AndroidHealthClinic

Nooit meer off gaan

Kan me voorstellen dat sommige dit overwegen maar je weet nooit hoe je erin staat over 10 jaar. Misschien heb je niets meer met de sport en het besluit is voor de rest van je leven. Zit je te prikken de rest van je leven terwijl je ook zonder zou kunnen met doelstelling die je dan hebt.

Op US boards zit 90% al op TRT en sommige al vanaf hun 20e. Je kan het zo opvragen door een formulier op te sturen met wat recentelijk bloedonderzoek en je hebt het. Blij dat dat hier niet zo makkelijk gaat :)

net alsof trt enkel nuttig is voor als je traint.

Ik ga vanaf ik in het buitenland woon op trt.

Alsof je dat nodig hebt om je coïtusdrive omhoog te krikken als je 30 bent? Ga jij lekker op trt met je 27e kerel.

Ik zit op always on sinds mn 38e nu 41. (Heb verder geen zin in discussie of dit wel of niet goed voor me is.)
Test low dose 200mg/w basis + HGH 4iu ED voor 8 maand op dit moment.
Verder verhoog is 2x per jaar voor wat ik dan een kuur noem waarbij ik nooit over 1gr aas ga. Heb bijvoorbeel jan/feb test500/DK400 gedaan. as zomer zal ik wel iets met mast doen.
Sta onder medische begeleiding en laat 4x per jaar mn bloed nakijken.
Ik voel me er heel goed bij en zolang het medisch gezien goed lijkt te gaan ga ik door.
Hierbij merk wel aan dat ik dus zelf de spullen UG koop dus het geen TRT wat ik voorgeschreven krijg door een arts.
Er zijn veel topics over vol geschreven. Ik denk dat de afwegingen erg persoonlijk zijn. Mijn advies zou zijn om hier niet voor je 35e mee te beginnen want je verziekt wel je complete hormoonhuishouding. De weg terug is niet makkelijk of wellicht op een gegeven moment niet meer mogelijk.

Ik zie jou heel vaak reageren in allerlei onderwerpen maar vraag me af of je inderdaad de kennis hebt om mensen juist te adviseren. Zou je hier over willen nadenken alsjeblieft.

En dit is nog heel aardig gevraagd...

---------- Post toegevoegd Mon 16 Apr 2012 om 21:23 ----------

Ik zie jou heel vaak reageren in allerlei onderwerpen maar vraag me af of je inderdaad de kennis hebt om mensen juist te adviseren. Zou je hier over willen nadenken alsjeblieft.

En dit is nog heel aardig gevraagd...

Wat is je probleem gast,verbeter me dan en hang niet de clown uit!

Ik zou het ook wel zien zitten om (op den duur) op trt te gaan, als de kinder wens achter de rug is. Maar waar je ook aan moet denken is dat als je 70 ben moet je ook nog steeds elke week je injectie zetten. Je zit er wel letterlijk je hele leven aan vast.

Kan ook dan testgel nemen

Ik zou het ook wel zien zitten om (op den duur) op trt te gaan, als de kinder wens achter de rug is. Maar waar je ook aan moet denken is dat als je 70 ben moet je ook nog steeds elke week je injectie zetten. Je zit er wel letterlijk je hele leven aan vast.

Dan pak je toch die zeer lang werkende die kriel heeft

Die testgel maakt het wel eenvoudig op oudere leeftijd. Maar feit blijft nog steeds dat je er je hele leven aan vast zit terwijl je bodybuilding misschien al tientalen jaren niet meer beoefend als je op een bepaalde leeftijd zit.

Nee inderdaad... tegen die tijd hebben "wij" niet eens een pensioen meer en moet je werken tot je 80e :roflol:

Het probleem is gewoon dat je als flipfluitketel overkwam als iemand die totaal niet weet waar hij mee bezig is.
Je zelf continu tegen sprak als het ging over aas die je gebruikt zou hebben.
En je elke week nieuwe middelen bestelde zelfs hgh, en dat in de echt of nep sectie plaatste.
Daar is opzich allemaal niks mee, een forum is om van elkaar te leren en informatie te delen.
Maar als je dan op een geven moment foto's post, en dan een fysiek hebt van iemand die vanaf donderdag in de kroeg zit.
Terwijl je een redelijk arsenaal aan middel gebruikt, of ieder geval thuis hebt liggen ja dan krijg je scheve gezichten.

En dan nu als J4ck kom je ineens over als een aas guru, en ja dat staat sommige tegen.
De adviesen die je geeft zijn over het algemeen gewoon goed, maar ik kan wel begrijpen dat sommigen mensen het er niet mee eens zijn, dat iemand zoals jij adviesen aan andere gaat geven.
Omdat je zelf je zaken toch niet helemaal op orde hebt.

• Topic Starter Topic Starter
Alvast iedereen bedankt voor de interessante antwoorden. 32 is misschien wat te jong hiervoor, maar de kinderwens is in ieder geval voldaan. Vorige avond, na het schrijven van de eerste post, gehoord dat mijn vrouw dan toch zwanger is :) We proberen al enkele weken, en had niet verwacht dat het zo snel zou gaan. Met 2 kinderen is het wel genoeg hoor. Mijn eerste dochter is al een hele handvol, en met de tweede er nu bij, is het zeker genoeg.

Toch is het misschien wat te vroeg om op trt te gaan. Ik zal eerst nog een normaal kuurtje doen, en er eens goed over nadenken :)

• Like
Waarderingen: Obee
Alsof je dat nodig hebt om je coïtusdrive omhoog te krikken als je 30 bent? Ga jij lekker op trt met je 27e kerel.

Ga je eerst even inlezen over de voordelen van trt want ik zit hier mijn tijd te verspillen.

---------- Post toegevoegd Tue 17 Apr 2012 om 12:09 ----------

http://phx.corporate-ir.net/phoenix.zhtml?c=123046&p=irol-pressArticle&ID=1327098&highlight=

medische tech gaat nog pakken verbeteren, het zou me verwonderen dat trt, dat op dit moment nog in zijn kinderschoenen staat, niet enorm vooruit zal gegaan zijn in pakweg 10 jaar.

+1, je bent nog veel te jong om dit doen.

Na je 45ste kan je jou levenskwaliteit mee verbeteren (coïtus drift, fysiek etc)
Mijn Pa die zelf ooit BB heeft gedaan is er nu 60.
Vanaf zijn 50ste gestart met zijn "eigen" TRT programma.
Wekelijks 125Mg Test E, en laat iedere zijn maand bloed checken.
De eerste maanden was experimenteel, natuurlijk voor de start alle bloedlevels laten controleren, en nu is hij al 10jaartjes verder,, en het gaat hem echt goed! daarom gaat hij ieder jaar naar Egypte op reis :p
Kostprijs: 4€ aan Test E per maand
En ongeveer een 15€ voor bloedcontrole's

Op die manier doe ik het nu ook. En één keer per jaar laat ik dan mijn bloed is testen. Ben nu sinds drie weken weer gestopt om laat dan binnen drie, vier maanden mijn bloed is testen. Zo weet ik of ik nog herstel. Mijn cholesterolwaardes waren de laatste keer perfect. Wel veel hematocriet, hemoglobine en B12 maar ik had een tijdje ervoor een kuurtje er tussen gestoken met 400mg primo en 500mg test.

Nog erger als een stel kattige PMS wijven hier.

Dit is toch een ernstig topic waar blijkbaar veel AAS'ers over nadenken.

Vanuit wetenschappelijk optiek is het toch ook best interessant om "correcte" info,min of meer objectieve ervaringen en onderzoeken hieromtrent te lezen ipv catfight toestanden.
Er kan nu ook wel verwezen worden naar trt-onderzoeken hieral eerder gepost op dbb ik dacht door Bigcat of bigger?
Maar blijkbaar wil hier een minderheid echt op hoge dose on blijven of zie ik dit verkeerd?
Want dat wordt daar (eerder geposte trt-onderzoeken) toch ook wel afgeraden ivm mutagene eigenschappen.

Wilde een kleine bijdrage leveren aan dit zeer interessante topic, op die b*ch-gevechten na dan.;)

Ook ik ben van de altijd ON filosofie.
Jammer genoeg door omstandigheden moest ik afgelopen december even OFF voor een maandje of 2. Ben nu weer ON.
Echter wilde ik wel even zien tijdens de OFF periode hoe het er intern met me aan toe ging.
En dat was verbluffend goed!:D

http://forum.dutchbodybuilding.com/f10/bloed-uitslag-na-anderhalf-jaar-on-298943/

Nouja even een paar topic gerichte vragen dan. Ben je niet bang dat het meer een verslaving is geworden? Want zo komt het nu over..

Ik kan best snappen dat je zegt, mijn kinderwens is voldaan ik laat mij steriliseren.
Maar om nu te zeggen mijn kinderwens is voldaan ik ga de komende 40 jaar iedere week een spuit zetten is denk ik toch een heel ander verhaal. En je bent amateur bodybuilder of prof?

De keren dat je off bent geweest hoe lang is dat dan geweest? welke middelen heb je gebruikt om na te kuren? Ik lees dat mensen ook wel eens raar worden van de tamoxifen? Heb je wel wel lang genoeg gewacht voordat je helemaal hersteld was?

Terug
Naar boven