XXL Nutrition

Non-responders voor AAS?

LapidumSanctus

Advanced Bodybuilder
Waardering
67
Lengte
1m81
Massa
110kg
Vetpercentage
20%
Ik vroeg me gewoon af wat jullie ervaringen daarmee zijn.

En met non-responders bedoel ik niet volledig non-responding, maar mensen die bijvoorbeeld wel de bijwerkingen hebben, maar eigenlijk nauwelijks massa gainen bij cycles(maar wel acne krijgen, en vaker opgewonden worden, kleinere testikels etc.).

Hoe langer ik erover nadenk hoe gruwelijker dat idee me lijkt.

Ik bedoel je zal het maar hebben, dan is het wel end of the line denk ik.

Lol wut?

Dus volgens jou zijn er mensen die op 1gr test en 1gr tren niks gainen? Lol

Als ze niets gainen, is het misschien een idee om het voedingsschema tegen het licht te houden. :o

• Topic Starter Topic Starter
Ik zeg niet dat ze niets gainen,

maar niet echt veel.

Eigenlijk zie ik best wel mensen op deze sites die al verschillende kuren hebben gedaan, maar waarvan het resultaat stukken minder is dan bepaalde mensen die gewoon naturel trainen.

Tuurlijk reageert de een beter dan de ander maar dat heeft ook met de rest van de persoon in kwestie te maken.
Denk dat er niemand is die eer echt NIET op reageerd.

Nee echt totaal niet nee, maar dat bedoel ik ook niet.

Maar je zal het maar hebben...

Want ik las ook dat sommige mensen over hun gehele lichaam vrij veel androgeenreceptoren hebben...behalve op hun spieren.

Dus krijgen ze slechte gains en veel bijwerkingen.

Wat dan? Dan heb je eigenlijk een middel nodig dat onafhankelijk is van androgeenreceptoren

Ik zeg niet dat ze niets gainen,

maar niet echt veel.

Eigenlijk zie ik best wel mensen op deze sites die al verschillende kuren hebben gedaan, maar waarvan het resultaat stukken minder is dan bepaalde mensen die gewoon naturel trainen.
Toen ik begon met kuren was ik ook een stuk zwaarder dan sommige op dit forum die al een 2e of soms 3e kuur erop hadden zitten (1.76m 84kg 12%). Heeft gewoon te maken met voeding en training. Iemand met een goed voedings- en trainingsschema kan naturel beter gainen dan iemand met AAS i.c.m. slechte voeding en training.
Verder is het gewoon erg moeilijk om te vergelijken. Iemand die nog lang niet aan zijn natty max zit zal met AAS met gemak een 10+kg gainen en iemand die wel op zijn natty max zit zal dan een stuk minder gainen. Ik gain altijd maar een 4,5kg op een kuur (waar ik overigens erg tevreden over ben). Naar mijn idee zul je ook steeds minder gaan gainen. Anders had ik ook nog maar een kuurtje of 6 a 7 hoeven doen om er net zo buf als Jay Cutler uit te zien.

Toen ik begon met kuren was ik ook een stuk zwaarder dan sommige op dit forum die al een 2e of soms 3e kuur erop hadden zitten (1.76m 84kg 12%). Heeft gewoon te maken met voeding en training.

Ahum, voeding en training? Ik denk dat je de belangrijkste voorwaarde vergeet...

dna-5009.jpg

Het is maar net wat je ervoor doet en wat je ervan verwacht. Ik zie hier vaak 12kilo aangekomen ditdatzuszo...ik denk dat het meeste van die 12kilo dan vocht is.

Iedereen kan in een kuur goeie schone spiermassa pakken. Het is maar net hoeveel tijd en energie erin steekt.

pm I xyzyx I maar even, die kan je alles vertellen erover.

Tuurlijk heb je ook te maken met genetische aanleg. Maar vaak heeft het wel te maken met voeding en training. Ik hoor te vaak dat iemand niet meer groeit met bijvoorbeeld 72kg bij 1.76. Je moet dan wel hele slechte genen hebben.

Ok dat klopt.

Maar je ziet bijvoorbeeld ook bij naturel competitieve bodybuilders die allebei (uiteraard) goed trainen en zeker eten, dat ze soms bij dezelfde lengte 11 kilo aan pure spiermassa schelen (en dat is ook te zien).

Ik denk wel dat genen een angstaanjagend verschil kunnen maken.

En ook in hoe goed ze op drugs reageren. Kai Green was naturel bijvoorbeeld on stage ongeveer 90 kilo dacht ik, en nu weegt hij on stage 121 kilo. Dat is 30 hele kilo's verschil. Ik denk niet dat de meeste mensen zo veel kunnen gainen met kuren.

kai greene naturel on stage ? :p

Denk dat je idd wel mensen hebt die minder goed reageren op roids. Als ik kijk hoeveel mensen hier 3 of 4 kg op Winny only pakken en na hun 3e kuur nog steeds minimaal 10 kg pakken.. Dat red ik iig niet. Enige wat ik van winny merk is dat ik er last van m'n maag van krijg :p

ik denk dat veel mensen nogal overdrijven met hun gains.

ik ben dolblij als ik 5kg schone massa pak op een kuur

als ik sommige moet geloven hier pakken ze er 12 en houden er 10 over

mijn eerste kuur was ook pas bij 90kg 15% en 1.82, dus in mijn ogen pak je dan niet zomaar even 10kg schone massa op 12 weken

Ja, als mensen echt iedere keer 10 kilo zouden pakken zou het hier stikken van mensen als Sniezel en Rob S, haha.

10 kilo is zeker te doen, hangt natuurlijk wel van je stack&dosis af. Op test only ga je het niet redden.

Hoezo ben je dan achterlijk??:(

Terug
Naar boven