Fitness Seller

Nolvadex / tamoxifen in relatie tot puisten

heb deze formule al naar je gestuurd in pm.

maar even voor de anderen die last van puisten hebben hier ook even de formule voor de apoteek die deze vloeistof kan maken , dit produkt 2x per dag aanbrengen op de puisten.

zn acetaat 833.3mg
ammonium acetaat opl 1.833 g
propyleen glycol 10 g
isopropanol ad 100ml
fin erythromycine 2-4% zn ac 100 g

heb deze formule al naar je gestuurd in pm.

maar even voor de anderen die last van puisten hebben hier ook even de formule voor de apoteek die deze vloeistof kan maken , dit produkt 2x per dag aanbrengen op de puisten.

zn acetaat 833.3mg
ammonium acetaat opl 1.833 g
propyleen glycol 10 g
isopropanol ad 100ml
fin erythromycine 2-4% zn ac 100 g

lol net atoomwetenschap..

Als ik even redeneer lijkt het voor mij een oorzaak gevolg verhaal. Het vervolg zijn de puisten, en als je daar iets opsmeert heb je de oorzaak nog niet aangepakt. Miss gaan dan wel de bestaande puisten weg maar k gok dat er wel nog gewoon nieuwe bijkomen. Correct me if i am wrong.....

Persoonlijk ben ik nogal gevoelig voor puistjes.
Als ik er aan ga zitten, worden het er echt mega veel.
Ligt ook aan dingen die je eet heb ik het idee.
Geen zalfje dat werkt bij mij. Maar op het moment is het niet extreem. Voornamelijk in mn gezicht, wat heel vervelend is. Vraag me ook af of als ik ooit een keer ga kuren, of het dan ook zo extreem word omdat ik er al gevoelig voor ben.
Hou gelukkig geen littekens over.

• Topic Starter Topic Starter
Ik heb het godzijdank niet in mn gezicht.....maar mn rug zit vol eieren.
9 januari was mn laatste test-e injectie, en we zijn nu 8 weken verder.
Op mn schouders lijkt het minder te worden maar dat is misschien een waanidee.
Het lijkt ook of het steeds verder naar onder kruipt op mn rug. Ik kon vannacht niet op mn rug liggen omdat ik simpelweg teveel pijn had van die dingen.

heb je het produkt dat ik heb gepost al laten maken bij de apotheek ?
geloof me , bij 8 op 10 gevallen zie je hele goeie resultaten.
uw apotheek zal dit zeker beamen dat het een goed produkt is !

blijkbaar word hier niet echt naar geluisterd...???
ik probeer maar te helpen.

of anders luister je maar naar de "experts" hier op het forum die Roacutane aanbevelen...goed gek imo...:eek:

heb je het produkt dat ik heb gepost al laten maken bij de apotheek ?
geloof me , bij 8 op 10 gevallen zie je hele goeie resultaten.
uw apotheek zal dit zeker beamen dat het een goed produkt is !

blijkbaar word hier niet echt naar geluisterd...???
ik probeer maar te helpen.

of anders luister je maar naar de "experts" hier op het forum die Roacutane aanbevelen...goed gek imo...:eek:

Hij heeft het op z'n rug, smeert zo makkelijk. Verder lijkt het me niet verstandig als dat goedje je kleding aanraakt..

dat "goedje" trekt direct in je huid , en het smeert niet , maar je laat het op je rug aanbrengen met een ontshmink-watje van de vriendin of van je moeder...:rolleyes:
je krijgt geen plekken op kleren !

dat "goedje" trekt direct in je huid , en het smeert niet , maar je laat het op je rug aanbrengen met een ontshmink-watje van de vriendin of van je moeder...:rolleyes:
je krijgt geen plekken op kleren !

Ik heb geen vriendin en geen moeder die dat wil doen... :) (heb overigens ook geeneen puist maar ok).

Maar zeker dat het geen plekken achterlaat op je kleren? Wil het wel eens uittesten op m'n broer dan hehe.

Ik ga het morgen of overmorgen wel eens laten maken. Na hoeveel tijd begon je resultaat te zien dan?

de meeste hebben na enkele dagen al zienbare verbetering.
ook de pijn die soms optreed van de onstekingen gaat gevoelig minderen.

xxl, waarom de poedervorm en niet de pilvorm (vitamine b5)???
gr

Aha, ja ga het aanschaffen iig. Die pilvorm is dan wel "makkelijk" te noemen als je geen tijd hebt, maar is qua prijs veel duurder...
Die poedervorm is 500 gr. 40,- en die pilvorm 1000 pillen á 500mg 70,-

Beetje poeder wegslikken duurt korter dan 'n stuk pillen hehe.

Zoveel acne van enkel een test e kuurtje?

Had je al andere kuurtjes ervoor gehad? Daar last ervan gehad? Hoe zat het met acne normaal? Ook aanwezig?

ik krijg ook weer elke kuur last van acne. Heb altijd wat roa klaarstaan wat ik pas pak wanneer ik last krijg van acne. Na 5 dagen op 20mg ed is alles weg, daarna is het een kwestie van onderhoud. 1 a 2 pilletjes van 20mg per week.

Kun je roa niet gewoon particulier op internet bestellen. Heb best wel lang op internet lopen zoeken gister, maar bij de een was het niet meer op voorraad, de ander verkocht het niet meer online vanwege "de ernstige bijwerkingen". Kreeg wel site waar je het kon bestellen dmv doktersverklaring en nr.
Als iemand mij hier ff info over kan vergaren: thank you

Kun je roa niet gewoon particulier op internet bestellen. Heb best wel lang op internet lopen zoeken gister, maar bij de een was het niet meer op voorraad, de ander verkocht het niet meer online vanwege "de ernstige bijwerkingen". Kreeg wel site waar je het kon bestellen dmv doktersverklaring en nr.
Als iemand mij hier ff info over kan vergaren: thank you

Natuurlijk kun je roa niet zomaar op internet bestellen! Ik denk dat de enige site die echte roa verkoopt diegene met de doktersverklaring is, dus gewoon een online apotheek, dus kun je beter naar je eigen apotheek gaan, heb je het meteen ALS je een doktersverklaring krijgt!

Terug
Naar boven