Vind het tog vrij duur, als je 10 gr per dag moet pakke is het in 1/2 maandjes op
edit: gevonden hier kan je het voor veel goedkoper krijgen.
http://www.bulkpowders.co.uk/product.php/240/0/vitamin_b_5
Laatst bewerkt:
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Vind het tog vrij duur, als je 10 gr per dag moet pakke is het in 1/2 maandjes op
heb deze formule al naar je gestuurd in pm.
maar even voor de anderen die last van puisten hebben hier ook even de formule voor de apoteek die deze vloeistof kan maken , dit produkt 2x per dag aanbrengen op de puisten.
zn acetaat 833.3mg
ammonium acetaat opl 1.833 g
propyleen glycol 10 g
isopropanol ad 100ml
fin erythromycine 2-4% zn ac 100 g

heb je het produkt dat ik heb gepost al laten maken bij de apotheek ?
geloof me , bij 8 op 10 gevallen zie je hele goeie resultaten.
uw apotheek zal dit zeker beamen dat het een goed produkt is !
blijkbaar word hier niet echt naar geluisterd...
ik probeer maar te helpen.
of anders luister je maar naar de "experts" hier op het forum die Roacutane aanbevelen...goed gek imo...![]()
dat "goedje" trekt direct in je huid , en het smeert niet , maar je laat het op je rug aanbrengen met een ontshmink-watje van de vriendin of van je moeder...
je krijgt geen plekken op kleren !
(heb overigens ook geeneen puist maar ok).xxl, waarom de poedervorm en niet de pilvorm (vitamine b5)
gr
Kun je roa niet gewoon particulier op internet bestellen. Heb best wel lang op internet lopen zoeken gister, maar bij de een was het niet meer op voorraad, de ander verkocht het niet meer online vanwege "de ernstige bijwerkingen". Kreeg wel site waar je het kon bestellen dmv doktersverklaring en nr.
Als iemand mij hier ff info over kan vergaren: thank you