MuscleMeat

NO Xplode

Quellbrunn

Novice
Waardering
0
Mensen die al ervaring hebben met de 3.0? Me huidige 2.0 begint tot ze'n einde te komen alleen twijfel om de 3.0 te halen. Omdat de reviews op B&F site toch nog best tegenvallen en sommige zelfs 2.0 beter vinden. Ben benieuwd wat voor ervaringen jullie ermee hebben.

Had een sample gekregen van de nieuwe No Xplode 3.0, ze beweren dat het beter is dan de 2.0 maar ik had toch liever de 2.0. Gebruik normaal nooit PWO maar wou het even proberen.

Vond toch dat de 2.0 bij mij beter werkte dan de nieuwe 3.0. Maar dit is natuurlijk voor iedereen anders.
Zou toch een sample nemen van de 3.0 en kijken hoe het werkt. Anders haal je weer de 2.0.

Een maat van me gebruikt No Xplode 2.0, hij had het een keer over 3.0 daar vond die maar niks aan zijn handen trilde en hij kon niet slapen. Maargoed denk niet dat dit bij iedereen zo is. Had zelf dedicated unstoppable na 4 shakes ofso weggegooid vind pwo's maar onzin je kan net zo goed een energydrankje drinken voordat je gaat trainen

Een maat van me gebruikt No Xplode 2.0, hij had het een keer over 3.0 daar vond die maar niks aan zijn handen trilde en hij kon niet slapen. Maargoed denk niet dat dit bij iedereen zo is. Had zelf dedicated unstoppable na 4 shakes ofso weggegooid vind pwo's maar onzin je kan net zo goed een energydrankje drinken voordat je gaat trainen

energydrankjes zitten vol met suikers pwo niet, is voor iedereen anders ik sport het liefst met.

Heb laatst zelf een zakje van gekocht van 12 of 15 servings zijn dat volgens mij en ben er wel tevreden over. 2.0 voelde ik persoonlijk minder van dan de 3.0

Terug
Naar boven