X20XER
Cool Novice
- Waardering
- 2
- Lengte
- 1m76
- Massa
- 73kg
- Vetpercentage
- 14%
Ik zit nu in de laatste week van mn nakuur (totaal 4 weken).
Ik heb gedurende mn test-e keur mild last gehad van acne op mn rug.
In de nakuur is het echter echt ernstig geworden en ik zit er nu helemaal onder (borst, armen, rug en schouders nog het ergste). Meeeter op meeeter aangevuld met gigantische ontstekingen. Echt te smerig gewoon.
Heeft dit met de Nolva te maken? Is dit mn eigen hormoonhuishouding die in balans probeert te komen?? Zo ga ik echt niet naar t zwembad of strand..
Gezien ik bijna geen zaad meer overhad in week 10 van test-e en dit na 4 weken weer helemaal oke is neem ik aan dat mn lichaam weer functioneert.
Moet ik gewoon afwachten wat er gebeurd na het weekend (einde nakuur)?
Iemand tips / ervaringsdeskundigen?
Ik heb gedurende mn test-e keur mild last gehad van acne op mn rug.
In de nakuur is het echter echt ernstig geworden en ik zit er nu helemaal onder (borst, armen, rug en schouders nog het ergste). Meeeter op meeeter aangevuld met gigantische ontstekingen. Echt te smerig gewoon.
Heeft dit met de Nolva te maken? Is dit mn eigen hormoonhuishouding die in balans probeert te komen?? Zo ga ik echt niet naar t zwembad of strand..
Gezien ik bijna geen zaad meer overhad in week 10 van test-e en dit na 4 weken weer helemaal oke is neem ik aan dat mn lichaam weer functioneert.
Moet ik gewoon afwachten wat er gebeurd na het weekend (einde nakuur)?
Iemand tips / ervaringsdeskundigen?