AndroidHealthClinic

Review NO Xplode NT - BSN

Beoordeling:
star9.png
9/10 ++ Aanrader

• Soort supplement: Pre-workout shake
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent?

•Verhoogde trainingsintensiteit
    •Ongekende spierkracht
    •Uithoudingsvermogen en prestaite
    •Blijvende teoname in spiermassa
    •Geweldige spierpomps
    •Verbeterde opname van voedingsstoffen

• Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 1 training
  • Hoe is de smaak van dit supplement? Zeker niet slecht
  • Welke dosis heb je gebruikt? 1 zakje
  • Waar heb je het supplement gekocht? XXL Nutrition
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? Zeer snel in huis, gratis samples en pen, goedkoop
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? 56
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Ja, het is een goede pre workout booster

Mijn review:
Gisterenmiddag de nieuwe NO Xplode NT en Whey Delicious Sample Pack besteld bij XXL Nutrition. Vandaag om 11.20uur gaat de bel. Het is de postbode met een pakketje van XXL. Dat komt mooi uit, om 12 uur staat er namelijk een borst/tricpes training op de planning.

No XPlode zit voortaan in zakjes. Je krijgt er ook een soort van kokertje bij. Die komt waarschijnlijk van pas als je een half zakje, of anderhalf zakje wil gebruiken. Verder zit er in de doos een sample van Cellmass en een bigger is better pen. Altijd makkelijk, zo'n pen :D

Snel een shake maken. Ik neem een heel zakje samen met Dextro Juice Pro en Essential Amino Stack. De smaak is goed te doen, het smaakt naar lemon. Maar dat komt waarschijnlijk omdat ik de Dextro en EAS ook in lemon smaak heb..:p

Half uurtje later de auto in en opweg naar de gym. Halverwege krijg ik opeens een stoot energie. Ik kan bijna niet meer stil blijven zitten, en wordt er zelfs een beetje vrolijk van.

Aangekomen in de gym staat m'n trainingsmaatje al paraat. Godzijdank, wat ik wil, nee ik MOET trainen. De training gaat lekker, veel energie en veel zin om te trainen. Ook de pomp is duidelijk zichtbaar. Ik kijk wat vaker in de spiegel dan normaal ;)

Na 3 kwartier zit de training er normaal gesproken op. Borst en triceps zijn klaar. Maar ik wil nog niet stoppen, heb nog wat energie over. Dus ook nog even biceps er achteraan.

De pomp in m'n borst en armen is geweldig. Het was een heerlijke training. No Xplode NT is dus zeker een aanrader. Geen zenuwachtig gevoel zoals ik bij Crack heb. Maar gewoon veel energie, veel drive en een lekkere pomp. Het is een beetje vergelijkbaar met Supercharge en Unleash V2.

Na de training m'n sample van Cellmass genomen, samen met Dextro Juice en EAS. Nu thuis achter de laptop, met een heerlijke Whey Delicious Cappuccino shake. De pomp is nog steeds aanwezig, ik voel me goed en ben tevreden!

NOXplode NT XXL Nutrition.jpg

Laatst bewerkt:
Daar heb ik ook last van wanneer ik Noxplode NT heb gebruikt.
Voor de rest geeft het veel energie en een goede pomp.

neem je ook cellmass erbij voor het slapen gaan? ik slaap daar door namelijk als een os!

ik gebruik noxplode&cellmass nu zo'n 4 weken, de pomp is wel erg goed en ik blijf ook mooi droog er mee.. alleen had ik met superpump250 veel meer energie tijdens de training... nu begin ik soms al na 30 minuten te gapen en doen...

Hallo,

Ik ben vrij nieuw in de fitness wereld. Ik train nu iets langer dan een jaar en ben pas begonnen met de cellmass bsn producten.

Ik lees hier verschillende verhalen over het product No Explode NT:

- misselijk
- vieze smaak
- niet meer kunnen slapen

Ik ervaar dit ook. De eerste keer dat ik het gebruikte was echt goed. Het lijkt wel of je een auto om kan gooien.

De tweede keer had ik dit gevoel niet. Vreemd.

Ook krijg ik vaak een misselijk en opgeblazen gevoel van dit product.

Nu heb ik een aantal vragen:

- kan je de Cellmass NT en No explode nt ook met bij een sapje aanmaken?
- Ik zie verschillende doseringen. Wat is nu het beste om te doen? Ook gebruiken op NIET trainings dagen? (No Explode NT)
- op de xxl site staat dat nu dit:
Let op: NO Xplode NT wordt niet meer gemaakt door BSN, komt dus ook niet meer terug.

Iemand enig idee waarom ze het niet meer maken?

Ps. nog tips welke andere pre workout goed of beter is?

Bedankt :)

Hallo,

Ik ben vrij nieuw in de fitness wereld. Ik train nu iets langer dan een jaar en ben pas begonnen met de cellmass bsn producten.

Ik lees hier verschillende verhalen over het product No Explode NT:

- misselijk
- vieze smaak
- niet meer kunnen slapen

Ik ervaar dit ook. De eerste keer dat ik het gebruikte was echt goed. Het lijkt wel of je een auto om kan gooien.

De tweede keer had ik dit gevoel niet. Vreemd.

Ook krijg ik vaak een misselijk en opgeblazen gevoel van dit product.

Nu heb ik een aantal vragen:

- kan je de Cellmass NT en No explode nt ook met bij een sapje aanmaken?
- Ik zie verschillende doseringen. Wat is nu het beste om te doen? Ook gebruiken op NIET trainings dagen? (No Explode NT)
- op de xxl site staat dat nu dit:
Let op: NO Xplode NT wordt niet meer gemaakt door BSN, komt dus ook niet meer terug.

Iemand enig idee waarom ze het niet meer maken?

Ps. nog tips welke andere pre workout goed of beter is?

Bedankt :)

misselijk: kan gebeuren, hangt er van af hoeveel je eet imo
smaak: volledig persoonlijk, ik vind ze allemaal heel lekker
niet meer kunnen slapen: hangt af wanneer je het neemt en hoeveel caffeïne je tijdens de dag binnen hebt

Dat opgeblazen gevoel kan je vermijden (mijn ondervinding toch) door je shake gewoon een paar minuten te laten rusten zodat het wat minder bruist.

Cellmass en NO xplode drink je best met water.

NO xplode hoeft niet op niet-trainingsdagen.

Geen idee waarom ze het niet meer maken. Je kan natuurlijk altijd de "oude" NO xplode nemen. Die was toch goedkoper dan de NT.:D

Laatst bewerkt:
Verkoopcijfers van NT vielen tegen. Vandaar dat ze het niet meer maken.

Holy shit. Dit was de enigste PWO die werkte bij mij.

Nu heb ik geen flauw idee of No Xplode wel werkt...

ik ben nu compleet gecrasht, heb net tijdens het werk in een stoel zitten slapen... ik gaap, branderige ogen, futloos, geen honger.... tips?

Misselijk van BSN NO Explode

Sinds 2 weken gebruik ik nu BSN NO Explode. Pomp e.d. is allemaal prima.

Echter voor mij 2 belangrijke minpunten: 1. misselijk gevoel in mijn maag, zelfs na twee weken, 2. warm gevoel en veel zweten.

Dat laatste stoort me wat minder. Maar dat misselijke gevoel. Als het niet door gewenning verdwijnt een reden om dit niet meer te gebruiken. Werkt contraproductief, leidt teveel af van de training. Voortdurend dat gevoel in je maag. Alsof je net niet over je nek gaat.

Heeft iemand hiermee ervaringen?

Is dit nu puur bedoeld als trainingsbooster, of ook om sneller van te groeien?

Ik wilde aan een goede crea beginnen, een verkoper hier in adam probeerde me toen dit middel aan te smeren maar ik vroeg me af of het zin heeft om een product te kopen met al die extra ´meuk´ erin.

Als het gewoon net zo goed werkt als een normale crea en misschien nog wat beter door al die extra´s dan wil ik t proberen, maar er zit zoveel zooi in dat ik bang ben dat de effecten van crea misschien deels in het gedrang komen...

Is dit nu puur bedoeld als trainingsbooster, of ook om sneller van te groeien?

Ik wilde aan een goede crea beginnen, een verkoper hier in adam probeerde me toen dit middel aan te smeren maar ik vroeg me af of het zin heeft om een product te kopen met al die extra ´meuk´ erin.

Als het gewoon net zo goed werkt als een normale crea en misschien nog wat beter door al die extra´s dan wil ik t proberen, maar er zit zoveel zooi in dat ik bang ben dat de effecten van crea misschien deels in het gedrang komen...

Het is in de eerste plaats een pre-workout supplement. Met wat extra creatine in.

Was ik al bang voor, dan houd ik t bij een gewone crea...en misschien zo´n superformule erbij als extra.

Of je No-Xplode aanvullen met je gewenste dosering creatine. Dat is ook een optie welke veel sporters gebruiken als ze pre-workout supplementen combineren met losse creatine. :)

-Leon

Of je No-Xplode aanvullen met je gewenste dosering creatine. Dat is ook een optie welke veel sporters gebruiken als ze pre-workout supplementen combineren met losse creatine. :)

-Leon

Ok thx voor de tip!

Lees net wel dat crea niet echt lekker samen gaat met alcohol, ik ben een student en dinsdag is mn laatste tentamen...daarna gaat er toch wel minstens 1x per week gezopen worden:D

bodybuilding en alcohol gaan sowiezo niet echt lekker samen ;)

No-Xplode vind ik persoonlijk toch wel wat tegenvallen, vooral op het gebied van energieboost.. ben nu bezig in mijn laatste week.. heb in 2 maanden denk ik wel 3 keer een training afgebroken door extreme misselijkheid en nul komma nul energie

samen met monster pump echt goed. monster pump is ook echt fijn en een stuk goedkoper! Maar no-xplode is ook hard:D

vrijdag laatste beetje genomen, zaterdag was ik zo ziek als een hond... misselijk, koppijn en 18 uur aan 1 stuk geslapen.. heerlijk

[plaatjevaneengoatse.jpg] :D

Ik kreeg hier altijd maaglast van en lopende .. :D
En van noxpump soms misselijkheid, maar nu zoals hemo rage of maximize heb ik geen last van

lol noexplode is overrated product
en de mensen die misselijk zijn en niet kunnen slapen betekent het dat je lichaam er nog niet aangewend is volgens mij.
ik weet nog dat ik liquid aminos ging drinken, kreeg lekkere pomp van, meer kracht, meer zin in zware oefeningen en gewichten ipv rustig je setje afmaken met licht gewicht, en de leukste bijwerking: slapeloosheid... ben et nu gewend en insomnia is weg

Terug
Naar boven