Fitness Seller

Nolvadex / tamoxifen in relatie tot puisten

X20XER

Cool Novice
Waardering
2
Lengte
1m76
Massa
73kg
Vetpercentage
14%
Ik zit nu in de laatste week van mn nakuur (totaal 4 weken).
Ik heb gedurende mn test-e keur mild last gehad van acne op mn rug.

In de nakuur is het echter echt ernstig geworden en ik zit er nu helemaal onder (borst, armen, rug en schouders nog het ergste). Meeeter op meeeter aangevuld met gigantische ontstekingen. Echt te smerig gewoon.

Heeft dit met de Nolva te maken? Is dit mn eigen hormoonhuishouding die in balans probeert te komen?? Zo ga ik echt niet naar t zwembad of strand..

Gezien ik bijna geen zaad meer overhad in week 10 van test-e en dit na 4 weken weer helemaal oke is neem ik aan dat mn lichaam weer functioneert.

Moet ik gewoon afwachten wat er gebeurd na het weekend (einde nakuur)?

Iemand tips / ervaringsdeskundigen?

Ja nu begint het pas jongen na je kuur..!! Je hebt waarschijnlijks aanleg maak e borst maar nat. Roacutane mischien

gaat vanzelf weer over, maar duurt n tijd. ik ben off sinds 1/11, PCT gedaan sinds 1/01 en nu begint het te minderen (maar t is nog niet weg) mijn armen zijn alweer bijna acne-vrij maar op mn rug ist nog ni gedaan - maar all", er komt precies nix niet meer bij..

tanden bijten jongen

Zo te horen is het al aardig uit de hand gelopen, zou 'n maand roa slikken op 20mg per dag en kijken hoe dat gaat. Ik neem aan dat je gewoon 'n gezonde lever hebt? Anders geen roa gebruiken. Haal alvast wat purol in huis voor droge lippen bij roa gebruik en let op eventuele andere bijwerkingen die eigenaardig zijn.

Voor de mensen die roa niet tolereren zie ik supplementatie van vitamine B5 samen met gebruik van benzoylperoxide wel als een degelijke oplossing die de moeite waard is. Supplementeer vitamine B5 7.5-10gr per dag verspreid over 2-4 dosissen per dag. Haal benzoylperoxide 5% en breng licht aan op de plekken op je gezicht, tweemaal per dag. Pas op voor je kleren, het heeft nogal 'n soort van blekend effect. Verder zonlicht vermijden bij gebruik van roa of benzoylperoxide.

Laatst bewerkt:
Minocycline, 1 tablet van 50 mg per dag, en al je puisten verdwijnen als sneeuw voor de zon.
Wel enkel te krijgen op recept bij de apotheek.

• Topic Starter Topic Starter
Ik heb er geen in mn gezicht overigens. Maar mn schouders en armen raken echt vernield.
Er was laatst iets op t nieuws over roa, iets met kankerverwekkend of op een andere manier heel erg slecht. Weet niet meer precies. Maandag heb ik een afspraak bij de dokter, weet alleen niet goed of ik moet zeggen dat ik aan de AAS heb gezeten.

Ik laat ook lever / nier / bloedwaarden controleren, just in case.

Laatst bewerkt:
Gezien ik bijna geen zaad meer overhad in week 10 van test-e en dit na 4 weken weer helemaal oke is neem ik aan dat mn lichaam weer functioneert.

Nee, je lichaam functioneert niet zoals voor je kuur, mocht je dat denken. Herstel duurt wat langer, zoals je inmiddels wel bijna gemerkt hebt

Ik heb er geen in mn gezicht overigens. Maar mn schouders en armen raken echt vernield.
Er was laatst iets op t nieuws over roa, iets met kankerverwekkend of op een andere manier heel erg slecht. Weet niet meer precies. Maandag heb ik een afspraak bij de dokter, weet alleen niet goed of ik moet zeggen dat ik aan de AAS heb gezeten.

Ik laat ook lever / nier / bloedwaarden controleren, just in case.

succes man, klinkt niet echt goed..

nadeel van die k*t dingen zijn dat het herstel wat tijd in beslag neemt.. probeer je stress te beperken, veel water + fruit/vitaminen binnen krijgen en je rug schoon houden..

Zo te horen is het al aardig uit de hand gelopen, zou 'n maand roa slikken op 20mg per dag en kijken hoe dat gaat. Ik neem aan dat je gewoon 'n gezonde lever hebt? Anders geen roa gebruiken. Haal alvast wat purol in huis voor droge lippen bij roa gebruik en let op eventuele andere bijwerkingen die eigenaardig zijn.

Voor de mensen die roa niet tolereren zie ik supplementatie van vitamine B5 samen met gebruik van benzoylperoxide wel als een degelijke oplossing die de moeite waard is. Supplementeer vitamine B5 7.5-10gr per dag verspreid over 2-4 dosissen per dag. Haal benzoylperoxide 5% en breng licht aan op de plekken op je gezicht, tweemaal per dag. Pas op voor je kleren, het heeft nogal 'n soort van blekend effect. Verder zonlicht vermijden bij gebruik van roa of benzoylperoxide.

+1
Heb er zelf nooit last van gelukkig maar een maatje van me wel die gebruikte hier tegen vit. B5 en biergistpillen werkt bij hem goed.
De dosis weet ik alleen niet maar dat zal de gene hierboven wel weten voor je is een wijze man al een hoop goede adviezen van gelezen respect daarvoor!

+1 goede uitleg bro.

Laatst bewerkt:
B5 indd.
Geeneens duur, kan je zo halen

Bedankt voor de tips.
Vitamime B5 bij de apotheek of...?

[Link niet meer beschikbaar]

500gr poeder, levering is vrij snel.

Vind het tog vrij duur, als je 10 gr per dag moet pakke is het in 1/2 maandjes op

Klote voor je bro...denk dta de meesten van ons daar wel eens een keertje last van hebben gehad of last van zullen krijgen in de toekomst..

Het is makkelijk om te denken dat dit nu door de nolvadex komt, maar dit heeft voornamelijk met je verstoorde hormoon huishouding te maken door toediening van exogene middelen..

Mijn advies is voordat je zelf gata lopen klooien met een kuurtje roaccutane etc met alle moeglijke gevolgend van dien..ga gewoon langs je huisarts..vraag om een verwijzing naar de dermatoloog en vertel daar gewoon eerlijk wat je gedaan hebt..die zal je waarschijnlijk dan ook roaccutane voorschrijven, maar dan wordt je wle in de gaten gehouden...zelf dokteren denken we dat we goed in zijn..met verboden middelen is dat natuurlijk noodzaak, maar met dit soort klachten zou ik gewoon lekker het medisch circuit induiken..

succes ermee..

grten

Dokter wilde me inderdaad naar dermatoloog sturen die roa voor zou schrijven... daar zit ik niet echt op te wachten gezien de laatste berichten in de krant en als ik even google.
Heb gezegd dat ik nog 6 weken doxycycline slik en daarna zien we verder.
Als ik nu mezelf zie is het het niet waard geweest, terug naar oude gewicht, voor mezelf geen grote optische veranderingen gezien maar nu wel onder de megapuisten.

Dokter wilde me inderdaad naar dermatoloog sturen die roa voor zou schrijven... daar zit ik niet echt op te wachten gezien de laatste berichten in de krant en als ik even google.
Heb gezegd dat ik nog 6 weken doxycycline slik en daarna zien we verder.
Als ik nu mezelf zie is het het niet waard geweest, terug naar oude gewicht, voor mezelf geen grote optische veranderingen gezien maar nu wel onder de megapuisten.

Laat je niet bang maken door die krantenberichten, wordt enorm opgeblazen en kans op veel van die dingen is echt zo klein... Verder zal er onder begeleiding van een dermatoloog vrij weinig gebeuren hoor, je bloedwaarden worden nauwlettend in de gaten gehouden en als er iets mis is merkt je dermatoloog dat dus vrij snel op. En kan zodoende zelfs nog alternatieven voorstellen (meestal anti-biotica based al dan niet in combinatie met bepaalde zalven).

Terug
Naar boven