XXL Nutrition

Nolvadex / tamoxifen in relatie tot puisten

Natuurlijk kun je roa niet zomaar op internet bestellen! Ik denk dat de enige site die echte roa verkoopt diegene met de doktersverklaring is, dus gewoon een online apotheek, dus kun je beter naar je eigen apotheek gaan, heb je het meteen ALS je een doktersverklaring krijgt!

Klopt, is ook een online apotheek. Ga nu dan maar richting dokter.

Vreemd, je zou van nolvie geen puisten moeten krijgen eerder van de AAS. Let is op je voeding brah en dwink alot of fwesh whatah

Heb je ook een naam van de zalf? Want met een eigen recept willen ze niet zomaar iets maken bij mijn apotheek, dan moet het voorgeschreven worden.

het is GEEN zalf ! ! !

het is een alcoholachtige doorzichtige vloeistof.
hier in Belgie maken de apothekers hier geen punt van om dit te bereiden.
het kost hier voor een flesje van 100ml nog geen 10 euro.

het is GEEN zalf ! ! !

het is een alcoholachtige doorzichtige vloeistof.
hier in Belgie maken de apothekers hier geen punt van om dit te bereiden.
het kost hier voor een flesje van 100ml nog geen 10 euro.

Zit een antibioticum in, krijg je het per definitie niet mee in NL zonder recept, weet niet hoe dat in Belgie geregeld is.

• Topic Starter Topic Starter
Het lijkt minder te gaan worden, verschuift meer naar onderkant rug, op mn schouders geen eieren meer, nog wel veel mee-eters. Als je met je vingers over je huid gaat lijkt het wel een maanlandschap.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Zit een antibioticum in, krijg je het per definitie niet mee in NL zonder recept, weet niet hoe dat in Belgie geregeld is.

ja , maar is een antibioticum dat op de huid oppervlakkig werkt en niet in het lichaam gaat.
of je komt het in Belgie halen , of je gaat langs je dokter om het voor te schrijven...:rolleyes:

Na aandringen het er nog eens met de apotheeker over gehad. Maar deze wist niet
wat zn acethaat is?

Na mijn middelbareschool scheikunde meen ik mij te herinneren dan Zn de afkorting van zink is? Maar dan zei het hem nog niets...

Zou zink acetaat moeten zijn ja. Beetje daar dat ze dat niet weten

njah, ik heb net een bestelling gedaan voor b5 op bulkpowders.co.uk en betaald met creditcard. Iemand daar toevallig al eens iets besteld? Netjes Netherlands aangeklikt en adres ingevuld maar kon erna bij shipping details niks vinden over verzenden naar buitenland. Verzendkosten waren 8 pond, lijkt me weinig voor een pakket van 2,5 kilo van engeland naar nederland, maar ben eens benieuwd.

Bij het gebruik van nolvadex heb je het probleem dat de omzetting van testosteron naar oestrogeen en DHT blijft. DHT heeft zijn receptor, maar oestrogeen kan niet hechten aan de oestrogeenreceptor door blokkage van nolvadex.

Dus je hebt ontzettend veel vrij oestrogeen en meer binding met SHBG. En als oestrogeen in hoge dosis aanwezig is gaat het zelfs interacteren met de androgeenreceptor (mogelijk ook met andere receptoren). En dan heb je nog eens hogere interactie met het enzym CYP3A4 van het P450 cytochroom.

Dus puisten bij gebruik van nolvadex is vrijwel zeker hormoon gerelateerd en zie niet in hoe antibiotica hierbij kan helpen.

Laatst bewerkt:
Enig id wat dan wel helpt?

Roa/b5/benzoylperoxide/tretinoine, maar laatste twee zijn zalven, dus niet altijd even geschikt.

Njah,de b5 heb k besteld, die maar eens proberen dan. Roa is niet egt een optie aangezien ik geen pillen en capsules weg krijg. Ik weet het dt zit tussen de oren, maar het lukt gewoon echt niet hoe graag ik ook zou willen.

In principe zou een anti aromatisatie middel een betere keuze zijn omdat het de omzetting naar oestrogeen verminderd (minder vrije oestrogeen dus). Je gaat vermijden dat oestrogeen dan met de androgeenreceptor kan interacteren of met CYP3A4 en SHBG.

Dit geeft CYP3A4 meer de kans je andere hormonen te metaboliseren (inactief maakt). En door meer beschikbare SHBG gaat je testosteron en DHT (beter) meer gebonden worden waardoor er minder interactie is met de androgeenreceptor. En voila in principe minder uitslag.

Laatst bewerkt:
Arimidex heeft ook 'n sterke interactie met CYP3A4, weet niet hoe dit zit voor aro en letro. Anders lijkt aro me wederom ideaal in een nakuur naast nolva. :)

Ja maar nolvadex interacteert er ook mee;) De meeste serms en anti aromatase middelen. Nolvadex is zelfs niet alleen een substraat van dit enzym, maar ook een inhibitor. En dat zorgt ervoor dat het enzym minder goed werkt en is vrij gevaarlijk voor de lever. Medicatie dat een substraat is belast het enzym zowiezo al waardoor en minder galzuren geproduceerd worden, maar een inhibitor verminderd de werking nog eens. Dus ook weer minder metabolisatie van androgenen.

Voor arimidex en letrozole moet ik is in wat andere lijsten zien. Hier vind ik het niet terug.
http://www.pharmacytimes.com/issue/pharmacy/2008/2008-09/2008-09-8687

Maar bij nolvadex heb je dan nog eens de interactie van het teveel aan oestrogeen met CYP3A4 en SHBG dus. Dus DHT en testosteron wordt weer minder gematobiliseerd, dus weer meer interactie met androgeenreceptor en dit geeft meer kans op acne.

En Androgen-binding protein (ABP) is er ook nog;)

Laatst bewerkt:
Maar een lagere dosis nolvadex (10mg) of een minder sterk middel zoals clomid (50mg) zou ook al een oplossing kunnen zijn. Het is niet nodig vrijwel al je oestrogeenreceptoren te bezetten om je testosteronproductie te stimuleren:)We hebben ook geen borstkanker he.

50mg clomid wat 3 keer minder sterk zou zijn dan nolva geeft al heel goede resulaten. Ook vergeet men telkens de halfwaardetijd van deze middelen. Clomid 5 dagen en nolva 7. Dus nolva werkt een 14 dagen door. Als je het met anabolen zou vergelijken, zou je het om de week nemen;)

Ik ben dan ook overtuigd dat een opbouw van 10 dagen aan dezelfde dosis genoeg is.

Laatst bewerkt:
Een DHT blokker (5 alpha-reductase verminderen of de androgeenreceptor direct blokkeren) zou dus kunnen werken om acne te verminderen. Finastride zou het beste zijn.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven