MuscleMeat

Review NO Xplode NT - BSN

Beoordeling:
star9.png
9/10 ++ Aanrader

• Soort supplement: Pre-workout shake
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent?

•Verhoogde trainingsintensiteit
    •Ongekende spierkracht
    •Uithoudingsvermogen en prestaite
    •Blijvende teoname in spiermassa
    •Geweldige spierpomps
    •Verbeterde opname van voedingsstoffen

• Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 1 training
  • Hoe is de smaak van dit supplement? Zeker niet slecht
  • Welke dosis heb je gebruikt? 1 zakje
  • Waar heb je het supplement gekocht? XXL Nutrition
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? Zeer snel in huis, gratis samples en pen, goedkoop
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? 56
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Ja, het is een goede pre workout booster

Mijn review:
Gisterenmiddag de nieuwe NO Xplode NT en Whey Delicious Sample Pack besteld bij XXL Nutrition. Vandaag om 11.20uur gaat de bel. Het is de postbode met een pakketje van XXL. Dat komt mooi uit, om 12 uur staat er namelijk een borst/tricpes training op de planning.

No XPlode zit voortaan in zakjes. Je krijgt er ook een soort van kokertje bij. Die komt waarschijnlijk van pas als je een half zakje, of anderhalf zakje wil gebruiken. Verder zit er in de doos een sample van Cellmass en een bigger is better pen. Altijd makkelijk, zo'n pen :D

Snel een shake maken. Ik neem een heel zakje samen met Dextro Juice Pro en Essential Amino Stack. De smaak is goed te doen, het smaakt naar lemon. Maar dat komt waarschijnlijk omdat ik de Dextro en EAS ook in lemon smaak heb..:p

Half uurtje later de auto in en opweg naar de gym. Halverwege krijg ik opeens een stoot energie. Ik kan bijna niet meer stil blijven zitten, en wordt er zelfs een beetje vrolijk van.

Aangekomen in de gym staat m'n trainingsmaatje al paraat. Godzijdank, wat ik wil, nee ik MOET trainen. De training gaat lekker, veel energie en veel zin om te trainen. Ook de pomp is duidelijk zichtbaar. Ik kijk wat vaker in de spiegel dan normaal ;)

Na 3 kwartier zit de training er normaal gesproken op. Borst en triceps zijn klaar. Maar ik wil nog niet stoppen, heb nog wat energie over. Dus ook nog even biceps er achteraan.

De pomp in m'n borst en armen is geweldig. Het was een heerlijke training. No Xplode NT is dus zeker een aanrader. Geen zenuwachtig gevoel zoals ik bij Crack heb. Maar gewoon veel energie, veel drive en een lekkere pomp. Het is een beetje vergelijkbaar met Supercharge en Unleash V2.

Na de training m'n sample van Cellmass genomen, samen met Dextro Juice en EAS. Nu thuis achter de laptop, met een heerlijke Whey Delicious Cappuccino shake. De pomp is nog steeds aanwezig, ik voel me goed en ben tevreden!

NOXplode NT XXL Nutrition.jpg

Laatst bewerkt:
Ik voelde eerlijk gezegd helemaal niets van NO xplode

Gisteren een half zakje genomen.
Dit doe ik echt nooit meer!

Misschien ben ik allergisch voor een of andere stof die erin zit,
maar ik voelde mij heel de dag verder misselijk, ziek en ik heb moeten braken.
Nu in de ochtend voel ik mij nog altijd niet 100% goed..

Geef mij maar een gewone banaan als pré workout..

Heb je toevallig ook de "oude" NO-Xplode ook gebruikt. Zo ja, merkte je verschil tussen de "oude" en de NT??

Ik trainde er top op alleen werd er aggresief van :s

Goedendag, eerste "officiele" post hier ^^

Waar kun je van die proefzakjes "bestellen" ? Ik wil het ook graag 'n keertje uitproberen, maar om nou gelijk 'n pot van 40eu te halen is ook 'n beetje veel van het goede :)

Ja, maar helaas alleen in combinatie met andere producten.

super spul!
Na school vaak duf en weinig zin om iets te doen, ff een schepje no explode, kwartiertje voor de tv en je wil gewoon van de bank af en keihard gaan knallen in de sportschool!
Met dit spul neem ik toch 2-5 kilo meer dan wanneer ik niks op zou hebben, en als dat dan ook nog gewoon goed lukt dan moet het toch wel iets goed doen denk ik zo..

moet wel zeggen dat ik hiervoor ooit een pot superpump 250 heb gehad en daar had ik toch een net wat betere pomp mee, werd er alleen ook erg zenuwachtig en trillerig van wat ik bij no explode dan weer niet heb;)

no xplode NT best pre-work out shake ever !
in de gym of op MMA/thaibox traininge met 1zakje echt super hard knalle
niet voor nix dat die UFC fighters het allemaal nemen :d

gistere bij de post gehad, maar kon hem niet testen omdat ik al getraind had.
nu vandaag getest, zeer goed, smaak is wat minder, had fruit punch
maar dat moet je er maar bij nemen en neus toe houden ;)
Pomp was zeer goed, deed ook een setje meer, zwaardere gewichten.
kortom een zeer goed product en zeker zijn geld waard

Heb je toevallig ook de "oude" NO-Xplode ook gebruikt. Zo ja, merkte je verschil tussen de "oude" en de NT??

Ik heb de ze alle twee gehad.
De oude No-xplode vond ik goed, maar verliest zijn werking na een halve pot.
De NT vind ik nog beter (wellicht hoger gedoseerd), maar verliest ook zijn werking na 20 van de 30 zakjes. (wel bij 5-6 keer / week )

NT gaf wel een goeie pump en veel zin om te trainen de eerste twee weken.
Ik had ook weinig tot geen crash achteraf.

Laatst bewerkt:
Hallo, ik ben nieuw op deze forum maar wou toch even reageren op dit supplement van bsn.
Ik ben sinds een week geleden ook begonnen met dit supplement om wat meer focus en pump te krijgen met het trainen.
Alleen word er aangegeven bij het in nemen dat het op een nuchtere maag moet. heb het 1 x gedaan op een zo lege maag mogelijk en werd en kats misselijk van, je kan toch niet trainen op een lege maag met dat ding op of zeg ik nou iets raars ?
en daarna is geprobeerd met een wat vollere maag 1,5 uur na licht eten dus en toch voel ik er niets van ( geen extra pump effect of iets dergelijks).
wel merk ik bij het slapen gaan dat het wat moeizamer gaat, terwijl ik er niet echt meer baat bij heb bij het trainen..

wie kan me nog advies geven of tips om het product toch nog optimaal te kunnen gebruiken?

bedankt,

(zelfde post geplaatst, maar ik wou graag een reactie+ eventueel advies hier op)

Hallo, ik ben nieuw op deze forum maar wou toch even reageren op dit supplement van bsn.
Ik ben sinds een week geleden ook begonnen met dit supplement om wat meer focus en pump te krijgen met het trainen.
Alleen word er aangegeven bij het in nemen dat het op een nuchtere maag moet. heb het 1 x gedaan op een zo lege maag mogelijk en werd en kats misselijk van, je kan toch niet trainen op een lege maag met dat ding op of zeg ik nou iets raars ?
en daarna is geprobeerd met een wat vollere maag 1,5 uur na licht eten dus en toch voel ik er niets van ( geen extra pump effect of iets dergelijks).
wel merk ik bij het slapen gaan dat het wat moeizamer gaat, terwijl ik er niet echt meer baat bij heb bij het trainen..

wie kan me nog advies geven of tips om het product toch nog optimaal te kunnen gebruiken?

bedankt,

(zelfde post geplaatst, maar ik wou graag een reactie+ eventueel advies hier op)

Gewoon 2 uur na je laatste maaltijd of 1 uur na je laatste shake. Staat volgens mij ook op de verpakking van NO Xplode. Het staat ieder geval op de NO Xplode shotjes.

Vind dit spul echt zwaar overrated, net zoals de meeste BSN supps.
Heb deze nu diverse keren geprobeerd maar is gewoon slappe hap in vergelyking met Noxpump of Unleash V3.

Het enige dat wel ok is is de smaak maar dat is voor my het minst belangrijke by zo'n product.

Laatst bewerkt:
Van de week sample gevraagd bij me bestelling van XXL..
Vandaag geprobeerd, maar niet echt denderende resultaten..
beetje energie.. Meer niet..!!

Zwaar overrated dus :(

Mijn review voor NO XPLODE NT

Vorige week had ik UNLEASH v3 besteld en ik had enorme verwachtingen, omdat het bij heel veel mensen geliefd is. Nadat ik een aantal reviews had gelezen meteen besteld. Maar helaas, zonder enige werking. Op DBB zag ik ook dat Body & Fitshop samples van N0 370 ging uitdelen. Daar voelde ik helemaal niks van en werd er misselijk van. Ik had bijna een barfje gelegd in de gym!

1 jaar geleden had ik NO XPLODE NT getest en dat helpt wel goed, dus deze was vandaag weer in bus gevallen.

Ik merkte ook dat de kleur dit keer blauw was en niet rood zoals vorige keer. De smaak was ook iets lekkerder (veel beter dan Unleash V3)
Mijn schema was vandaag RUG en ik begon met Lat Pulldowns.
Bij de eerste set merkte ik een gruwelijke pomp in mijn schouders, biceps en bovenrug. Het leek wel of mijn aders wouden knappen. Mijn rust was veel korter dan normaal en ik was heel energievol de hele training!
Gewicht niet veel omhoog gedaan, maar de training ging gewoon veel lekkerder en makkelijer zoals eerst. Futloos op de training aankakken en mensen aangapen. Dat had ik dus niet vandaag.

Het was een lekkere training en nu heb ik nog genoeg energie! :D

Laatst bewerkt:
Nadelen: een slechte onderbrekende slaap.

Terug
Naar boven