taken at the same moment...Caffeine blocks blocks intake of creatine.
But what about NO-xplode? there's caffeine in them AND creatine. And how about fast intake creatine like micronized or CEE? Because the study was with Creatine mono...
A lot of people say it's alright if you combine NO-xplode with creatine. And I don't see the logic in that... And what about that paradox inside A No-xplode bottle?

Thanx

Merijn

No explode aantal weken gebruikt, na een aantal weken word de werking minder tot je er aan twijfelt of je hem nog voelt. de doseringen moeten omhoog gezet worden om ze nog te voelen. Je kan ze af en toe afwillen met een andere pre workout formule zoals supercharger van labrada of iets. ik heb er een aantal keer wat van monster maize tussen gegooid. (carbs) had wel het gevoel dat die dan beter opgenomen worden in het bloed. Verder heb ik ook Cell Tech half jaartje gebruikt ( niet achter elkaar lang periode maar met tussen pauzes uiteraard)
Feit blijft dat het allemaal dure potten zijn etc. maar het is maar net wat je ervoor over hebt wat betreft de centen. ze werken wel maar na een aantal weken dus word het minder. Het beste raad ik aan switchen met 2 of 3 potten. maar dan word het dus een dure geintje. ik heb momenteel Supercharger en No explode liggen die ik af en toe meng met Monstermaize niet te veel anders word je vettig uiteraard

Terug
Naar boven